Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jännittää työnhaku: ontunne että haastatteluun voisi päästä ;)

Vierailija
18.01.2007 |

Siis oma kokemus on just nappiin tehtävänkuvauksen kanssa ja soitto yritykseen toi hyvät fiilikset.

Saas nähdä miten menee.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

T. 2

Vierailija
2/9 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hakijoita 58. Viisi haastateltiin, mut en usko että minut valittaisiin. Oli pahoja kysymyksiä. Olis hyvä virka ja vastais minun AMK tutkintoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluanko tosissaan tehdä tätä työtä? Olenko sitoutunut tähän paikkaan vai lähdenko kohta muualle? Kiinnostaako tämä työ minua oikeesti? Missä olen erikoisesti muita hakijoita parempi, vielä tähdennettiin et jokainen osaa tän työn tehdä et pitäis löytyä jotain enemmän? Missä olen huono?

JA sit huippu: Haluatko kertoa jotain omasta henkilöhistoriasta tai itsestäsi, onko jotain mielenpäällä jota ei vielä kysytty? Kaksi miestä tenttasi.

Olettivat et kertoisin lapsen teko aikeista ja lapsimäärästä. Kiiresti vastasin että ei eipä ole.

Vierailija
4/9 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vielä niin et ehdinkö harrastaa jotain yksin kun on perhe. Jotkut olivat haastattelijan mukaan kertoneet paljonkin harrastuksia hakemuksessaan. Ihan turhaa minun mielestä.

Vierailija
5/9 |
12.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt sit iski paniikki, tähän asti oonkin menny rennolla otteella. Huhhuijaa...

t. ap

Vierailija
6/9 |
19.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tsemppiä kovasti haastatteluun!!

Vierailija
7/9 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tänään iltapäivällä haastattelu. Hakijoita 60.. Voi apua!

Vierailija
8/9 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mäkin hain just ihan unelmatyötä. vaikka mulla ei oo käytännössä mahiksia (vaikka päteviä hakijoita ei olekaan), niin silti harmittaa. hakemuksesta tuli tosi huono, ja viikko sitten laitoin. eli ei taida tulla kutsua haastatteluun. no, minun aikani ei ole vielä. :)

hyvä, jos on hyvät fiilikset. :9

Vierailija
9/9 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea sulle tänään haastatteluun, valmistaudu hyvin, se kannattaa.

Hakemuksen tekeminen on vaikeaa. Pitäisi erottua, muttei olla outo... Mullakin on tunne että kaikella aikansa ja tämän hakemuksen viilasin ajatuksella " mietin yön yli" jotta asiat loksahtaa kohdalleen ja kas, aamulla kaikki oli selvää :)

ap