Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tirkistely

Vierailija
19.03.2024 |

Onko täällä muita tirkistelyn ystäviä? Onko teillä hyviä vakiopaikkoja vai miten harrastatte tirkistelyä?

Itse olen löytänyt mahtavan paikan, josta näkee kuntosalin naisten pukuhuoneen ja suihkutilat! Harmittaa jo valmiiksi, että kohta on taas valoisaa. Tulisipa jo syksy! 

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olen kyseisen aiheen ystävä mutta tuossa pitää olla nykyään hyvin varovainen rajoissa...

Vierailija
2/5 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupungilla ja festareilla tirkistelen kusevia naisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pisulissujahan keväällä taas ilmestyy kadunkulmiin. Muutenkin tykkään sekä tirkistellä että paljastella

Vierailija
4/5 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Festarit ja toisaalta syrjäisemmät pikkukaupungin myöhäisillan lenkkikadut ovat olleet hyviä mahdollisuuksia löytää sattumalta tirkistelyn kohteita. Eniten itseäni kiinnostaa toisiaan hyväilevät ja suutelevat nuoret parit. En siis mitenkään erityisemmin etsi heitä, mutta olen muutaman kerran sattunut kohdalle kun on ollut kunnon imuttelut menossa. Kerran maattiin kadunkulmassa asfaltilla tyttö jalat levällään alla ja poika päällä ehkä sisällä tytön ihanassa. Vaikea kauempaa sanoa mitä siinä täsmälleen tapahtui, mutta parin jatkuva suutelu ja pojan kiihkoisat panoliikkeet näkyivät selkeästi.

Vierailija
5/5 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uimarannat lämpiminä kesäöinä.