Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nolottaa kun tapailunainen tilaa aina ison oluen kun itse tilaan valkkarilasillisen

Vierailija
17.03.2024 |

Vaikuttaa tosi rujolta, vaikka on muuten aika hemaiseva ja naisellinen nainen. Kehtaanko nostaa kissan pöydälle ja pyytää tätä hienotunteisesti juomaan vaikka viiniä tai siideriä kanssani?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaako rommia myös?

Vierailija
2/6 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai se haittaa jos on isot tissit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se sulle kuuluu mitä hän juo!

Mun eksäni yritti samaa, "olet niin sievä, et voi kyl oikeesti juoda kaljaa"

Vierailija
4/6 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki eivät vaan juo niin vahvoja kuin sinä. Anna naisen ostaa laimeampaa.

Vierailija
5/6 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä mitään pahaa ole jos mies on se feminiinisempi ja nainen maskuliinisempi osapuoli suhteessa. Hyvä balanssi.

Vierailija
6/6 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen korkeakoulutettu ja hyvätuloinen nainen - luokittelisin itsekin ylempään keskiluokkaan, jossa tyypillisempää olisi ottaa se lasi viiniä. Tottakai joskus otankin lasin viiniä, ja varsinkin jos on sellaista ruokaa, jolle viini sopii paremmin.

Mutta vaikkapa jotain ylikypsää possua saksalaistyyliin, niin kyllä siihen vain olut sopii paremmin. Ja minä ihan todella pidän oluen mausta, juon myös alkoholittomia oluita toisinaan. Olen asunut Saksassa ja ei siellä esimerkiksi tulisi kuuloonkaan pitää rujona sitä, että tilaa tuopin olutta. Ihan normaalia ja monilla on oikein sofistikoitunut olutmaku ja osaavat keskustella erilaisista oluttyypeistä jne.

Ei sillä, kyllä mulle kelpaa se perus hanaolutkin ja joskus vaan tekee enemmän mieli sitä kuin viiniä. Sinulla on itsetunto-ongelmia, jos juomat pitää valita sen perusteella, miltä se näyttää ulospäin, eikä sen perusteella, mitä tekee mieli.

Vierailija
7/6 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen korkeakoulutettu ja hyvätuloinen nainen - luokittelisin itsekin ylempään keskiluokkaan, jossa tyypillisempää olisi ottaa se lasi viiniä. Tottakai joskus otankin lasin viiniä, ja varsinkin jos on sellaista ruokaa, jolle viini sopii paremmin.

Mutta vaikkapa jotain ylikypsää possua saksalaistyyliin, niin kyllä siihen vain olut sopii paremmin. Ja minä ihan todella pidän oluen mausta, juon myös alkoholittomia oluita toisinaan. Olen asunut Saksassa ja ei siellä esimerkiksi tulisi kuuloonkaan pitää rujona sitä, että tilaa tuopin olutta. Ihan normaalia ja monilla on oikein sofistikoitunut olutmaku ja osaavat keskustella erilaisista oluttyypeistä jne.

Ei sillä, kyllä mulle kelpaa se perus hanaolutkin ja joskus vaan tekee enemmän mieli sitä kuin viiniä. Sinulla on itsetunto-ongelmia, jos juomat pitää valita sen perusteella, miltä se näyttää ulospäin, eikä sen perusteella, mitä tekee mieli.

Hahaha, tämä on ongelma vain suomalaisten miesten keskuudessa. Heillä kun ei monestikaan itsetunto riitä olemaan suomalaisen naisen rinnalla. Ei olisi ongelma saksalaisen miehen kanssa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän seitsemän