Vanha äidiksi?
Onkos täällä muita 60-luvulla syntyneitä jotka " vanhoilla päivillä" ovat alkaneet vauvasta haaveilemaan tai yli 35 v vauvan saaneita? Olen aina luullut ettei lapset kuulu suunnitelmiin, mutta nyt kun aika alkaa käydä vähiin on vauvakuume alkanut riivata. Yllättäen mieskin nyökyttelee ja on suostuvainen. Moni asia mietityttää..
Kommentit (7)
Siellähän sitä väkeä on, monia sinua vanhempia. Ei ole ollenkaan tavaton tuo ikäsi perheen perustamiselle. Käypä lueskelemassa kommentteja vaikka itse kuulutkin seuraavan vuosikymmenen puolelle.
Mainitsithan olevasi 60-lukuinen. Liity rohkeasti mukaan vaan!
ja toisen 38-vuotiaana. Enpä ole katunut ja toivon saavani vielä kolmannenkin. :) Et ole ollenkaan liian vanha! Varsinkin jos olet ns. perusterve niin ei ole mitään syytä miksei raskaus ja äitiys sujuisi ihan yhtä hyvin (tai elämänkokemuksen ansioista paremminkin) kuin nuoremmalla.
mun oma äiti oli 38v kun sai pikkuveljeni eikä ole kokenut olevansa liian vanha. Itse sain esikoisen 17 vuotiaana ja nyt olen neljän lapsen äiti 26 vuotiaana.
Joku haluaa lapsen 17 vuotiaana toinen 40 vuotiaana itse sen parhaiden tietää eikä ympäristö,onneksi.
Sukulais tätini sai toisen lapsen 42 vuotiaana.
ikähän on vain ulkokuorta. Eikö?
Onnea matkaan!!!
pakko kommentoida sun tyyliä " puhua" asioista! aina niin kannustava ja ihana, tulee väkisinkin hyvälle tuulelle, vaikka yritän olla " yrmynaama" :)) kiitos tästäkin illan pelastuksesta!!
priscilla kp 19/26
Oma äitini sai ensimmäisen 27v, toisen 29v ja viimeisen 37v.. Sanoi kyllä että viimeisen kohdalla huomasi, että miten paljon paremmin nuorena jaksoi varsinkin yöheräilyt, mutta ei silti olisi vaihtanut mihinkään. Eihän se ikä ole este, vaan se ASENNE. :)
juuri edellisellä viikolla täytin 35v kun toi pojan viikari syntyi. Nyt on vuoden vanha, toista kuumeillaan :) Hyvin on vuosi mennyt, ainoastaan yöheräämiset ovat verottaneet enemmän kuin nuorempia luulen mä. Jos vain yhtään tuntuu että vauva on tervetullu niin kutsukaa haikara kylään, kyllä se niin antoisaa on toi oman lapsen kehittymisen seuraaminen.