Olen biologinen nainen, ajattelen kuin mies
En tunne mitään samaistumista muihin naisiin. Naisten elämässä on pelkkä suhdemaailma, avioliitto, lapset, hoivaaminen ja alistuminen. En tunne ketään rohkeaa, erilaista naista. Jopa ne Mensan naiset, autistiset jne. ovat ihan sitä samaa kanalaumaa. Nainen menee naimisiin, määrittää minuutensa aviomiehensä kautta. Sitten nainen synnyttää poikia miehensä sukuun, imee ja pyllistää käskystä ja perään kehuu olevansa arvostettu prinsessa ja rakastettu vaimo. Miehet eivät käytä teitä kuin seksiin, he itsekin uhoavat miten akka on vain reikä. Miehet epäinhimillistävät naisia nat*simaisesti, mutta nainen vain kirkuu miten ihan itte haluaahhh!! Ihan ite valitsin!!
Ja ihan turha väittää miten kaikki naiset eivät olisi tällaisia. Antakaapa nimiä naisista jotka jatkoivat nimetään vaikka mies olisi kuvioissa? Ette tule löytämään.
Maskuliinisena en ikinä alentaisi itseäni, imisi, pyllistäisi, alentuisi synnyttävän naudan asemaan ja suostuisi hoivaamaan kakaroita joista kasvaa uusia naisvihaajia. Naiset vielä itsekin haluaa vain poikia ja kehuu totta kai taas miten ihan itse halusivat! Siis ihan itse osaatte valita oman sortamisenne! Vau mitä vapaa-ajattelun kuningattaria!
Onneksi sukupuolen saa nykyään valita. Itse olen mies, koska naiset ovat omistettuja, esineellistettyjä ja aivottomia seksileluja. En yhtään ihmettele transmiesten nousua.
Tavallinen naisvihaaja sinä vain olet.