Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tein ruokailutottumustestin, voimavara- ja stressitestin sekä masennustestin.

Vierailija
18.01.2007 |

Tein seuraavat testit, jotka löysin osoitteesta tukiasema ja alaotsikosta mielenterveyden ongelmat. Ruokailutottumustesti oli nimellä bite - bulimiakysely.

Sain mielenkiintoisia tuloksia. Minulla oli huono tulos voimavara- ja stressitestissä, lievä masennus ja vaikka en kärsi mielestäni syömishäiriöistä niin minulla oli niihinkin viittaavia oireita.

Testaa sinäkin itsesi ja kerro meille muille tulos. Toivottavasti löydät testit. Linkittäminen on kielletty, joten oli pakko kirjoittaa noin epätarkka net-osoite.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

syömistapani viittaavat syömishäiriöön, en ole masentunut ja voimavarani ovat hyvät (vain 2%:lla testatuista on yhtä hyvät). Testin mukaan kärsin kuitenkin stressistä.

Kaikki pitävät varmaan paikkansa...

Vierailija
2/13 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lievästi masentunut, voimavarani ovat vähäiset, olen hyvin stressaantunut, mutta syömistottumukseni ovat sentään normaalit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja syömistavat viittaa syömishäiriöön. Lievästi masentunutkin olen. Joopa joo.

Vierailija
4/13 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvin stressaantunut, selvästi syömishäiriöinen ja kohtalaisen masentunut

Vierailija
5/13 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

voimavaroja on, ei ole stressiä tai masennusta ja syömistottumukset tasapainoiset. No joo. Tiesin kyllä. Välillä on rankkaa ja oikeasti masentaa, mutta ne tunteet liittyvät aina tiiviisti itse tapahtumaan tai tilanteeseen. Ei minulle tule tällöin mitään itsetuhoisia ajatuksia, syömisongelmia tms. Kun tilanne ratkeaa tai siitä pääsee yli, olo taas tasaantuu. Ei jää päälle.

Vierailija
6/13 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta niissä kysyttiin lähinnä luonteenpiirteitä. Ja minkäs ihminen luonteelleen voi? Jotkut voivat olla sinut itsensä kanssa, vaikka testi näyttäisi miten punaista. t, 4

Vierailija
7/13 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

melko huonot voimavarat ja stressiä. syömistottumukseni viittaavat jonkinlaiseen syömishäiriöön ja olen kohtalaisesti masentunut. sikäli hienoa, että syön masennuslääkkeitä keskivaikeaan masennukseen.. eli kohtalainen on lienee sitten merkki paremmasta... :D

Vierailija
8/13 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Olen kohtalaisesti masentunut.

-Kompetenssia, eli pätemisen- ja tyydytyksen tunteen kokemistasi kuvaava lukusi on 2. Testin mukaan sinun voimavarasi jokapäiväisessä elämässä ovat tällä hetkellä vähäiset. 15% ihmisistä kuuluu tähän ryhmään verrattaessa voimavaroja.

Stressin kokemista kuvaava lukusi on 10. Testin mukaan olet tällä hetkellä hyvin stressaantunut. Noin 2 % ihmisistä kokee yhtä paljon tai enemmän stressiä kuin sinä.

Vierailija
9/13 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten olikin erittäin paljon stressiä ja lievää masennusta. Noh, myönnettäköön, mutta liittyvät kyllä vahvasti tämänhetkiseen tilanteeseen, että enpä olisi kovin huolissani tuosta.

Vierailija
10/13 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niiden mukaan olen kohtalaisen masentunut ja minulle suositeltiin terapiaan hakeutumista, voimavarani ovat vähäiset ja olen erittäin stressaantunut (vain 2% ihmisistä on näin stressaantunut). Tulos ei yllätä, sillä käyn läpi eroprosessia...

Vierailija
11/13 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...Auttakee!

Vierailija
12/13 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

-18

Vierailija
13/13 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja edelleen kyselen, että mistä löytyy nuo kaksi muuta testiä (voimavarat, stressi). Eikö kukaan jaksa vastata?

terv: testihullu 18