Nainen, mitä mieltä olisit seksin jälkeen nyyhkyttävästä miehestä?
Mitä mieltä olet miehestä kenellä menee niin tunteisiin, että seksin/orgasmin jälkeen vetistelee, itkee tms.?
Kommentit (22)
Ihan hellyttävää, jos yleisesti ottaen muuten on äijä.
Vierailija kirjoitti:
Joko heterot on vaipuneet näin alas Yksikään homo ei nimittäin tee tuollaista
Vierailija kirjoitti:
Mikä on "äijä"?
Teoriassa naiset tykkäisi tuollaisesta, koska mies osoittaisi näin herkkyytensä.
Se teoriasta.
Käytännössä, itkeskelevä mies on yli yhdeksälle naiselle kymmenestä turn off. Naiset odottavat miehen olevan turvallinen ja vakaa olkapää jota vasten saavat itse pillittää jos siltä sattuu tuntumaan. Jos mies kovin kyynelehtii niin naiselle iskee helposti krooninen pääkipu, eikä hän enää näe miestä seksuaalisesti haluttavana.
Eräässä tätä aihetta käsittelevässä keskustelussa muuan nainen totesi osimoilleen näin: "Miehessä tunteellisuus on tiettyyn rajaan asti ok, mutta jos parisuhteeseen asti päädytään niin lähden siitä että meistä kahdesta minä olen se joka itkee enemmän. Haluan olla tuettu, en psykologi enkä äiti miehelle".
Joko itkupillitkin pääsee muka panemaan??
Et kai ole ollut Petterin kaa sillai?
Jyri on sen sutenööri.
Vierailija kirjoitti:
Joko itkupillitkin pääsee muka panemaan??
Ei pääse. Jos pääsee, niin säälistä niin että lakkaa vollottamasta.
Olisi söpöä. Voisimme yhdessä vetistellä. :D
Kyllä sitä tapahtuu, eri syistä. Hellyyttä herättää. Turvallisessa seurassa voi itkeä.
Vierailija kirjoitti:
Olisi söpöä. Voisimme yhdessä vetistellä. :D
Joo ei ole vaimoakaan häirinnyt kun molemmilla alkanut pujo kukkimaan silmässä intohimoisen, yhtäakaisen ja rajun orgasmin jälkeen.Vähän epäilen, ettei haittaa muitakaan naisia, jos miehelle tulee kynel silmään naisen saadessa elämänsä orgasmin, sellaisen jossa molemmat käy kiertämässä Saturnuksen. SItäkin on kierretty ja takaisin tullessa tuntunut, että sielut olisi irtautuneet ruumiista.
Luin että nylkyttävästä.. Semmoisesta vatuloinnista on enempi kokemusta. Ihan ok nyyhkyttely seksin jälkeen jos seksi on ollut oikeasti hyvää.
se olis karmeaa, nykyään naisten mielestä miehissä on kaikki pielessä.
Sitä mieltä, että menin aina hakemaan lisää hänen kyyneliään. Ei niistä kyllä koskaan puhuttu, se oli sitä aikaa.
Heräisi halu auttaa, tukea ja ymmärtää. Varmaan rakastuisin. Kiihottaisikin, mutta saattaisi tuntua epäsopivalta pyytää hellää rakastelua lähäristä kun toinen tuntee siinä niin syvästi. Minä en näe tunteita heikkoutena, haluan nähdä miehen sieluun ja haluan olla se jonka seurassa voi olla oma itsensä.
Vierailija kirjoitti:
Heräisi halu auttaa, tukea ja ymmärtää. Varmaan rakastuisin. Kiihottaisikin, mutta saattaisi tuntua epäsopivalta pyytää hellää rakastelua lähäristä kun toinen tuntee siinä niin syvästi. Minä en näe tunteita heikkoutena, haluan nähdä miehen sieluun ja haluan olla se jonka seurassa voi olla oma itsensä.
Teoriassa juuri noin. Nainen haluaa ajatella miehen kyyneliä herkkyyden osoituksena, ja että suhde on nyt noussut uudelle tasolle. Naisen pillu on sitä vastoin sitä mieltä että "tuolle itkupillille ei anneta enää ikinä". Naisen aivot ja pimppi käyvät kiivaan keskustelun jonka pimppi voittaa. Sitten selitykset miehelle "sä olet ihan mahtava ihminen, tää ei johdu sinusta vaan minusta..."
Tällä samalla itkupillillä olisi myös enemmän meikkiä kuin naisella, lakatut kynnet ja 300 euron hajuvettä.
Vierailija kirjoitti:
Ja kävisitte samalla terapeutilla ja juttelisitte miten ihana se mies on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teoriassa juuri noin. Nainen haluaa ajatella miehen kyyneliä herkkyyden osoituksena, ja että suhde on nyt noussut uudelle tasolle. Naisen pillu on sitä vastoin sitä mieltä että "tuolle itkupillille ei anneta enää ikinä". Naisen aivot ja pimppi käyvät kiivaan keskustelun jonka pimppi voittaa. Sitten selitykset miehelle "sä olet ihan mahtava ihminen, tää ei johdu sinusta vaan minusta..."
Sinä et nyt vain yksinkertaisena miehenä ymmärrä, että naiset ajattelevat tunteilla, pillu kostuu ja halu mieheen syttyy tunteilla. Mikä voisi olla miehellä parempi tapa kuin avata itsensä,näyttämällä herkkyyttään, päästä syvälle naisen sieluun, ei mikään.Silloin nainen ja pillu antautuu täysin miehelle. Itse olen saanut näyttää ja näyttänyt aina tunteeni vaimoa kohtaan ja hän minua, joten rakastelun ja orgasmien jälkeen oltu monsesti herkässä tilassa, eikä itku ole ollut kaukana. Ei ole edes tarvinnut itkeä, kun toinen on muutenkin aistinut ja tiennyt toisen mielentilan ja liikutuksen. Sitä se on kun sielut yhtyy.
Jäi mainitsematta että nämäkin on niitä tavisten ongelmia, jotka ei kosketa sinua joka tietää kaiken paremmin, mitenkään.
Sehän on selvää että teillä sielutkin yhtyy normaalia etevämmin, sen kaiken muun erinomaisuuden lisäksi.
Ei sellaisia olekaan. Ulosveto, ravistus ja kohti uusia seikkailuja.