Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ennustajaa paikalla?

Vierailija
18.01.2007 |

Suuri ahdistus ja pelko elämänhallinnan menettämisestä. Rakkauttakin olisi joskus kiva saada.

Mitä näkyy?

Kissanainen

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirppu

Vierailija
2/18 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyt aika pohjalla alkukevään aikana, mutta sieltä voi vaan nousta ylös. Tunnen onnettoman olosi ja loputtoman epätoivon. Älä vaivu ihan sinne synkkyytten, näe ne asiat jotka ovat kumminkin hyvin elämässäsi. Sinulla on monta tärkeää ja läheistä ihmistä, tukeudu heihin. Puhu avoimemmin asioistasi ja pura sitä oloasi.

Rakkaus ei astu elämääsi vielä, sinun tulisi ensin oppia hallitsemaan yksinoloa ja nauttia siitä mitä sinulla jo on. Joskus se yksinolo on helpointa. Onko sinulla läheisriippuvuutta? Tunnen että olet levoton kun olet yksin, sinun tulisi opetella sitä puolta hallitsemaan. Tee ympäristöstäsi sellainen jossa viihdyt ja sinun on hyvä ja rauhallinen olla.

Onko sinulla ollut joskus tai onko nyt sitä ongelmaa että kun juot alkoholia, juot " överit" ? Näen tälläisenkin asian!?

Asiat järjestyy pikku hiljaa, mutta ei vielä. Sinä selviät kyllä, mutta vain kun alat itse ponnistelee oman hyvinvointisi eteen. Kukaan muu ei sinua sieltä pohjalta nosta kuin sitä itse.

Vierailija:

Suuri ahdistus ja pelko elämänhallinnan menettämisestä. Rakkauttakin olisi joskus kiva saada.

Mitä näkyy?

Kissanainen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi jos tämä kevät on pohjamutien kautta kulkevaa... alkoi juuri eräs tärkea hanke.

Näkyykö rakkautta milloin?? Onko juuri minut jättänyt mies koskaan rakastanutkaan minua?

kissanainen

Vierailija
4/18 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain syystä saan sinusta tunteen että olet jokseekin levoton kumminkin aina sillon kun lähelläsi ei ole " rakasta" ihmistä? Eli läheisriippuvuudella tarkoitan juuri tätä " rakkaan" tuomaa turvallisuuden tunnetta.

Rakkaus astuu elämääsi vastan loppukesän aikoina, kesällä näen romanssin joka tuo sinulle voimia. Oikea mies sinulle on vaalea, pitkä herrasmies jolla takana jo avioliitto ja 2lasta. Kohtaatte jokseekin eriskummallisella tavalla, yllättävässä paikassa. Voi olla että tämä ihminen on jo " lähelläsi" eli olet hänet jo kohdannut, mutta häntä et ole " koskaan nähnyt" sillä tavalla.

Tästä miehestä minulle tuli tunne että hän kyllä tunsi vahvasti sinua kohtaan, mutta pelkäsi jotain. rakastua? Hänellä meneillään joku oma kriisi elämässään.

Vierailija:

Harmi jos tämä kevät on pohjamutien kautta kulkevaa... alkoi juuri eräs tärkea hanke.

Näkyykö rakkautta milloin?? Onko juuri minut jättänyt mies koskaan rakastanutkaan minua?

kissanainen

Vierailija
5/18 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisikohan mulle apua lääkityksestä? Tuntuu ettei elämä oikein pysy kasassa : /

