Hienot nuo Tommyn ja Virpin tatuoinnit
Hyvä, kun ei ole nimiä. Rakkaudet kun vaihtuvat.
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Miksi mulle tulee noista tatuoiduista sormuksista aina se tunne, ettei ottajatkaan oikein usko sen juttunsa syvyyteen saati kestävyyteen mutta tuollaisella tatskatulla sormuksella saavat uskotelluksi etenkin itselleen, että tässä on mun sielunkumppani eikä me erota ikinä.
Tunne mitä lystää. Toisten tunteita et sinä tiedä. 😝👍
Av-mammat ovat näemmä löytäneet uuden kohteen mollaamiselleen :D
Vierailija kirjoitti:
Ei kuulu teille, jättäkää jutut lukematta jos ne noin helvetisti ärsyttää.
Mikä pakko sun on lukea tätä keskustelua, kun se noin helvetisti ärsyttää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi mulle tulee noista tatuoiduista sormuksista aina se tunne, ettei ottajatkaan oikein usko sen juttunsa syvyyteen saati kestävyyteen mutta tuollaisella tatskatulla sormuksella saavat uskotelluksi etenkin itselleen, että tässä on mun sielunkumppani eikä me erota ikinä.
Tunne mitä lystää. Toisten tunteita et sinä tiedä. 😝👍
Etkä tiedä myöskään sinä.
Vierailija kirjoitti:
Koska rakennat ajatustarinoita pääsi sisällä perimmäisesti omiin kokemuksiisi pohjautuen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tatskat on rumia, ja kihlaustatskat noloja.
Muutoin kiva pari, ja siksi en olisi heiltä odottanut tuollaista teinimeininkiä.
Ei he sinun odotuksia elämässään täytä.😁
Tajuatko ettei myöskään sinun? Edes tuolla aiemmalla kommentoijalla ei ole pienintäkään velvollisuutta olla sun kanssa samaa mieltä tai täyttää sun odotuksia mielipiteiden suhteen.
Kasva aikuiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Osa vääntää ankkurimuksun _ei kun sori, rakkauslapsen_ tuossa tilanteessa, mutta tälle parille se ei enää taida olla iän puolesta mahdollista.
Vierailija kirjoitti:
Ei kuulu teille, jättäkää jutut lukematta jos ne noin helvetisti ärsyttää.
Eikun siksihän niitä just luetaan ja kommentoidaan, jos negatiiviset tunteet herää. Ei kai ihminen muuten jaksa kiinnostua
Laitetaas tämäkin kuten edellinenkin mollausketju poistoon.
Eikö teillä ole omaa elämää ollenkaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tatskat on rumia, ja kihlaustatskat noloja.
Muutoin kiva pari, ja siksi en olisi heiltä odottanut tuollaista teinimeininkiä.
Ei he sinun odotuksia elämässään täytä.😁
Tajuatko ettei myöskään sinun? Edes tuolla aiemmalla kommentoijalla ei ole pienintäkään velvollisuutta olla sun kanssa samaa mieltä tai täyttää sun odotuksia mielipiteiden suhteen.
Kasva aikuiseksi.
Oon eri, mutta aika paljon laitat omaa tulkintaa johonkin yhteen lyhyeen kommenttiin. Tekstisi vaikuttaa todella kaukaa haetulta, joten kasvamiskehoituksen heittäminen vois olla sinnekin päin paikallaan.
Vierailija kirjoitti:
Ns. Sormustatuointeja on ollut jo tosi kauan. Ihan hyvältä näyttää simppeli kuvio
Tirsk. Tosiaanko oletit muiden kuvitelleen näiden keksineen jotain uutta ja ainutlaatuista? Ottihan tolvanat tuollaisia jo ainakin ysärillä kun oltiin lööv ja nollarilla sitten tatskasivat kumppanin pusun korvan alle kaulaan..
Liekö sieltä idea lähtenytkin, nämähän on ysärin nuoria.
Vierailija kirjoitti:
Eikö teillä ole omaa elämää ollenkaan?
Ei kuten ei ole sullakaan.
Vierailija kirjoitti:
Ns. Sormustatuointeja on ollut jo tosi kauan. Ihan hyvältä näyttää simppeli kuvio
Tykkäätkö yli kaiken Micael Gabrielista?
Miehellä sydän nimettömässä? No makunsa kullakin. Mielestäni perinteinen tylsä sormus paljon tyylikkäämpi.
Vierailija kirjoitti:
Tässä on kuvat:
https://gekkonen.net/tommy-franti-ja-virpi-rakas-kihloihin-pariskunta-o…
Ovat sekaisin, ei ole edes kauniit.
Halvimmalla skumpalla juhlivat 😆🤣
Siis mistä ketjulaiset tietävät kihloista ja tatuoinnista? Luen kyllä lehtiä, mutta en tiennyt.