Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

~~~~SYYSKUUN SISSIT~~~~Torstai 18.1.

18.01.2007 |

Aloitan päiväpinon! Dumle jo kyselikin, että pitäiskö aloittaa päiväpinot, mitä mieltä te muut?

JOULULAHJA: onnea ihanista ultrakuulumisista! Ja muillekin (sori, nyt en muista kuka kirjoitti) onnittelut hyvistä ultrakuulumisista!

DUMLE: kiitokset listan päivityksestä :-) Ei mua häiritse, jos fonttikoko on noin suuri -hienon näköinen lista oli!

Oma napa: päivä kerrallaan eletään. Ällö-oloa edelleen, mutta musta se on vaan ihanaa. Koitan ajatella positiivisesti :-) Neuvolaan en ole vielä soitellut, esikon neuvola on parin viikon päästä, niin silloin ajattelin kysellä aikaa...Ekalla kerralla kun ei kuitenkaan tehdä kerrassaan mitään, paitsi lykätään lappuja kouraan.

Hyvää päivän jatkoa!

-Ultsi + Lahja 6+0-

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä meillä päin tulee lunta ihan mielettömästi. Tosi kiva kyllä, on ollut niin mustaa.

Omaan napaan ei kummempia, mieli vieläkin hieman maissa.

Tuutis 4+4

Vierailija
2/15 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

helpompi lukea ja meitä on sen verran paljon että helposti tulee tosi pitkä ketju.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jos edellisen paivan pinoa linkitettais?!

Huomenet kakille! Tai paivahan jo kohta on.

Oon tanaan paljon energisempi kuin moniin viikkoihin, niin paljon olis hommiakin ja lahden ilman pentuja ulos miehen kera vaikka paikka sinallaan ei kiinnostava ollenkaan. Onneksi esikko on jo pian 15v teini, on lapsenlikka omasta takaa, vaikka anoppikin naapurissa asustaa. Tanaan vaan ollaan samaan kylapaikkaan menossa, ja en lapsia sinne vie. Ja helppohan jo tuollaisen 3 1/2 vuotiaan peraan on katsoa.

Muuten ei mitaa uutta meillapain maailmaa, ilmat on lampenemaan pain, tosin ei silta tunnu just nyt kun aurinko on pilvessa. Mutta mittari nayttaa +16 astetta. Ens kuussahan taalla alkaa virallisesti kevataika jo!

Oma napa voi ihan hyvin, eilen kirpaisi pariin otteeseen ikavasti, mutta pakko se jostain on kehittaa voimia kestaa kaikki omat epailyt?! Mutta taa vilu on aivan hirveeta, edelleen pelkaan tuota lukemaani tietoa oman kehon ' hylkimisesta' sikiota kohtaan, yritanko siis jaadyttaa sikiota, heh, rankkaa huumoria mutta kun mun on pakko saada uutta ajateltavaa! Tieto TUO tuskaa!

Mutta voikaa kaikki hyvin ja antakaa menna ohi mun vali, valit! Taa on taas naita paivia...

- levinia ja Hope rv 5+4 -

Vierailija
4/15 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kiitos vielä onnitteluista :) kyllähän se tuntui suorastaan kummalliselta että ultran näytöllä olikin normaali sikiö jolla sydän sykki niin että itsekin sen erotin. Ihan kuin olisin tehnyt raskaustestin uudestaan tai jotain :P Odotukset oli niin matalalla. Nyt sitten yritän totutella pikku hiljaa ajatukseen että vatsa saattaisikin kasvaa _oikeasti_ . Pari aika vaikeaa etappia on kyllä vielä edessä: viime keskenmenon hetki noin niin kuin pahimpana (huomattiin vasta vkolla 12, tosin sikiön kehitys oli loppunut jo n vkoilla 9+0).

Varmaan meistä useaa vaivaa juuri nyt epävarmuus, on takana sitten keskenmenoja tai ei. Tsemppiä koko jengille ja toivotaan että saadaan kaikki pysyä täällä alusta loppuun!!

Jaaha, ja taas töihin...

t Joululahja

Vierailija
5/15 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

... on omien laskujen mukaan nyt 7+5 vaikka ultran mukaan ilmeisesti 8+0?? Taidan pysyä omissa laskuissani rv:sta ja la:sta ainakin np-ultraan asti, jos tässä nyt sinne saakka vaikka päästäisiinkin...

