Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

*~* Ensikot torstaina 18.1.2007~*~

18.01.2007 |

Mukavaa torstaita enskat,

mä ekaa kertaa pinoa aloittelemassa.. =)

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lumisateiselta näyttää täällä savon seudulla sää, muutama aste pakkasta eli oikein ihana talvi-ilma. Parin päivän päästä varmaan taas sataa vettä. Negatiivista ajattelua kehiin..

Töihin olis pian lähtö joten nopeesti muutamaan juttuun kommentoin.

Elviiralle pahoittelut tädistä =( En osaa vastata kysymykseesi foolihaposta. Minäkin syön niitä multitabs raskaus vitamiineja. Koetetaan uskoa niiden voimaan =)

Nellamaijalla on ihanan piinaavat ajat menossa, voi kun vihdoin tärppäis!!

Repulilla oli ollut hauska puhelin hässäkkä, ihan nauroin itsekseen kun luin sun juttuja.

S-k;lle piinailuun tsempit, noi sukusairaudet on kyllä ikävä asia. Täytyis vaan jaksaa toivoa ettei oma lapsi sairastu(jos siis omia lapsia joskus suodaan, sekään kun ei ole varmaa) Koitahan jaksaa!

Cerise, mitenkäs se työhaastattelu meni? Tosi ankeeta myöhästyä illan viimeisestä kotiin vievästä junasta..

Nuutille sinne kauas maailmalle halit!

Halit ja terkut kaikille ihanille enskoille!!

Hermione (24/27-29)

Vierailija
2/9 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lunta alkoi työntää taivaalta nyt ihan toden teolla, saas nähdä kuin kauan pysyy.

Juli: hienoa, että sait ovista vähän ainakin hyödynnettyä sunnuntaina... toimikos kiireisen miehen houkuttelu sen jälkeen? ; )

Dizku: Enpä miekään oikein tuosta kp-laskentatavasta tiedä km:n jälkeen... Pidetään peukkuja että oireet oliskin sitä itseään!

Amalia: Tervetuloa mukaan kivaan joukkoon! Se ¿pelkohan¿ tässä on, että koukkuun jää... nimimerkillä kokemusta on. : )

Aqua: tulikos se täti? Jos ei, niin vois tulla tänne kunnon ryminällä eikä lähettää vain noita tuhrujaan : )

Hermione: kiitos tätipahoitteluista. Jokos siellä piinaillaan?

Nellamaija: jännää: kauheesti peukkuja sinne!

Marge: kiitti tätipahoitteluista. Me mennään taas sitten samoissa kp:ssä, eli kp5 menossa. Mulla vaan tää täti on taas mitä on, tuhrua ja nyt ei ole tänään tullut MITÄÄN. Hermot menee. Siulle pidän oikein kovasti peukkuja nyt sitä ti ultraa varten ja pupuiluintoa sen jälkeen!

Repuli: siellähän kuulostaisi olevan onnesta vähän höpsönä oleva juuri plussannut enska! : ) Ihanaa lukea siun tekstiä, käyhän taas kertomassa kuulumisiasi!

Cerise: Olipas sulla melkoinen junaseikkailu ollut! Joko sait tietää haastattelun tulokset?

Elviira: Mulla just nuo Multitabs Raskaus-pillerit käytössä, tai tuo purkki näyttää vielä olevan nimellä Multitabs special 2+. Enpä kyllä vertaillutkaan siihen Multivitaan ollenkaan, kun apteekin täti noita suositteli. Foolihappo on tärkeä aine, mut sitä saa myös muusta ravinnosta, joten jos syö monipuolisesti ja esim. noita multitabseja 1 per päivä, niin kyllä kai sitä luulis tarpeeksi saavan. Tätipahoittelut sinne... Täällä myös vähän sama tilanne: tuhruttaa taas! Olikos siullakin ne minipillerit aiemmin, vai muistanko mie ihan väärin? Kerrohan sitten, selvisikö gynellä mitään. Tuo tuhrutus ottaa kyllä itseäkin niin päähän, että mie meinaan kyllä kans mennä selvitteleen syytä, jos ei tämä pian tästä ala muuttua. Tsemppiä sinne.

Kaikille muille enskoille vilkutukset!

).( Kp 5 (29-31)... Kai? Kun on tuo täti taas mitä on... kp1 alkoi ihan kunnon vuodolla, ja sitten on siitä lähtien taas vain tuhrutellut, tänään ei ole edes tuhrua. Niin kuin tuossa Elviiralle jo mainitsinkin, niin kyllä tästä kohta pitää ruveta varmaan kyselemään lääkärin apuja, että mikä on vialla, jos ei pian ala nää tädit muuttua normaaleiksi. Kauhea valitusvirsi, sori... yritän olla miehelle valittamatta, niin johonkinhan tää huoli pitää purkaa!

