Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ikuisuusriita parisuhteessa

Vierailija
17.03.2024 |

Tilanne on tämä: avovaimo haluaa toisinaan mukaani juhliin/baariin vaikka ei juo. Itse koen tilanteen ahdistavana, koska mitä järkeä tulla paikkaan jossa koko pointti on juoda ja pitää hauskaa. Samasta syystä ei käydä juurikaan missään yhdessä pariskuntana. Avokin mielestä ei ole reilua jäädä jatkuvasti ulkopuolelle, koska mukana on muidenkin tyttöystäviä. Tietyllä tapaa kyllä ymmärrän pointin, mutta kyse on minun kavereista (yhteisiä kavereita ei ole).

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukaan vaan.

Vierailija
2/4 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Estääkö se sinua juomasta ja pitämästä hauskaa? Minun vaimoni on absolutisti, muttei puutu minun, eikä muiden juomiseen. Niinpä meillä on mukavaa yhdessä juhlissakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Estääkö se sinua juomasta ja pitämästä hauskaa? Minun vaimoni on absolutisti, muttei puutu minun, eikä muiden juomiseen. Niinpä meillä on mukavaa yhdessä juhlissakin.

Taitaa olla kyse jostain henkisestä estosta, eli ehkä mies ei kehtaa juoda samalla tavalla kuin pelkkien kavereiden läsnäollessa...

Vierailija
4/4 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-poikaystävä ei juonut eikä tullut sitten mukaan mihinkään missä vain ryypättiin.

Musta oli hyvä, ettei tullut. Lähinnä siksi, että sitten mun olisi täytynyt pitää hänelle seuraa siinä kohtaa kun on railakkain meininki ja selvinpäin oleva alkaa jäädä ulkopuolelle.