Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Opiskelu amk:issa, ja poissa olo lapsen takia...

Vierailija
17.01.2007 |

Onko todellakin niin, että jos on kotona yli 2 vuotta (koko opiskeluajasta - vaikka olisi äitiyslomalla ja hoitovapaalla), lentää ulos koulusta?

Eikös myös läsnäolo prosentti ole 80 luokkaa, eli ei saa olla paljoa poissa opetuksesta?

Kiitos, jos jollakin on omakohtaista tietoa : )!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
17.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa tehdä ne lapset ennen tai jälkeen koulun. Meillä joillain kursseilla 100% läsnäolopakko.

Vierailija
2/6 |
17.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

opettajani yritti taivutella reksiä, joka on kuulema lapsivihaaja. eli ei edes koita ymmärtää. systeemi vaikuttaisi olevan aika tarkka.

t:kokemusta on

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
17.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi lapsia tehtailla vapaasti opiskelujen ohessa ja sitten jatkaa opintojaan. Tolla systeemillä kai yritetään nopeuttaa valmistumista, mutta ei reilua kaikille, etenkin opiskeleville vanhemmille...

Vierailija
4/6 |
17.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sekä opiskella 160 opintoviikon tutkinnon viidessä vuodessa. Itse olen saanut kaksi lasta opintojeni aikana. Yhden vuoden olin kokonaan pois ja nyt olen sitten vähäisessä määrin käynyt koulua. Luovien ja sumplien. Läsnäolopakko 80 %:n luokkaa, mutta ei kaikilla kursseilla. Opettajat ymmärtäväisiä ja ovat jonkin asteisia erivapauksia antaneet (ei myönnytyksiä). Palauttelen töitä myöhässä, tosin saan sen vuoksi huonompia numeroita.

Olen siis opiskelumahdollisuuksiini tyytyväinen. Näin siis Stadiassa.

Vierailija
5/6 |
17.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

minua varsinkin kummastuttaa, kun koulustani valmistuu vähän porukkaa aloittajista. siellä on niitä ,jotka vaan hengaa ja sitten niitä, jotka jatkaa korkeakouoluun ennen valmistumista. siis kun mä sit ilmoitan olevani motivoitunut suorittamaan tän homman loppuun, niin sitten pitää harata vastaan...

-3

Vierailija
6/6 |
17.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin siis kuullut tähän mennessä juttuja, että ovat tosiaan noin tarkkoja (ja joustamattomia!), ja nyt teilläkin samat kokemukset! Voi ei.

Itselläni sellainen tilanne, että ikää raksuttaa mittariin; haluaisin opinnot pois alta kohtuullisen ikäisenä, mutta samaan aikaan (opiskeluaikoihin) olisi tarkoitus sisällyttää ainakin vielä 2 lasta.

Jos saan tutkinnon opiskelemisen aikana olla vain 2 vuotta pois koulusta, käy aika hankalaksi =o/.

Ap *miettii miten kaikki sumplisi*

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kolme