Tirkistely
Onko täällä muita tirkistelyn ystäviä? Onko teillä hyviä vakiopaikkoja vai miten harrastatte tirkistelyä?
Itse olen löytänyt mahtavan paikan, josta näkee kuntosalin naisten pukuhuoneen ja suihkutilat! Harmittaa jo valmiiksi, että kohta on taas valoisaa. Tulisipa jo syksy!
Kommentit (5)
Kaupungilla ja festareilla tirkistelen kusevia naisia.
Pisulissujahan keväällä taas ilmestyy kadunkulmiin. Muutenkin tykkään sekä tirkistellä että paljastella
Festarit ja toisaalta syrjäisemmät pikkukaupungin myöhäisillan lenkkikadut ovat olleet hyviä mahdollisuuksia löytää sattumalta tirkistelyn kohteita. Eniten itseäni kiinnostaa toisiaan hyväilevät ja suutelevat nuoret parit. En siis mitenkään erityisemmin etsi heitä, mutta olen muutaman kerran sattunut kohdalle kun on ollut kunnon imuttelut menossa. Kerran maattiin kadunkulmassa asfaltilla tyttö jalat levällään alla ja poika päällä ehkä sisällä tytön ihanassa. Vaikea kauempaa sanoa mitä siinä täsmälleen tapahtui, mutta parin jatkuva suutelu ja pojan kiihkoisat panoliikkeet näkyivät selkeästi.
No olen kyseisen aiheen ystävä mutta tuossa pitää olla nykyään hyvin varovainen rajoissa...