Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä kiihottavaa tänään?

Vierailija
15.03.2024 |

Mitä kiihottavaa teille on sattunut tänään?

Omani on ihan tavallinen tapahtuma, mutta sytyin siitä ihan täysiä. Olin käymässä eräässä paikassa ja huomasin edessäni miehen, jonka sekunnin sadasosassa skannasin alitajuisesti kiinnostavaksi. Mies ei nähnyt mua, koska jutteli erään henkilön kanssa. Menin keräilemään tavaroitani ja kun käännyin lähteäkseni pois ja nostin ajatuksissani katseeni, kyseinen mies oli kääntynyt katsomaan mua, hän ei edes yrittänyt peitellä katsettaan vaan katsoi suoraan silmiin. Kiihotuin nollasta sataan sekunnissa. Nähdyksi ja huomatuksi tuleminen kiihottaa itseäni. Mieli alkoi tilanteen jälkeen vaellella...olisiko hänen kanssaan ollut kiihkeää...olisi tehnyt mieli polvistua hänen eteensä (ei rukoilemaan) ja... katsoa häntä silmiin... skannasiko alitajuntani hänet, koska hän olisi ollut seksuaalisesti match... 

Tuon tuntemattoman miehen katse hiveli itsetuntoa. 

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana kokemus sulla! 🤓 Mulle sattuu tuollaisia myös, ai että ne tekee hyvää! Monesti jää fantasiat pyörimään päähän moneksi päivää 😁

Itselle ei ole tänään valitettavasti mitään kiihottavaa tapahtunut. Lähimpänä seksiä on ollut tämän palstan vilkuilu, mikä kyllä aiheuttaa joskus jopa lievää panetusta 🙈

N40+

Vierailija
2/6 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain kaverin vihdoinkin käymään...nyt vuoteeni tuoksuu häneltä. 

Aah.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvännäköisiä pikkutyttöjä päiväkodin pihalla

Vierailija
4/6 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella kummallinen sattuma, Tapahtuiko Lahdessa? Minulle kävi juuri samoin AP:n kirjoituksen aikoihin. Olin tapaamassa kaukaa tullutta kaveria, viereisen pöydän naisen kanssa kiinnostuttiin ja pitkiä katseita vaihdettiin useammin. Kun lähdimme baarista kaverin kanssa, lähti myös tämä viereisen pöydän naisseurue, mutta eri suuntaan. Meinasin käydä kysymässä naista vielä yhdelle. Kauniit silmät ja kasvot jäivät muistoksi. 

Vierailija
5/6 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tapahtunut Lahdessa, mutta kivalta kuulostaa, että sielläkin on kuumia katseita vaihdettu. 

Mun filosofia on, että täällä ollaan ja eletään omaksi ja toisten iloksi. Mä nautin todella paljon jos huomaan miehen katsovan. Tulee sellainen olo, että tarjoan heille olemuksellani iloa ja saan itse samalla siitä katseesta iloa, itsevarmuutta, kiihottumista ja hyvän olon hormonit alkaa hyrrätä.

Seksi, seksikkyys ja seksuaalisuus on jotain tosi kaunista ja ihanaa tässä elämässä. 

Vierailija
6/6 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin kun mies alkoi hieromaan selkääni. Vähän aikaa se hieroi ja otti sitten pikkuhousut pois minulta ja alkoi sormettaa minua ensin hitaasti. Tuskin kiihottuvani ja mies kiihdytti vauhtia ja sormetti minua niin että sain orgasmin. Sitten mies sanoi lähtevänsä kaupassa käymään.