Mies haluaa mutta minä en
Mies haluaisi harrastaa a naali s eksiä mutta itse en siihen pysty koska se sattuu. Olen sanonut mutta hän sanoo että mun pitää vaan harjoitella ja eka kerta sattuu yleensä. Nohh tiiän että mulla on aika pieni kipukynnys ja ei siitä vaan pääse yli. Asia vaivaa minua koska se tuntuu olevan miehelle niin tärkeää ja en pysty sitä hänelle antamaan. Koen itseni huonoksi
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse suostua anaaliseksiin jos ei siitä tykkää. On niin paljon naisia jotka tykkää ja kyllä miehesi semmoisen löytää vakipanoksi
Ei tarvitse suostua jos ei tykkää, sillä on niin paljon miehiä jotka ei myöskään siitä tykkää, eivätkä halua satuttaa naista seksissä, vaan haluavat että nainen nauttii seksissä. Ap löytää kyllä välittävän ja kunnollisen miehen elämäänsä, joka ei vonkaa kakkosta.
Oletko samaa mieltä myös siitä pillun nuolemisesta. Ei ole pakko, jos ei halua ja sinä hyväksyt tilanteen?
Tuottaako pillun nuoleminen kipua??
Mulle ainakin anaaliseksi tuottaa nautintoa ja takuuvarman orkun. Ehkäpä sun tilanne on toisenlainen etkä ole kokeillut anaaliseksiä osaavan kumppanin kanssa?
Tuottaako pillun nuoleminen kipua??