Mä en haluaisi elää itseni kanssa. Olen pakotettuna tässä kehossa ja mielessä enkä siedä tätä kohdetta yhtään.
Haluisin vain kuolla niin pääsisin eroon tästä ihmiseksi kutsutusta henkilöstä. En siedä "minua" yhtään enkä useiden yritysten jälkeen ole pystynyt suhdettamme parantamaan. Ei vaan tule toimeen tässä maailmassa ja saa koko ajan raahata perässä. En vain jaksa tuota, haluais eroon.
Kommentit (26)
Lääkkeet?
Terapia?
Ect-hoito?
Onko kaikki kokeiltu?
Haluatko parantua?
Haluatko muutosta?
Vai haluatko luovuttaa?
Vierailija kirjoitti:
Haluatko parantua?
Haluatko muutosta?
Vai haluatko luovuttaa?
En ansaitse elää, joten minun on pakko luovuttaa. Olen heikko ja voimaton. Jos ihme tapahtuisi se olisi pelastukseni mutta sitä ei tapahdu. Ap
Ap ihan sama täällä! Jatkunut jo toistakymmentä vuotta. Tuntuu että olisin helvetissä, varmaan olenkin. Haluaisin elää hirveästi ja pelastaa itseni, tämän pyytämättä saadun konseptin nimeltä minä mutta en pysty. Keho ja elämä on kuin tiilikasa jota joutuu raahata mukanaan, rasite, trauma. Elän pienessä laatikossa enkä pääse ulos, laahaan asfalttia yksin. Olen esteettinen unelmoija ja romantikko ja tämä elämä on pahinta mahdollista myrkkyä mitä voisi kurkkuunsa saada.
Unelmoin vapaudesta. Se todennäköisesti tulee kuoleman muodossa. Kaikkea hyvää sinulle. Ensi elämässä sitten
Vierailija kirjoitti:
Ap ihan sama täällä! Jatkunut jo toistakymmentä vuotta. Tuntuu että olisin helvetissä, varmaan olenkin. Haluaisin elää hirveästi ja pelastaa itseni, tämän pyytämättä saadun konseptin nimeltä minä mutta en pysty. Keho ja elämä on kuin tiilikasa jota joutuu raahata mukanaan, rasite, trauma. Elän pienessä laatikossa enkä pääse ulos, laahaan asfalttia yksin. Olen esteettinen unelmoija ja romantikko ja tämä elämä on pahinta mahdollista myrkkyä mitä voisi kurkkuunsa saada.
Unelmoin vapaudesta. Se todennäköisesti tulee kuoleman muodossa. Kaikkea hyvää sinulle. Ensi elämässä sitten
Kiitos sielunsisko. Niin, ehkä ensi elämässä sitten. :) Ap
Miten ihmeen väliä sillä on vaikka osaisin nuo kaikki? Olen minä tekevä ja lahjakas mutta todella mielisairas. Niin mitä helvettiä minä noilla taidoilla teen? En yksinkertaisesti syty tai saa noista itselleni mitään. -ap