Pihi ukko?
Olen siis tapaillut jo pidempään erästä herrasmiestä, joka on näköjään aika tarkka rahoistaan. Minä olen siis automaattisesti aina tarjonnut baarissa molempien ruoat ja juomat koska mies ei itse tee aloitetta. Toki voisi ottaa aina laskun erikseen, mutta mielestäni ei ole töissä käyviltä lapsettomilta 40+ aikuisilta kauheasti vaivaa maksaa se toisen 5€ juttu siinä samalla kuin oma juoma tai käydä kuittaamassa yhteinen 20€ biljardipeli. Mies siis halusi taas innoissaan viikonloppuna nähdä, mutta kun kuuli että minulta oli työmatkalla kadonnut pankkikortti niin peruutti tapaamiset. Siis kyllähän sitä olisi voinut toisen luonakin telkkaria vain katsoa ja syödä jääkaapin jämiä? Tulee jotenkin hyväksikäytetty olo nyt kun näköjään selvisi miksi hän seuraani kaipaa Jatkossa jos haluaa nähdä niin unohdan kylllä lompakkoni kotiin ja tilaan silti sen siiderin ja katson miten hän reagoi tiskillä...
Kommentit (17)
Maksa seuraavalla kerralla vain oma laskusi. Voit sanoa, että maksetaan kumpikin omat..
Vierailija kirjoitti:
Maksa seuraavalla kerralla vain oma laskusi. Voit sanoa, että maksetaan kumpikin omat..
Pitäisi joo opetella enemmän itsekkyyttä tai röyhkeyttä että Maksan vain omani tai Otetaan erikseen. Jotenkin kiirehdin aina sanomaan että Mä voin maksaa nää! Vaikka tiedän, että toinen tienaa enemmän. Mutta toisaalta jos toinen ottaa vaan limun tai bissen ja itse haluan jonkun kalliimman drinksun tai viinilasin, niin tuntuisi pahalta laittaa toinen maksamaan mun kalliimpi juoma. Siksi aina maksan myös sen toisen halvemman juoman tai yhteiset taksit tai pelimaksut. Ettei myt toisella tule fiilis että joutuisi maksamaan mun kulut.
Pihi on ja varmaan myös köyhä. En alkaisi tuommoisen kanssa millekään.
Vierailija kirjoitti:
Pihi on ja varmaan myös köyhä. En alkaisi tuommoisen kanssa millekään.
En usko että on köyhä. Olen käynyt hänen luonaan ja on kiva, siisti ja tilava kämppä täynnä uutta teknologiaa. On myös useampia autoja eikä ex-vaimoja tai lapsia. Hyvä työ ja oma asunto. Toisaalta shoppailee harva se päivä ja tilailee netistä kaikkea, mutta eikös poikamiehet niin tee? Tuskinpa velaksi tilailee 10€ vaatteita tai 100€ kirveitä. Nyt suunnitteilla oli taas toisen auto vaihto uudempaan.
Olet siis ap oikeesti maksanut teidän molempien ruuat?Minä olen tietoisesti yhden komistuksen Sugarmama ja maksan tavatessamme hänen kulunsa. Että yleensä kulut maksetaan tavallisissa parisuhteissa 50:50...
Hyväksikäyttäjiä on, pysy niistä kaukana!
Nyt sait selville, miksi on sinkku
Rahalla ei saa rakkautta kumpikaan, ei nainen eikä mies.
Joo, tosiaan tilanne vain yllätti mut. Itse olisin ollut pahoillaan toisen puolesta kun lompakko on kadonnut ja tietenkin tarjoutunut maksamaan viikonlopun kulut (siideri? Bilis? Sipsipussi Netflix-leffan kanssa? Viinipullo Alkosta?) Varsinkin jos se toinen on tähän asti maksanut kaiken! Siksi hämmästyin kun mies perui viikonlopputapaamiset sanomalla Jaa ei sitten voidakaan nähdä. Katsotaan sit ensi viikolla että Milkä tilanne. Moukka kyllä
Aika hurja että kehtas.
Itselläkin oli kyllä semmoinen tapailumies viimeksi, että tuli kyllä mieleen että rahan vuoksi se vain on tekemisissä. Tiesin kyllä ettei sillä ole koskaan, ja makselin oluita ja tupakkaa, ruokaa ja lainailinkin joskus.
Takaisin en ole saanut, enkä oikein muutakaan. En edes seksiä, ulkoisesti en ole hänelle mieleen. Näytti että muiden perässä juoksee.
Nytkin laittoi viestiä, ja arvelen että rahaa kaipaisi, on ryypätty taas kaikki, ja "ei ole tupakkaa".
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti ensi kertaa ei tule. Tuo mies paljasti karvansa jo ja mokasi.
Miksi laihialainen mies huutaa kun saa orgasmin? Tajuaa, että nyt menee omasta pussista!
Vierailija kirjoitti:
Aika hurja että kehtas.
Itselläkin oli kyllä semmoinen tapailumies viimeksi, että tuli kyllä mieleen että rahan vuoksi se vain on tekemisissä. Tiesin kyllä ettei sillä ole koskaan, ja makselin oluita ja tupakkaa, ruokaa ja lainailinkin joskus.
Takaisin en ole saanut, enkä oikein muutakaan. En edes seksiä, ulkoisesti en ole hänelle mieleen. Näytti että muiden perässä juoksee.
Nytkin laittoi viestiä, ja arvelen että rahaa kaipaisi, on ryypätty taas kaikki, ja "ei ole tupakkaa".
Älä lainaa rahaa. Takaisin et addiktiota sairastavalta tule niitä saamaan takaisin. Varsinkin jos ei osaa budjetoida elämäänsä ja säästää palkasta ensiksi ruokaan ja laskuihin ja puskuritilille ennen hönppämenoja. Itsellä onneks on ok palkka ja elän aika askeettisesti, niin en sinänsä mene vararikkoon vaikka toiselle aina hänen juomansa ja toisinaan ruoatkin ja leffat ja bilikset maksaisin. Mutta ärsyttää vaan toimia lompakkona jos toinen ei halua edes hädässä auttaa.
t.ap
Hyvä että totuus paljastui.