Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis voi tätä meidän 2.5 vuotiasta.. Miten joku neiti voi vaihtaa noin useasti vaatteita päivän aikana??

Vierailija
17.01.2007 |

Nyt haki taas uuden mekon kaapista. Plääh. Hiukan tulee pyykkiäkin... Aika muija. ;)

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
17.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

T: Sellaisen äiti joka menee itse vaatekaapille

Vierailija
2/9 |
17.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija:

Jos äiti kutsuu neidiksi, niin ihmekös tuo, jos on neitimäinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
17.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä häntä voisi vähempää kiinnostaa, mitä on päällä. Toki on tietyt suosikkivaatteet mutta onneksi ei tarvitse taistella sen suhteen, että pitäisi olla oikeat kuviot kalsareissa.. ;) No, kuopus on tyttö, eli eiköhän tuo ole meilläkin kohta edessä.

Vierailija
4/9 |
17.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monta kertaa päivässä seisoskelee avoimen vaatekaapinoven edessä ja ottaisi kyllä vaihtokuteet joka kerta, jos en ehtisi hätiin :) Mutta meillä siis ei ole lupa ottaa monta vaatekertaa päivässä käyttöön. Varsinkin, kun lapsia on 4 ja pyykkiä riittää ihan muutenkin.

Vierailija
5/9 |
17.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

onpas hauskaa kuulla että ilmeisesti monikin (etenkin tyttö) lapsi tekee niin että vaihtaa vaatteita useasti päivässä!:) Itse olen kuulemma ollut samanlainen ja nyt 21-vuotiaana edelleen saatan vaihtaa vaatteita useasti päivässä!:)

Vierailija
6/9 |
17.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaappi menee sekaisin, vaatteet likaantuu ja rypistyy, tulee lisää pyykkiä (sitä on jo tarpeeksi)... siinä mulle tarpeeksi syytä.

Vierailija
7/9 |
17.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

silti on pyykkiä ihan liikaa!

Vierailija
8/9 |
17.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

komenneta..2,5 vuotiaana se ei osannut pukea vielä yhtään mitään yllensä...

Vierailija
9/9 |
17.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on yksi laatikko täynnä " leluvaatteita" , eli essuja, aurinkolaseja, tossuja yms. Ja 2.5 tyttö saa kaapista hakea alahyllyille sijoitettuja yöpukuja ja mekkoja, sukkiakin.

On pidetty linjaa, että silitettyjä ja puhtaita päivävaatteita ei ylähyllyltä oteta. Alkkareiden vahiteluakin on jouduttu rajoittamaan, kun niitä sitten löytyy mistä sattuu, enkä tiedä mitkä on puhtaita ja mitkä likaisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi viisi