-Siiri

Vierailija
6/18 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen kovin lääkevastainen eli hakisin sinullekkin jotain muita keinoja hallita pahaa oloa. Arjen ja elämän voi tehdä " helpoksi" niin monella tavalla, jokainen kun miettii itseään ja etsii ne keinot millä rauhoittuu ja hallitsee pahan olonsa niin helpottaa. Hyvä olo ja elämän hallinta voi lähteä pienistä asioista. Aamukahvi/tee kynttilän valossa näin talvella kun on pimeää, iltakahvi ystävien kanssa jossain kahvilassa, rauhallinen iltalenkki yksin tai ystävän kanssa, pieni herkuttelu ilta hyvässä seurassa tai yksin, joku uusi vaate tai vaikka huonekalu, uusi harrastus, leffailta jne. jne. Joka päivälle kun jaksaisi keksiä jotain rauhoittavaa, mukavaa. Itkukin auttaa, joskus sellainen ylitse menevä itku " iltakin" voi helpottaa oloa, itkun jälkeen kun ottaa kupin kahvia tai menee kuumaan suihkuun tai saunaan niin olo on paljon helpompi. Huomaa että on elossa.

En tiedä oliko tästä apua sinulle, mutta toivottavasti jollekkin jota elämä tällä hetkellä hieman " potkii päähän" . Me kaikki selvitään kyllä. Joskus on ihan hyväkin sellainen pieni suru tai kaaos elämässä. Tietysti siinä vaiheessa kun olo alkaa olemaan niin paha että meinaa satuttaa itseään tai toista niin pitää turvautua ammattiapuun.

Jotenkin minulla on kumminkin tunne että sinulla ei asiat olisi vielä niin huonosti ettei niitä saisi kuntoon! Kevät on uusi alku, ehkä se on sinullekkin. :)

Vierailija:

Olisikohan mulle apua lääkityksestä? Tuntuu ettei elämä oikein pysy kasassa : /

-Siiri

Vierailija
7/18 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Siiri

Vierailija
8/18 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten työkuviot etenevät? tuleeko lisää lapsia, ja jos niin millä aikataululla (ja kumpia) ? kyselee kangasheinä

Vierailija
9/18 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tuli mieleen nyt vaan työpaikka jonka saat tai joka jo sinulla on, mutta eroat työstä jostain syystä? En osaa selittää onko syy/vika siinä työpaikassa vai jotain yksityiselämän asioita jotka johtaa eroamiseen. Vakinaisen ja sen oikean työn näen sinulle myöhemmin, sitten kun lapset on jo isompia.

3 lasta tulee teille. Sukupuolista en osaa sanoa muuta kun että ainakin yksi poika.

Oletteko miettineet muuttoa, talon ostoa? Näen sellaisenkin vielä tulevaisuudessa. Paikka jossa nyt elätte ei ole pysyvä. Punainen talo on näköpiirissä.

Vierailija:

miten työkuviot etenevät? tuleeko lisää lapsia, ja jos niin millä aikataululla (ja kumpia) ? kyselee kangasheinä

Vierailija
10/18 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

työasia voi hyvinkin pitää paikkansa, ihan pelästyin! Talon olemme ajatelleet olevan kyllä lopullinen kotimme... Onko sitten avioeroa tms näkyvissä, mikä voisi olla muuton syy. Mistä muuten ennustat? Mitenkäs oma terveyteni?

Vierailija
11/18 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuri huoli tulevasta lapsesta (toinen lapsi) ja taloudellisista asioista.

Pelkään menettäväni hermot tässä suhteessa, en ole onnellinen.

Jättääkö mies meidät rauhaan?

Kiitos etukäteen!

Vierailija
12/18 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsenkö syksyllä opiskelemaan? Hirveä vauvakuumekin on, mutta ei kai vielä ole vauvan aika? Saanko kuitenkin nykyisen puolisoni kanssa lapsia? Kiitos vastauksesta jo valmiiksi!

Pumpuli

Vierailija
13/18 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En näe eroa teille, mutta koti vaihtuu syystä tai toisesta. Kodin vaihdos ei tule vielä vuosiin, mutta tosiaan talo mihin asetutte on punainen puutalo. Näen jostain syystä vaan sen värin ja muuton siihen.

En koe ennustavani, näen asioita. Kirjoitan millainen olo minulle henkilöstä/kysymyksistä tulee.

Terveytesi on parhaimmillaan hieman vanhempana. Näen pieniä ongelmia vatsanseudulla ja lihassärkyä ja nivelkipuja jossain vaiheessa. Oikea liikunta ja ruokavalio auttaa tähän. Vatsavaivat johtuvat ruokavaliosta.

