Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kysymya koskien työkykynwuvottelua

Vierailija
12.03.2024 |

Olen ollut mt ongelmien vuoksi sairauslomalla töistä. Työnantaja haluaa pitää työkykyneuvottelun. Eli että kokoonnumme keskustelemaan minä, lääkäri ja työnantaja työkyvystäni. On todennäköistä että sairauslomaani jatketaan mt syiden vuoksi. Missä määrin minun diagnoosit kuuluvat neuvottelussa esimieheni tietoon? Tietääkseni ne eivät kuulu kuin minulle ja lääkärille mutta miten ne voidaan neuvottelussa ns sivuuttaa jos niiden vuoksi en kuitenkaan ole kykenevä työhön?

Olen siis masentunut mutta minulla epäillään kaksisuuntaista ja en halua sitä esimieheni tietoon (koska hän on juorukello)

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et ole kysynyt tätä lääkäriltäsi?

Vierailija
2/4 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kysymys. Tuntuu että ihmisten tietoja levitellään ja pallotellaan. Kuitenkin pitäisi olla yksityisyys.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sit voit juorukellon haastaa oikeuteen ja ehkä menettää työnsä ja " kasvonsa". 

Vierailija
4/4 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiheellinen kysymys. Ilman mitään oikeaa tietoa asiasta vastaan: sun ja lääkärin tulee kertoa työnantajalle miten tilasi vaikuttaa työn tekemiseesi, mutta ette kerro diagnoosia.

Ei luulisi olevan mahdotonta. Jos ta tinkaa tietoja, jotka eivät hänelle kuulu, ette vastaa. Kannattanee miettiä aika tarkkaan etukäteen, minkä verrran haluaa kertoa, ja puhua lääkärin kanssa ensin kahdestaan asiasta.