Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mä tuun hulluksi!

Vierailija
18.01.2007 |

Oli pakko tulla tänne vähän " valittamaan" kun toinen lapsemme 6kk tekee mut hulluksi. On aikasemmin nukkunu tosi hyvin yöllä, heränny syömää korkeintaan 2krt joista toinen oli jo aamua ( n klo 8 )

Mut nyt jo kuukauden pian herättää n 20-30krt yössä eikä oo mitää hätää, heittää tutin kauemmas, ei kelpaa maito, velli tai mikää, ei rauhotu sylissä, pitäs vaan alkaa keskellä yötä " leikittämään" . Oon oikeesti aivan poikki. juoksen oman sängyn ja pinnasängyn väliä laittamassa tuttia tai muuta. Jos en reakoi niin huutaa nii täysiii taikka inisee ja kitisee ärsyttävästi! Meidän esikoinen reilu 2v on kuin enkeli verrattuna tohon vaikka silläkin paha uhma. Voisin kyllä palauttaa ton mukulan sairaalaa takas. Anteeksi nyt vaan mut pinna on nii kireellä kun siis sama kitinä huuto ja kiukuttelu jatkuu myös päivisin, ei nuku kunnolla päikkäreitäkää. HUH! saimpa kerrottua.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä! Ei taatusti auta tähän hetkeen, mutta: kyllä se siitä ajan kanssa. Lohdutukseksi voin sanoa, ettet valvo yksin... Ehkäpä unikoulu auttaisi vähän vanhempana ellei mene itsestään ohi sitä ennen.

Vierailija
2/8 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin ei ollut koskaan nukkunut ilman 3 heräämistä/yö ennen kuin täytti vuoden ja kolme kuukautta... Eli nukun vielänkin univelkojani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletko kokeillut suppoa, rauhoittaako?

Vierailija
4/8 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

esikoinen nukkuu kuin tukki yönsä, nuorempi resuaa sängyssään, tuttia saa lykätä suuhun jatkuvasti jne jne jne....On aika väsyny olo itelläki ku yöt katkonaisia. Taidan ens yöks ottaa viereeni nukkumaan. Pinnasängyssä nukkuu yöt muutenkin, ja sänky ihan mun sängyn vieressä, joten ei tarvi " nousta" varsinaisesti ylös, mutta tuttia täytyy tunkea joka välis...

Vierailija
5/8 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä esikoisen hampaat tuli sillai et hups vaa joten ei oo tämmösestä kokemusta, tosin esikoinen huusi allergioistaa aika kauan, mutta siis syy sentään selvisi. Nyt on vaan tämmöstä kauheeta valvomista ja hermojen kiristelyä. Kun ei mikään kelpaa. Oon antanu jopa huutaa kun tuntuu etten osaa tehdä mitään oikein tai että tuo vauva suorastaan vihaa mua. Huoh.

Ap

Vierailija
6/8 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

meidän lapset oli myös todella huonoja nukkumaan yönsä,

kuopus vieläkin (4v) heräilee ja seikkailee ainakin pari kertaa yössä, huoh!

Vierailija
7/8 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jos siitä on apua, niin ei lyhytaikaisesta käytöstä mitään haittaa ole. Kokeile.

Vierailija
8/8 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja esikoisella hammasvaivat oli aikas iisejä tähän verrattuna. Tää jätkä on tehnyt useemman kuukauden hampaita ja nyt on sitten pompsahdellut hampaita ku sieniä sateella. Nyt kulmahampaita yks puhjennut ja toinen iha tuloillaan. Olen antanut päivällä Panadolia ja yöksi myös Panadolia. Kyllä sitä voi huoletta antaa jos tuntuu, että on hankalaa nukkumiset. Lääkäri määräs Panadolia kipeisiin ikeniin kun käytiin korvat tarkistuttamassa (ei tulehdusta).