Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

" nukkainen" vatsanahka..enteileekö poitsua? :=)

17.01.2007 |

En nyt tiiä onko tää nyt niin nukkaa, mut tällasta pehmeätä ihokarvaa, vaaleaa sellaista. Sitä on oikeestaan eniten tossa 10sentin säteellä navasta jokasuuntaan. :)

Sykkeet olleet nyt siinä 150 luokkaa.

Häiritsee niin niin paljon, kun meille ei ole kerrottu kumpi on tulossa!!!

Raskausviikkoja nyt meneillään 33...

Joku vaan joskus sanonut, että pojat aiheuttaa tällaista nukkamahaa, pitäneekö paikkaansa? :)

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
17.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tiedä, minkä verran juttu on kaupunkilegendaa, tuskin ainakaan kovin laajaa empiiristä tutkimusta...

mulla on niin, että alusta asti musta tuntui, että odotan tyttöä. ja kun pyörittelin raskauskiekkoa, sen osoittama hedelmöityspäivä ei oikein täsmänny millään, kun muistelin ja kattelin kalenterista, missä päin maailmaa ollaan sinä päivänä oltu... niinpä päättelin, että tosiaan kyseessä varmaan on tyttö (kun poikasiittiöt ei ole niin pitkäikäisiä kuin tyttösiittiöt, jne).

ja lisäksi, kun joku sanoo että nopea sydämen syke enteilee tyttöä, mä annoin neuvolassakin itseni uskoa että se on tyttö.

rakenneultrassa meille sanottiin, että näyttäisi pojalta. ja mulla on kyllä nukkaa tullut vatsaan.

toukokuussa selviää, kumpi tulokas on, mutta kaipa se on ultraan ennemmin uskominen kuin uskomuksiin ja omiin tunteisiin.

Vierailija
2/16 |
17.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

höpö, että sykkeistä, napakarvoista, närästyksestä, r-oireista yms. voisi ennustella kumpi tulee !!! :) uskokaa jo.. se on tyttö TAI poika.

tällaiset uskomukset voi viskata romukoppaan. onhan siinä tosin viihdykettä odottajille arvailla.. mutta ei ole mitään, mikä antaisi oikeaa viitettä kumpi olisi. jaksakaa vaan ootella, jos ei ultrissa ole selvinny.

38+4

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
17.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla myös nyt navan alle tullut sellaista vaaleaa karvaa ja odotan poikaa. Toisaalta viimeksi odotin kahta poikaa ja silloin en muista tällaiseen kiinnittäneeni huomiota :)

Laru rv 21+0

Vierailija
4/16 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jne

mutta eihän ne 100% varmoja ole koskaan.

mutta hupiahan se on arvailla...

Vierailija
5/16 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kolmas tulossa, poikaa odotellaan, aikaisemmat lapset tyttöjä. Kaikilla on massu " nukkaantunut" samalla lailla.

Vierailija
6/16 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasin n.vkolla 16, että vatsa alkoi nukkaantua ja tummempaa karvaa kasvaa navan alapuolella. Sykkeet olleet 137-150 ja rakenneultran mukaan selvä poika:)

Vierailija
7/16 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta on just hauska miettiä näitä " vanhan kansan" uskomuksia poika/tyttö -jutuista. Meillä ei ultraan mennä (eikä kunnan tarjoamissa kerrota), jotta sukupuoli saatais selville, siks on kiva viihdyttää itseään ja muitakin näillä uskomuksilla. Siellähän se sitten selviää viimeisessä ponnistuksessa....

-m- rv 33+

Vierailija
8/16 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen sijaan molemmista pojista tuli selkeä, tumma

poikaviiva vatsan yli. Tämä viiva hävisi sitten pian

synnytyksen jälkeen.

Vierailija
9/16 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on " nukkaa" mahassa, selässä, hartioissa, otsassa, poskilla...jne..:D..oon pikkuhiljaa muuttumassa karhuksi...

että jos se sukupuoli on nukasta kiinni, niin ei tarvii kahta kertaa arvailla,että kumpikahan on tulollaan:D

tosin kyllä se rakenneultrassaki meinas että ois poika tulossa..

Vierailija
10/16 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

edellisessä raskaudessa mun vatsa kasvoi karvaa todella paljon,maha oli ns.poikamaha, sykkeet aina 140-150, tyttö syntyi helmikuussa 2006.

nyt karvaa alkaa kasvamaan taas,sykkeet 150 ja mahan muodosta ei vielä voi sanoa mitään....ei tietoa kumpi tulee

kuumetta rv 19+3

Vierailija
11/16 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kaksi poikaa ja poikia odottaessa oli nukkaa masussa.

Nyt odotan kolmatta ja se on 4D- ultrassa todettu tytöksi ja samanlaista nukkaa on nytkin =)

Vierailija
12/16 |
19.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitä viivasta, (oliko se linea jotain nimeltään, en muista kun ei nyt tässä raskaudessa ole ilmaantunut) että ennakoiko jotain sukupuolesta? Minua kiinnostaisi tietää, onko teillä muilla jotka odotatte toista tai useampaa, että onko molemmilla kerroilla viiva tullut, napa mustunut tms. Minulla esikoinen on poika ja napa oli musta kuin afrikan asukilla, samoin vahva viiva jo vkoilta 12 tms. Tässä raskaudessa ei kumpaakaan, muutenkin aika erilainen raskaus verrattuna toiseen ja rv 25+ menossa. Kumpaa sukupuolta olette saaneet ja onko siis se linea ennakoinut sukupuolta:) Meille on kyllä veikattu ultrassa tyttöä, mutta se oli vähän arvailua...

Vierailija
13/16 |
19.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyn tässä ketjussa että onko vatsan ja rintojen nukkaantuminen todiste raskaantumisesta?? Jos aikaisemmin ei ole ollut nukkaa missään?

Vierailija
14/16 |
19.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on vatsanpinta alkanut olemaan aikas karvainen eli sellaista pientä sievää nukkaa kaikkialla, närästää, tekee makeaa mieli, janottaa paljon, pissattaa jatkuvasti, ei finnejä iho kuin vauvalla ;-)), hiukset hyvä kuntoiset jne, mutta kovasti oksentelin alkuraskaudessa peräti viikoilta 5 aina viikoille 14, ja TYTTÖ on tulossa olemme siis tietoisia lapsen sukupuolesta. Niin ja linea negra on tumma ja pitkä alkaa navan alapuolelta ja menee rintojen alapuolelle. Myös pigmentti muutoksia masussa, ala masu ruskea ja ylämasu normaali. Ja jatkuvasti on kuuma ...

t. emmi rv-30+

Vierailija
15/16 |
19.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina 140-160 välillä ... emmi

Vierailija
16/16 |
19.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lastwish:

Kysyn tässä ketjussa että onko vatsan ja rintojen nukkaantuminen todiste raskaantumisesta?? Jos aikaisemmin ei ole ollut nukkaa missään?

voiko sitä pitää todisteena raskautumisesta.. myös monirakkulaisiin munasarjoihin voi liittyä ' karvankasvua' , nukkaantumista.