Vierailija
6/15 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin neljältä menkkakipuihin.

Niitä jatkui melkein 7 asti aamulla. Lisäksi koko päivän ollut koviakin kipuja. Ei jatkuvia kylläkään.

En muista että esikoisen aikana olisi tällaisia ollut. Näin rajuna ainakaan.

Rinnat on kipeät ja turvoksissa.....

Vilu on iltaisin ainakin, yöt nukun villapeiton ja tavallisen peiton alla.

Ei tällaista myöskään esikoisen aikana.

Itselläni todella hirveä huoli ja epävarma olo. En tiedä jaksanko enään yrittää " toisen" kerran jos menee kesken.

Tänään olisi ensimmäinen neuvola käynti mutta tekisi mieli soittaa ja perua.... ensi viikolla on ultra taas ja pitäisi nähdä jotain, ehkä...

kovin luottavainen olo ei ole tällä hetkellä.. lähinnä masentaa ja ahdistaa....

Vierailija
7/15 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaksurutistuksen halaan. Halusin vain kertoa, että mulla esikoista odottaessa kohtu oli alussa ihan mielettömän kipeä. Oikeesti, luulin, että se kohta räjähtäisi. Esim. pomppuisella tiellä ajaminen oli yhtä tuskaa. Nytkin vihloo ja nipistelee säännöllisesti ja painon tunne alavatsalla, etenkin silloin, kun istuu, on aika epämukava.

Koita jaksaa ensi viikon ultraan asti. Uskon, että saat silloin hyviä uutisia.

Tuutupii

Vierailija
8/15 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi kaikille !

Plussasin maanantaina toisesta yrityskierrosta ja tulen nyt mukaan tähän poppooseen. :D rv 4+6, toista tässä sitten kai odotellaan... Alkuraskauden ultra jo varattuna helmikuun toiselle päivälle.

Silti jotenkin epäuskoinen olo koko asiasta kun muita oireita ei ole kuin rintojen arkuus joka alkoi heti oviksen jälkeen. Lämmöt myöskään ei ole koholla ja siitä huolestuneena avasin aiheesta keskustelunkin aamulla. Onko teillä kaikilla lämpöä ?!

Mulla oli ekan yrityksen jälkeen varh.alkuraskauden keskenmeno, ilmeisesti johtuen yhdestä reseptillä olleesta tulehduskipu-lääkkeestä. En tiä josko siksikin on nyt hiukan epävarma fiilis... Huomasin, että meistä aika monella on ollut keskenmeno tai hiukan huolestunut olo. Ikävää.... Toivotaan, että kaikkien olo varmistuu ja mieli kirkastuu päiviä tullessa lisää ! :D

Aurinkoa!

Vierailija
9/15 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään oli eka neuvola käynti. Laskettu aika muuttui 14.9. Eli päivää aikasemmaks. Verenpaineet, hemoglobiinit ym oli hyvät. Nyt vain odotellaan eka ultra aikaa joka on jo kahen viikon sisään aikasemmasta keskenmenosta johtuen. Nyt halutaan varmistaa ajoissa et kaikki on kunnossa. Ja sitähän toivotaan ku kuuta nousevaa!

Onkokellään muulla raskauden aikana pääkipua. Mulla ollut nyt pari päivää. Liittyy pahoinvointin. Ei ole kauheen kivaa.

uma81 5+6

Vierailija
10/15 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syke siis löytyi. Mua jännitti niin paljon, et oli jo vedet valmiiksi silmissä kun kävin siihen makaamaan, olin valmiiksi ottanut negatiivisen asenteen ja kun lääkäri sanoi, et syke löytyi ja kuulin sen itsekin niin sitten vasta hanat aukes.

No, viikkoja ei pystynyt määrittelemään, kun " papu" oli jotenkin sellaisessa asennossa, mut lähellä viikkoja 6.

Uusi ultra sitten 7.2 eli saan olla tehotarkkailussa niin monen keskenmenon takia. Ja silloin saadaan sitten LA tarkemmin.

Kyllä nyt on olo helpottunut, vaikka ei vielä parane yhtään hehkuttaa, sen verran alussa mennään.

Ja ollaan saatu lisää porukkaa Sisseihin, hieno juttu. Tervetuloa!

