Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

On ihanaa olla aikuinen sinkku

Vierailija
19.03.2024 |

koska silloin on vastuussa vain itselleen.

Voin olla kenen kanssa haluan, silloin kun se sopii kummallekin. Tapailla toisia samanlaisia ihmisiä ilman mustasukkaisuutta puolin ja toisin. 

Voin hoitaa kotini ja käytännön asiani kuten parhaaksi näen. Muut eivät stressaannu tavoistani enkä minä muiden tavoista. Voin suunnitella tulevaisuuttani vapaammin kuin suhteessa ollessani.

Lapset kasvoivat ja ihmissuhteet muuttuivat. Siitä selvittiin. Olen ansainnut tämän. 

Kommentit (71)

Vierailija
41/71 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko usein rentoa irtoseksiä hauskojen ja komeiden miesten kanssa?

Sen verran kova pakkomielle komeisiin miehiin, että olisi senkin aika nyt ihan rohkeasti pyytää niitä treffeille.

Vierailija
42/71 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos jollakin jota tapailet, onkin lähipiirissään joku joka on mustasukkainen sinulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/71 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos kerran sinkkuna olo on niiiiiin ihanaa, niin miksi sitten naiset silmät kiiltäen etsivät miestä? Ja vielä itkevät, jos miestä ei löydy. 

Minua lähinnä huvittaa, että naisten täytyy koko ajan toistaa, kuinka onnellisia ovat sinkkuina. Ikään kuin se yhtäkkiä lakkaisi olemasta totta, jos eivät jatkuvasti hoe sitä.

Eikö onnestaan saisi puhua? Asioiden hyvistä puolista? Minäkin olen kärsinyt, mutten kärsi enää. 

Vierailija
44/71 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko usein rentoa irtoseksiä hauskojen ja komeiden miesten kanssa?

Sen verran kova pakkomielle komeisiin miehiin, että olisi senkin aika nyt ihan rohkeasti pyytää niitä treffeille.

Tapailumies on ok. 

Vierailija
45/71 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta jos jollakin jota tapailet, onkin lähipiirissään joku joka on mustasukkainen sinulle.

Kuka? Lapset, jotka eivät tiedä minusta? Ex,  jolla on uusi?

En piittaa vaikka olisivatkin, vieraat ihmiset eri paikassa.

Vierailija
46/71 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikuinen sinkku... jännä termi.

Sinkku= yhden hengen talous

Vierailija
47/71 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viiskymppinen vanha lehmä kokee tarvetta toitottaa muille olevansa onnellinen. Ketään ei kiinnosta oletko vai etkö.

Vierailija
48/71 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viiskymppinen vanha lehmä kokee tarvetta toitottaa muille olevansa onnellinen. Ketään ei kiinnosta oletko vai etkö.

Näköjään näyttää kiinnostavan. Sinusta ilmeisesti ei kiinnostuta. Ikävä juttu. 

Vierailija
49/71 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minustakin on ihanaa. Olen aina viihtynyt yksin ja "vienyt" itseäni mm. matkoille ja tapahtumiin. En tosin ole kovin pitkissä ja vakavissa suhteissa ollutkaan, mutta tuntuu päivä päivältä enemmän siltä, etten parisuhdetta edes haluaisi vaikka hyväkin mahdollisuus tulisi. Nyt kolmekymppisenä olen vihdoin tutustunut ihan mukaviinkin miehiin jotka ovat ihmisenä hyviä tyyppejä, mutta en silti parisuhdetta heidän kanssaan halua. Parempi olla sitoutumatta ja ottamatta kaikkea sitä painetta ja stressiä itselleen.

En ole edes ikinä katsellut toisten suhteita ja ollut kateellinen, tai ajatellut että ovatpa nuo ihmiset onnellisia kun heillä on "joku". Vakava parisuhde vaikuttaa pikemminkin melko uuvuttavalta tilanteelta joka ennen pitkää tappaa kaiken mukavan mitä toisen ihmisen kanssa voi olla.

Vakkari minullakin ja muutamaa ihmistä tapailen, mutta en jatkuvasti.

Vierailija
50/71 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minustakin on ihanaa. Olen aina viihtynyt yksin ja "vienyt" itseäni mm. matkoille ja tapahtumiin. En tosin ole kovin pitkissä ja vakavissa suhteissa ollutkaan, mutta tuntuu päivä päivältä enemmän siltä, etten parisuhdetta edes haluaisi vaikka hyväkin mahdollisuus tulisi. Nyt kolmekymppisenä olen vihdoin tutustunut ihan mukaviinkin miehiin jotka ovat ihmisenä hyviä tyyppejä, mutta en silti parisuhdetta heidän kanssaan halua. Parempi olla sitoutumatta ja ottamatta kaikkea sitä painetta ja stressiä itselleen.

En ole edes ikinä katsellut toisten suhteita ja ollut kateellinen, tai ajatellut että ovatpa nuo ihmiset onnellisia kun heillä on "joku". Vakava parisuhde vaikuttaa pikemminkin melko uuvuttavalta tilanteelta joka ennen pitkää tappaa kaiken mukavan mitä toisen ihmisen kanssa voi olla.

Vakkari minullakin ja muutamaa ihmistä tapailen, mutta en jatkuvasti.