Vierailija:

työasia voi hyvinkin pitää paikkansa, ihan pelästyin! Talon olemme ajatelleet olevan kyllä lopullinen kotimme... Onko sitten avioeroa tms näkyvissä, mikä voisi olla muuton syy. Mistä muuten ennustat? Mitenkäs oma terveyteni?

Vierailija
14/18 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoleesi ei ole aihetta, kaikki menee loppujenlopuksi hyvin. Asiat on otettava niin kun ne eteen tuodaan. Tosiaan älä mieti liikaa, siihen ei ole aihetta.

Talous asioista en saa kiinni, en näe sinua koskaan kovin " tasapainossa" raha asioiden suhteen, aina pientä vääntöä. Mutta onneton et tule tämän asian tiimoilta olemaan.

Onnesi kääntyyn tänä vuonna, näen pikaisestikkin parannusta ja jonkun äkkinäisen muutoksen/päätöksen joka loppujenlopuksi oli oikea ratkaisu. Näen sinut hymyilevän, olevan tasapainoinen viim. syksyllä. Keskity nyt niihin asioihin jotka saa sinut hyvälle mielellä, unohda kaikki mikä on vähemmän tärkeää tällä hetkellä. Ihminen joka sinua ärsyttää jättää sinut rauhaan hetikun itse hyväksyt jonkun asian elämässäsi ja annat tiettyjen asioiden vaan olla.

En tiedä oliko mitään apua tästä, en saanut ihan kiinni siitä mikä tilanne sinulla on siellä, mutta kirjoitin niinkun tunnen.

Vierailija:

Suuri huoli tulevasta lapsesta (toinen lapsi) ja taloudellisista asioista.

Pelkään menettäväni hermot tässä suhteessa, en ole onnellinen.

Jättääkö mies meidät rauhaan?

Kiitos etukäteen!

Vierailija
15/18 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näen sinulle opintoja kyllä ja aloittavan jonkun koulun/kurssin tämän vuoden puolella. Näkisin vauvan tulevan kumminkin piankin. Aika yllättävään aikaan, se ei ehkä ole ihan suunniteltu, mutta olet asiasta onnellinen. Sen hetkinen elämän tilanne ei kumminkaan sinun mielestäsi ole se paras, mutta kun näin on asia sinun elämääsi kirjoitettu niin sinun tulisi se hyväksyä. :) Raskaus aiheuttaa huolta aluksi, mutta kaikki menee hyvin.

Saatte kyllä lapsia.

Vierailija:

Pääsenkö syksyllä opiskelemaan? Hirveä vauvakuumekin on, mutta ei kai vielä ole vauvan aika? Saanko kuitenkin nykyisen puolisoni kanssa lapsia? Kiitos vastauksesta jo valmiiksi!

Pumpuli

Vierailija
16/18 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasainen vuosi, etsiskelet jonkun verran kumminkin itseäsi. Aloitat monta " uutta sivua" elämässäsi tänä vuonna. Pienen epävarmuuden näen sinulle kumminkin näin niinkun rakkauteen liittyen. Pohdit jotain asiaa joka liittyy kumppaniin. Kesällä näen matkan tai kaksi. Joku suurempi hankintakin tulee tänä vuona, se aiheuttaa stressiä ensin, mutta osoittautuu hyväksi valinnaksi. Keväälle suosittelisin sinulle pientä elämäntapa remonttia, näen jonkun asian olevan hieman retuperällään sinun terveydessäsi.

Vierailija
17/18 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille tulossa toinen lapsi kesällä, kumpikohan mahtaa olla? Miten taloutemme käy toisen lapsen myötä? Pysyykö mallillaan? Kuinka käy talon remontoinnin, saadaanko hyvään vaiheeseen, entä parisuhde?

Vierailija
18/18 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnistuukohan uudet työkuvioni? Miten rahatilanteemme käy? Entä terveyden?

terv. Uneton

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän seitsemän