Dajm

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...olen tainnut juoda kun kädetkin ihan tärisee! Ja kahvittelemaan olen kohta lähdössä ystävän kanssa kaupungille. Pitää varmaan ottaa déca, eli kofeiiniton ;-)

Dajm ja Hermione: kiitos kun jännäätte mun kanssa työhaastiksen tuloksia! En ole saanut vielä vastauksia, mulla on nyt kolme eri paikkaa vetämässä joissa olen käynyt haastateltavana. Etukäteen jo pelottaa, tiedän että pettymys tulee olemaan VALTAISA jos ei tärppää... Ja toisaalta tekis jo mieli unelmoida että miten ihanasti elämäni järjestäisin jos saisinkin hyvän työpaikan. Se hyvä puoli tässä on, että vauvastressi ihan unohtuu!

Ketkäs täällä pohtikaan vitamiineja, mua rupesi ihan kiinnostamaan. Täällä Ranskassa ei ole raskausmultitabseja tietenkään myynnissä, mutta mitäköhän niissä on jos vaikka ottaisin jotain vastaavaa tuotetta? Osaisko meidän " hoitoala-enskat" neuvoa? Mitä se paljon puhuttu foolihappo on (lapsus: meinasin kirjoittaa " boolihappo" )? Syön kyllä mielestäni ihan terveellisesti, eli paljon kasviksia (ok, myönnän että myös tummaa suklaata kuluu).

s-k mietti kaksisuuntaista mielialahäiriötä. Isäni on maanis-depressiivinen, eli tiedän mistä on kyse. Viime vuodet ovat tosin kuluneet todella paljon tasaisemmin, isäni on oppinut tunnistamaan maanisuuden ensioireita ja rauhoittelemaan tilannetta tarvittaessa. Vaikka sairaudessa on varmaan osansa perinnöllisyyttä, ei se mitenkään varma tuomio ole - luulen että enemmän merkitystä on kuitenkin ihan ihmisen omalla persoonalla ja elämänolosuhteilla! Sinä ja lapsen isä voitte tukea hänen kehitystään ja sillä tavalla antaa hänen mielenterveydelleen vakaan pohjan. Eli älä huoli!

*poistuu valmistautumaan työhaastikseen*

Vierailija
4/9 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutamana päivänä en ole ehtiny käymään ja täällä on tapahtunu vaikka mitä!

Onnittelut maitikalle ja repulille plussista :D!! pysyköön masuasukit mukananne koko pitkän matkan, paljon tarrasukkia ja vauvalimaa sinne :)!

ja ceriseä oli kosittu..onnea kovasti sinne myös! Sulla myös jännät paikat työhaastattelujen kans bd bd toivotaan parasta!!

Muuta kommentoitavaa en nyt edes muista ku olin niin täpinöissäni noista jo ;).

Joku uusi oli tullut mukaan..amelie? tervetuloa minunkin puolesta!

Mulla kp:t ehkä 29 / 27-32-41, mut odottelen tätiä viel ainakin tonne kp 35 asti ennen ku testaan. Niin ja minäkin olen noita vauvavitamiineja (multitabs raskaus) syöny kierron alkupäästä, saas nähä onko vaikutusta :).

Mut taas tarvii jatkaa eteenpäin..kohta jo taas työt kutsuu ja koulutehtävät viel kesken. Yritän taas mukaan paremmalla ajalla, ja tästä tauosta oppineena yritän ainakin joka päivä käydä lukemassa kuulumiset etten ihan tipahda..

terv.Kata

Vierailija
5/9 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoittaako tuo esikot niitä jotka haaveilee ensimmäisestä?

Vierailija
6/9 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ällöttävä talvi jos tätä nyt siksi voi edes kutsua! Ihan kateellisena luin kun jossain muualla päin suomea sataa/satoi lunta, täällä etelässä tulee vettä joka ilman suunnasta! Lunta pitäisi talvella olla! Olisi vähän valoisampaakin, ja mielikin tästä ehkä vähän virkistyisi :D Tätä sadepäivää virkisti kummasti hierojalla käynti oli kyllä tosi ihanaa ja rentouttavaa, suosittelen!

Elviira: nyt en muista että toivottelinko jo tervetulleeksi joukkoon mukaan kuumeilemaan jokatapauksessa sekaan vain =) Pahoittelut tädistä myös!

Reppuli: ihanaa puhelin sekoilua =D

Nellamaija: Piinaaaaaaaa¿. nyt olisi kyllä sinun vuoro napata se ++++++++++:ssa kovasti täällä peukkuja pitelen bdbdbd

Harmione: piinailuaika lähestyy sielläkin, kovasti +++++++++pöllytystä myös sinulle!!

Cerise: tsemppiä työhaastatteluihin ja toivotaan että saat sen hyvä paikan ;) niin ja onnittelut kosinnasta!

