Ihmisen tietoisuus kun kasvaa, niin ihminen ei pysty enää sotimaan toisten sotia
Tämä ei ole mahdollista enää. Jonkun "valtion" tai sen päättäjien puolesta sotiminen ja omien LAJITOVEREIDEN tappaminen, tää ei enää käy ihmiselle kenen tietoisuus on kasvanut.
Tämä sotimisen energia toimii ainoastaan paikassa ja ihmisissä kenen tietoisuus ja energiat ovat todella alhaiset.
Kommentit (8)
Jep, ja internet tulee lisäämään ihmisten keskinäistä ymmärrystä, sivistystä ja harmoniaa kun kaikilla on tasaveroinen pääsy kaikkeen ihmiskunnan keräämään tietoon.
Mit vit nyt taas? Teillä Venäjällähän on se ettei kukaan omista mitään ja valtion eliitti päättää kaikesta. Meillä täällä Suomessa ei ole mitään vastaavaa eliittiä. Päättäjät vaihtuu 4 vuoden välein ja päättäjäksi voi pyrkiä kuka tahansa. Noin yleisesti ottaen jokainen kansalainen omistaa oman torppansa. Eli täällä kyllä ihmisillä on pikkuisen enemmän intressiä puolustaa omaansa.
Tässä menee joku ihmisen päästä keksimä raja, niin minun pitää tappaa sinut kun random möhömahaukko niin sanoo. Siinä sota tiivistettynä.
Tämä on kyllä ihan totta. Aktiivisena reserviläisenä itsekin olin aika 'rautaa rajalle' -tyyppi 2000-luvun alussa, varusmiespalvelus erikoisjoukoissa, turvallisuusalan työtä melkein kymmenen vuotta, aktiivista reserviläistoimintaa, vapaaehtoisia harjoituksia, kaksi ylennystä aliupseekoulun jälkeen reservissä.
Nyt 40-vuotiaana ei kyllä yksikään maanpuolustusasia, oikein kenenkään suunnasta katsottuna, poliittiset ja uskonnolliset leimahdukset - oikein kiinnosta. Pelaan ja harrastan aktiivisesti omia juttuja perheen ja ystävien kanssa, matkustelen minkä pystyn, tutustun uusiin kulttuureihin ja kieliin.
Ei todella ole aikaa sodalle kenelläkään. Kyllä yhteistyöllä ja tutkimuksella ja tieteellä tätä maailmaa tulee johtaa ja rakentaa aina vaan parempia yhteiskuntia rauhassa.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on kyllä ihan totta. Aktiivisena reserviläisenä itsekin olin aika 'rautaa rajalle' -tyyppi 2000-luvun alussa, varusmiespalvelus erikoisjoukoissa, turvallisuusalan työtä melkein kymmenen vuotta, aktiivista reserviläistoimintaa, vapaaehtoisia harjoituksia, kaksi ylennystä aliupseekoulun jälkeen reservissä.
Nyt 40-vuotiaana ei kyllä yksikään maanpuolustusasia, oikein kenenkään suunnasta katsottuna, poliittiset ja uskonnolliset leimahdukset - oikein kiinnosta. Pelaan ja harrastan aktiivisesti omia juttuja perheen ja ystävien kanssa, matkustelen minkä pystyn, tutustun uusiin kulttuureihin ja kieliin.
Ei todella ole aikaa sodalle kenelläkään. Kyllä yhteistyöllä ja tutkimuksella ja tieteellä tätä maailmaa tulee johtaa ja rakentaa aina vaan parempia yhteiskuntia rauhassa.
Kerrothan tämän myös itäsuuntaan ja myöskin sen, ettei heillä ole mitään oikeutta härkkiä naapureidensa asioita.
Nää minä en sitten osallistu sotaan -tyypit, mitä he meinaa tehdä jos rysähtää idästä? Eivät edes yritä vaan kuolevat suosiolla?
Sanokaa tosiaan noihin diktaattorimaihin että lopettaa perseilyn. Euroopassa kukaan hyökkää mihinkään.
jep