Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maksullinen domina

Vierailija
19.03.2024 |

Onko porukalla minkälaisia kokemuksia rahaa vastaan suoritetusta dominoinnista? Jos homma perustuu pelkkään mielenkiintoon, niin siinä on tiettyä tunnetta mukana, mutta voiko saman saavuttaa tahaa vastaan?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo kokemusta ja itsekkin haluaisin tästä aiheesta kuulla. Olen kyllä viesteillä ollut erään kanssa jutuilla mutta emme saaneet aikatauluja sopimaan yhteen kun eri kaupungeissa olemme. Mutta aivan normaalilta ja ymmärtäväiseltä vaikutti. Domme näkee siellä kuulemma paljon näitä ihmisiä jotka ei uskalla muille asiasta puhua. Ja välillä vaikeata puhua edes sille dominalle.

Vierailija
2/4 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aluksi se on hauskaa ja mielenkiintoista, sitten tunteiden puuttuminen alkaa tympiä. Maksaa paljon, ei ole sen arvoista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli erittäin ammattitaitoinen domina jonka tapasin. Ensin 15 min keskustelu mitä halusin ja mitä hän voi toteuttaa. Sitten itse sessio, piiskaaminen, strap on, dominan saappaille sain lopuksi tulla itkusilmässä kontilla ja vielä nuolla saappaat puhtaaksi. Jälki hoitona hän otti minun pääni rinnoille, silitteli päätäni ja kehui hyvä poika. Maksoin koko hommasta 250e, kokemuksena aivan mahtava joskin mustelmat näkyi kuukauden ja viikon oli paikat kipeänä. Suosittelen. M 28.

Vierailija
4/4 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli erittäin ammattitaitoinen domina jonka tapasin. Ensin 15 min keskustelu mitä halusin ja mitä hän voi toteuttaa. Sitten itse sessio, piiskaaminen, strap on, dominan saappaille sain lopuksi tulla itkusilmässä kontilla ja vielä nuolla saappaat puhtaaksi. Jälki hoitona hän otti minun pääni rinnoille, silitteli päätäni ja kehui hyvä poika. Maksoin koko hommasta 250e, kokemuksena aivan mahtava joskin mustelmat näkyi kuukauden ja viikon oli paikat kipeänä. Suosittelen. M 28.

Itse käyn kerran kuukaudessa dominalla ja aina on kokemus yhtä vapauttava. Kipeetä ottaa, mutta niin haluankin piiskaamisen ottavan. Session hinta on 200e 1 tunti ja maksan mielelläni että saan seksuaalisen tyydytyksen alistettuna. Lopuksi hän poistaa siveysvyöni ja saan omin käsin laueta stay upseille jotka tuon hänelle joka sessioon. M33.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kaksi