Olen myös melko itsenäinen. En kuitenkaan ole aiemmin asunut yksin. Lapsia on isolla ikäerolla, ja vanhemman kanssa elimme  kahdestaan monta vuotta.

Vierailija
51/71 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö naisesta joka on lapset tehnyt tule muutenkin seksimielessä turha, varsinkin vaihdevuosien jälkeen.

Että on ihan hyväkin että nauttii sinkkuilusta. Ja on sitten aikaa mummoiluun ja sen semmoiseen.

Vierailija
52/71 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppoa se on naisen huudella kun seuraa on tarjolla joka tuutista. Kyllä mäkin olisin onnellinen sinkkuna jos tietäisin että sinkkuuteni päättyy viidessä minuutissa jos niin päätän joku päivä. On aivan absoluuttinen lottovoitto olla nainen nykypäivänä

Vierailija
53/71 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö naisesta joka on lapset tehnyt tule muutenkin seksimielessä turha, varsinkin vaihdevuosien jälkeen.

Että on ihan hyväkin että nauttii sinkkuilusta. Ja on sitten aikaa mummoiluun ja sen semmoiseen.

En usko tulleeni turhaksi viimeisen synnytyksen jälkeen. 

Mummoiluun on vielä matkaa. En ole fyysinen isoäiti, ehkä en tule olemaankaan. Kai muori-iässäkin voi olla seksiä, jos sitä tahtoo? Omaa kivaa vähintään. 

Vierailija
54/71 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helppoa se on naisen huudella kun seuraa on tarjolla joka tuutista. Kyllä mäkin olisin onnellinen sinkkuna jos tietäisin että sinkkuuteni päättyy viidessä minuutissa jos niin päätän joku päivä. On aivan absoluuttinen lottovoitto olla nainen nykypäivänä

Suomeksi = kuka tahansa 3-jalkainen voi tyrkyttää itseään. Varatut vonkaajat, juopot, sekavat...vapaana on harvemmin terveitä ja tasapainoisia miehiä. 

Vierailija
55/71 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se nyt todellakaan ihan noin mene ja jokainen normaali ihminen ymmärtää tämän. Suhteeseen ryhtyminen ei ole pelkästään oma päätös ja se voi olla myös vaikeaa monelle. Eikä useimmille ole seuraa tarjolla joka tuutista, ne mukavat ja yhteensopivat ihmiset täytyy ensin etsiä jostain, eikä tämä prosessi aina mikään mukava ole. 

Ja mitä "huutelua" se on että naiset kertovat positiivisista kokemuksistaan sinkuudesta? :D Kasva aikuiseksi ja lakkaa höyryämästä. 

Vierailija
56/71 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tää ihan kivaa. Välillä voi hakea leikkiseuraa Tinderistä, jos haluaa vaihtelua. Vakkari siis löytyy tietty. En kaipaa miestä arkeeni. Ehdin harrastaa ja mennä niin paljon kuin haluan. Mun kokemuksen mukaan miehet haluaa lähinnä möllöttää kotona naisensa kanssa. Tylsää.

Vierailija
57/71 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan tää ihan kivaa. Välillä voi hakea leikkiseuraa Tinderistä, jos haluaa vaihtelua. Vakkari siis löytyy tietty. En kaipaa miestä arkeeni. Ehdin harrastaa ja mennä niin paljon kuin haluan. Mun kokemuksen mukaan miehet haluaa lähinnä möllöttää kotona naisensa kanssa. Tylsää.

Mulla on vakkarin (uusi) lisäksi eräs, johon tutustuin vuosi sitten. Hänen kanssaan sain poikki pitkän kuivan kauden. Ensimmäinen intiimi kontakti eron jälkeen. 

Emme ole nähneet vähään aikaan, mutta yhteyttä on kavereina pidetty. Mies on muuttanut lähemmäs, joten odotan tapaamista jossain vaiheessa. 

Ap

Vierailija
58/71 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies on onnellisin sinkkuna.

Tutkimusten mukaan naiset on onnellisimmillaan sinkkuina, miehet parisuhteessa. :)

feministinen höpöhöpö tutkimus

Vierailija
59/71 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies on onnellisin sinkkuna.

Tutkimusten mukaan naiset on onnellisimmillaan sinkkuina, miehet parisuhteessa. :)

feministinen höpöhöpö tutkimus

Lopeta jo!!!

Vierailija
60/71 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos kerran sinkkuna olo on niiiiiin ihanaa, niin miksi sitten naiset silmät kiiltäen etsivät miestä? Ja vielä itkevät, jos miestä ei löydy. 

Minua lähinnä huvittaa, että naisten täytyy koko ajan toistaa, kuinka onnellisia ovat sinkkuina. Ikään kuin se yhtäkkiä lakkaisi olemasta totta, jos eivät jatkuvasti hoe sitä.

Tai sitten, ehkä, miehet ovat vaan niin rasittavia ja laskettuaan raskaan taakan irti naiset tajuavat, kuinka kevyttä elämä voikaan olla.. niiden alfamiesten käsiteltävinä. Eikä niitäkään tarvitse katsella loputtomiin. Vapaus ^^ Nih.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yhdeksän