Lopetin kerrossiivoojan työn 5 päivän jälkeen koska työtahti on hirvittävä, yhteen huoneeseen saa käyttää vain 10minuuttia
Kuka tuota jaksaa pitempään, ehkä jotkut ahkerat kaukoidän ihmeet?
Kommentit (11)
Mitä kuvittelit?
T. Siivooja, ei hotelli
Yhden kerrostalon rapun siivoukseen on varattu 10 - 15 min. Ja talossa 5-6 kerrosta.
Vierailija kirjoitti:
Yhden kerrostalon rapun siivoukseen on varattu 10 - 15 min. Ja talossa 5-6 kerrosta.
no mutta sehän on helppo toteuttaa, olen joskus seurannut ovisilmästä. Siivooja vetelee kuivalla laattamopilla nopeasti kerrokset läpi ja lopulta katutason käytävässä imuroi pahimmat kivet ja roskat pois näkyvissä. 10 min per rappu.
Siis hotellihuoneeseen saa käyttää 10 minuuttia? Pesettekö ikkunatkin? Sisko lopetti, kun pareittain siivottuna sai käyttää puoli minuuttia, yksin työskennellessä minuutin.
Kukaan järkevä siivooja ei riko itseään tappotahtisella hotellisiivouksella. Samaan kastiin menevät muukin majoitussiivous ja kotisiivous.
Samoin, ei kestänyt oma moraalini sitä touhua.Eipä kiinnostanut enää hotelleissa yöpyminen kun huomasi kuinka ne kuuluu siivota.
Jotenkin vaikea ymmärtää mikä hiivatin kiire siinä on että pitää noin tiukille vetää... Ahneutta tietenkin se on, mutta silti vaikea ymmärtää. Ei ihme että ihmiset uupuu.
Vierailija kirjoitti:
Vuosia sitten tuli dokumentti hotellisiivoojien työstä. Olihan kamalaa katsottavaa.
Se oli tämä, ei ole ollenkaan inhimillistä työtahtia, työntekijästä revitään kaikki irti.
Kannattaa katsoa, on hyvä dokkari.
Katso Yle Areenassa: SIIVOUSPÄIVÄ
https://areena.yle.fi/1-1724073
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
no mutta sehän on helppo toteuttaa, olen joskus seurannut ovisilmästä. Siivooja vetelee kuivalla laattamopilla nopeasti kerrokset läpi ja lopulta katutason käytävässä imuroi pahimmat kivet ja roskat pois näkyvissä. 10 min per rappu.
Entä seinät? Valokatkaisijat, hissin peili ja lattia. Sekä ulko-oven lasit? Ja kuramaton imurointi? Sekä tahrat?
Vierailija kirjoitti:
Maksan 200e tunti nussimisesta. Tulkaa mun luo tytöt. - Jorma 67v
Kiinnostunut. Tässä kuvani https://live.staticflickr.com/8437/7821595804_deb0c40481_z.jpg
T: Anne 25v
Vuosia sitten tuli dokumentti hotellisiivoojien työstä. Olihan kamalaa katsottavaa.