Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kehottaako joku vielä tekemään lapsia?

Vierailija
16.03.2024 |

Itse sanoin lapselleni, ettei kannata missään tapauksessa tehdä lapsia.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset päättävät itse mitä tekevät. Miten kehoituksia en kumpaankaan suuntaan jakele.

Vierailija
2/13 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli aivopeset lapsesi tappamaan Suomen sukupuuttoon ja kuolemaan yksin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos me halutaan, että tämä yhteiskuntapyörii ja palvelut. Jos haluat saada vanhana tarvitsemiasi terveys- ym. palveluita (ja voihan se syöpä iskeä ensi viikollakin), tarvitaan veronmaksajia, ja käsiä töitä tekemään. Jos ajattelet niin kuin vaikuttaa, oletan että sulla mahtavat sästöt, onnea vain, kaikilla meillä ei ole!!

Vierailija
4/13 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hallitus on tämän maan paras ehkäisyväline. :D 

Vierailija
5/13 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi ainokaisellani ei ole lapsia eikä näytä tulevankaan.

Vierailija
6/13 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos me halutaan, että tämä yhteiskuntapyörii ja palvelut. Jos haluat saada vanhana tarvitsemiasi terveys- ym. palveluita (ja voihan se syöpä iskeä ensi viikollakin), tarvitaan veronmaksajia, ja käsiä töitä tekemään. Jos ajattelet niin kuin vaikuttaa, oletan että sulla mahtavat sästöt, onnea vain, kaikilla meillä ei ole!!

80000 peruskoululaista on vähemmän 2030, joten siitä voi vetää johtopäätöksen ettei täällä kukaan hoida yhtään ketään jatkossa.

Vierailija
7/13 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi ainokaisellani ei ole lapsia eikä näytä tulevankaan.

Hänen on sitten paras asennoitua niin,että ottaa sut luokseen asumaan kun vanhenet, jos et itseksesi pärjää.

Vierailija
8/13 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä mummo antakaa kunnon parrua mulle.

Vierailija
9/13 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppo niitä on tehdä, harjoittelu se vasta hauskaa onkin. Mutta kun ne pitäisi myös elättää...

Vierailija
10/13 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukekaa HS mielipiteet tänään! Siellä yksi kehottaa. Vetoaa mm siihen, että sitten olisi jatkaja PERHEYRITYKSELLE. Eikö ole törkeää!

Vierailija
11/13 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa maailmalle lähtenyt jälkelainen ei ole velvollinen huolehtimaan vanhemmistaan. Joissain maissa tälläinen velvollisuus on. Joissain maissa jälkeläinen voi asua kotona esim. 40 vuotiaaksi.

löp

Vierailija
12/13 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjoitti:

Eli aivopeset lapsesi tappamaan Suomen sukupuuttoon ja kuolemaan yksin.

Esim. 0rpo, Turska ja 5ipilä ovat Suomen tappajia ja syyllisiä  maamme jo perumattomaan sukupuuttoon-

Vierailija
13/13 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä lapsivihaa. Minusta lapset ovat mukavia ja teen töitä nuorten parissa. Miksi tämä kansa on niin negatiivinen? Eikö voitaisi ajatella, että nuoret ovat fiksuja ja älykkäitä, ja juuri he tulevat ratkaisemaan tulevaisuuden ongelmia. Omat lapseni ovat paljon fiksumpia kuin minä. Lapsissa ja nuorissa on paljon hyvää ja suurin osa on todella mukavia. 

Mutta ei ole minun asiani puuttua kenenkään lapsen tekoon. Suomessakin on paljon lapsia, joista ei huolehdita, eikä välitetä riittävästi.

Yleistä lapsivihaa sen sijaan vastustan. Miksi on ok haukkua lapsia netissä? Siihen toivoisin muutosta. Ette hyväksy ulkomaalaisvihaa, homovihaa, mutta miksi lapsivihaa on monelle hyväksyttyä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yhdeksän