Maria la syyskyy -07

Vierailija
11/15 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt on sitten ultra varattu ja sinne päästäänkin jo heti huomenna! :)

vähän hirvittää ja pelottaa, että onko pikkuinen varmasti siellä ja kaikki hyvin, mutta niinhän sitä on jännänny aikaisemmissakin raskauksissa ekaa ultraa ja ihan samanlainen huoli näyttää olevan kaikilla muillakin, joten eiköhän se kuulu asiaan:)

etova olo on ehkä aavistuksen helpottunut ja ajoittuu lähinnä iltoihin ja aikaisiin aamuihin. -pojan purkkiruuat ja kakkavaipat tekee edelleen tosi häijyä... :@

huomenna ilmoittelen ultrakuulumiset, nyt ois töitä vielä 1,5 tuntia jaksettavana.

t. auringonkukka ja hippu

Vierailija
12/15 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saanko liittyä joukkoon? Plussasin maanantaina ja menkoista laskettuna tänään on rv 5+5. Eli jos kaikki sujuisi hyvin loppuun asti, LA olisi syyskuun lopulla.

Vierailija
13/15 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=purple][b]eppuliini[/b] - Halirutistus! Kyllä sitä epävarmuutta ja huolta löytyy meistä muistakin, kuulunee aika luontevana osana raskauteen. Mutta täällähän ne huoletkin voi jakaa :) Kyllä se tästä kun (meille kaikille) kertyy lisää viikkoja - eiks niin.

Onnittelut ihanista ultra uutisista, [b]joululahja[/b] ja [b]maria69[/b] :D

[b]Auringonkukalta[/b] saamme sitten huomenna lisää uutisia :)

Sen verran tuosta meidän listasta - Koitan vielä tehä sille jotain, jos suostuis pelittää ;) Ja listassa joku (anteeks en muista kuka) kyseli siitä jostain aikasemmasta päivityksestä (10.1?), jossa on päivittämättömiä ilmottautuneita!! Siinä on käynyt niin että olin jo tehnyt uuden päivityksen (13.1) - jonka jälkeen uusia on ilmottautunut siihen vanhempaan versioon.

Sitä joskus sanoinkin että on todella vaikea päivittää tietoja jos ne ei ole siinä uusimmassa listassa! (en kuitenkaan aina täälläkään pyöri ja huomaa jos joku nostaa vanhempia listoja ylös) Mutta hyvä kun tämä asia tuli esille, päivitän nekin heti miten :) [b]Jatkossa päivitystä kaipaavat tiedot uusimpaan päivitykseen, kiitos![/b]

Tosiaan täällä Keski-Suomessa ainakin on hurja keli. Lunta tullut aamusta asti hirveet määrät - lapsilla ainakin on kivaa ulkona! Mutta tuo autoilu onkin ihan toinen juttu.. Saa nähä mitkä kelit on loppu viikosta.

).( Oma hoikka napa ;D Ei kummempia tuumaa. Sama jatkuu, ei mitään uutta ja ihmeellistä siis. Väsymyskin helpottaa kun parina yötä oon nukkunut 8-9 tuntia.

Hitsi, muuten mites teillä muilla joilla lapsia jo, millon olette meinannut kertoa tuleville sisaruksille vauvasta?! Täällä meinaan tyttö (5v) on ruvennut kysymään, että onko mulla vauva mahassa! Siis ihan oikeesti ihmettelee sitä. Muutenhan se on jo vuosia höpötelly että haluaa meille vauvan ym. Nyt kuitenkin selvästi epäilee jotain, tietysti kuullut puhuttavan näistä jutuista. Vaikka kuinka oon yrittäny olla varovainen!

Taidan mennä vielä surffailemaan, kun tyttö on ulkona..

dumle rv 6+5

Vierailija
14/15 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa että oot päässyt taas tälle puolelle :)

Nyt lähetän sulle mega super hyper vahvaa liimaa,että kaikki menisi nyt hyvin !

Iso Halaus!

Maria

Vierailija
15/15 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omasta navasta piti vielä vähän kirjoittaa: Nimittäin se turposi tänään. Siis maha pullahti ihan uskomattomiin mittoihin... Ihmettelin iltapäivällä, kun ei yhdet farkut menny kunnolla jalkaan. Mies on ollut kaksi päivää koulutustilaisuudessa ja tuli tänään kotiin. Katsoi mun mahaa ja sanoi " Toihan on valtava" . Sitten kysyi, millä viikoilla nyt mentiinkään. Outoa. Turvotustahan se melkein kaikki on, kun kohtu on kuitenkin vielä niin pieni.