Dajm: pahoittelut tuhruttelevasta tädistä varmasti tosi rassaavaa! Minulla oli myös minipillerit eikä täti ole onneksi tuhrutellut kuin edellisenä päivänä ennen saapumistaan.

Kata: piinailua sielläkin toivotaan että vitamiineista on hyötyä bdbdbd

pölöpyllerö: joo ensikot haaveilevat siitä ensimmäisestä pienokaisesta!

Vilkutusta ja ++++++++++pöllytystä kaikille enskoille tasapuolisesti!

-hapö- kp7/35-40

Vierailija
7/9 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinkas se Repuli siellä voi? Uni on tullut normaalisti, vaikka ei housuissa taida pysyä? Ja sattuuhan niitä kommelluksia itse kullekin, mutta sai ihan hyvät naurut¿.=)

Aqua, semmostahan se on, kaikki mahdolliset viat löytyy aina itsestä ja tulee ajateltua aina kaikista pahinta vaihtoehtoa, vaikka tähän elämään ei osaa varautua ollenkaan. Jotenkin sitä kuitenkin se usko hyvään nostaa päätä ja tuntuu, että kyllä vaikeudet kestetään ja enempää ei anneta, kuin jaksaa kantaa¿.Olipas nyt raskasta, mutta ¿elämä on¿ =)

s-k, kiitos tsempistä! Kyllä nuo sukurasitteet saa mietteliääksi ja varsinkin, kun on kyse vakavasta sellaisesta¿Mutta niin kuin joku kirjoitti (sori, lahopää), että myös elinympäristöllä on suuri vaikutus mielenterveyteen, ei vain perimällä.

Elviira, mä olen nyt syönyt yhden purkillisen niitä multitabs plussa- pillereitä ja ostin toisenkin jo¿En ole tosin verrannut normaaliin multitabs/-vita valmisteeseen, enkä kyllä tiennyt tuosta erosta. Olen vain tyytyväisenä napsinut. Mutta kysäise apteekista, ne kyllä auttavat =) (Eipä tainut apuja olla¿)

Mikä Nellamaijan tilanne? Vai vasta sunnuntaina testailet? Toivotaan parasta, bdbd!

Ceriselle peukutuksia, että ihana työpaikka tärppäisi. Olisi ainakin seikkailun arvoinen..

Dajm, samoissapa näköjään mennään, hih! On tuo tuhruttelukin kyllä tyhmää. Varmasti ärsyttää odottaa, kunnon vuotoa. Kun kerta vieras kiusaa, tulisi sitten esillekin! Vaikka ei sekään ihanaa ole, kun vuotaa kuin seula! Nytpä siis sormet, varpaat ja muut ulokkeet pystyyn, että se vieras ei olisi kiusana pitkään aikaan¿=)

KaTalle isoja peukkuja, bdbd!

ON: Täällä on nyt nautittu pillereitä¿Tänään oon huomannut oireita eli kasvoja kuumottelee ja sitten olen hikoillut kainaloista, kuin pieni porsas! Onneksi ei mitään valtaisaa putousta, mutta en kyllä normaalisti töissä hikoile. Nyt illalla alkoi sitten mahan juiliminen, samalla tavall kuin menkoissa, mutta mielestäni toispuoleista? Kuvitteluako? Toivon vaan hartaasti, että komea/komeita muniksia siellä kasvaa ;)

Nyt miehuuden luo...

++++tuulia!

Vierailija
8/9 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mä vielä täällä tällä puolella, ehkä kaksi viikkoa ainakin. Silloin mulla on jo eka ultra, missä katsotaan onko kohdussa jotain. Eli mut vois päivittää sitten ultrakuulumisten jälkeen.

Repuli, mäkin soitin jo neuvolaan, mutta sinne äitiyspuolelle ;)

Sinne mulla on aika 1.2 jo!

Mulla on aina hirveä kiire, nytkin on pakko mennä!

Vierailija
9/9 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hermione, hieno aloitus päivälle!

Kiitoksia plussatuulista ja peukuista!

Meinaa alkaa itkettämään, kun ajattelee että tämä ei ole meille kellekään helppoa ja aina täällä jaksetaan kannustaa. Ootte ihania!

Siis ei edelleenkään tätiä. Kovasti kyllä tätioireita ja valkkaria ja väsymystä. Mutta niillehän voi aina löytää monta selitystä.

Mieli tekeekin tepposia, välillä olen ihan varmasti raskaana ja sitten taas epätoivoisesti vain omituisen kierron kanssa tekemisissä¿ Saas nähdä..

Neiti82 oli ilmestynyt uutena esittelypalstalle tervetuloa tännekin jutustelemaan! Ja plussatuulia heti alkuun!

Ja pölöpyllerö, jos koet kuuluvasi joukkoon värikkääseen, olet tervetullut sinäkin!

Sunnuntaita odotellessa,

nellamaija