Tupakan poltto pienentää aivoja. Eli millaiset aivot mahtaa olla naapurilla, joka polttanut 50 vuotta?
Kommentit (51)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieheni on polttanut sikareita 35 vuotta. On paljon fiksumpi ihminen kuin minä, joka en ole koskaan tupakoinut.
Hankipa ap elämä. :)
Taisit syntyä tuollaisena, kun et ymmärrä mistä älykkyys tulee.
Ei ainakaan sikarin poltosta...
Ap taitaa olla amislainen. Olen muuten eläinlääkäri. :)
Enpä tiedä naapurisi aivoista. Itse olen polttanut 15 vuotta ja uskoisin olevani korkeammin koulutettu kuin sinä.
Ollaan taas poppamiehen pelkotiloissa kallonkutistajat on Egyptistä Afrikasta .
Vierailija kirjoitti:
Varmaan sellaiset Einsteinin aivot.
Albertti oli kova tupruttelemaan.
DONNER TUPAKKI JA KUOLI 86 VUOTIAANA .
Kaikki on tupakoinut elänyt 90 vuotiaaksi .
Vielä vähän aikaa niin se alkaa äänestää vasemmistoa
JONKUN PELKOJEN TAKIA VAINOTAAN JA SYRJITÄÄN IHMISIÄ !
Albert Einstein poltti paljon piippua. 1900-luvun tunnetuin filosofi Bertrand Russell poltti paljon piippua. 1900-luvun tunnetuimmat psykologit, Sigmund Freud ja Carl Jung, olivat tupakkamiehiä. Jean Sibelius ja Winston Churchill polttivat paljon sikareita.
Tupakanvastsaisuudessa käytetään lajinomaista lupa vihata asetusta. Laji voi hyvin aina kun saa vainota jotain vähemmistöä. Erityisen ovelaa on syyttää tupakoivia saastuttamisesta, kun samaan ajan läheisellä tiellä ajaa kymmenen minuutin ajan satoja henkilöautoja polttomoottorit päristen. On mitattu haitallisia pitoisuuksia saasteita pienen lapsen ja koiran korkeudelta. kyllä ne aikuisenkin korkeuteen vaikuttaa ja kyseessähän on passiivinen myrkyn haistelu, jonka tarjoaa henkilöautoilijat ilmastoiduissa kopeissaan.
Edelleen tämä porukka itkee autoilusta koituvia veroja. On hyvä kun kiinnitetään huomio tupakkaan, joka on kärpäsen pieru tässä saastemeressä. Muutenkin surkuhupaisaa, kun aika pian kannabis tullaan laillistamaan kovalla rytinällä koko Euroopassa.
Juha Hernesniemi oli Suomen tunnetuin aivokirurgi. Leikkasi potilaita kuolemaansa saakka. Käsi ei vapissut, koska poltti tupakkaa.