Kaksosia odottava Johanna Puhakka poseeraa näyttävissä rantakuvissa näin hänen raskausaikansa on tähän saakka sujunut
Johanna Puhakka ja Samuel Glassar saavat perheenlisäystä.
Rantabaari-sarjasta tuttu näyttelijä Johanna Puhakka kertoi viikonloppuna Instagramissa, että hän ja hänen Rantabaari-kollegansa Samuel Glassarodottavat kaksosia.
Puhakka jakoi maanantaina Instagram-tililleen liudan aurinkoisia kuvia, joissa hän poseeraa rannalla uimapuku yllään. Kuvissa näyttelijä pitää kättään pyöristyneen vatsansa päällä.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kaksosia-odottava-johanna-puhakka-p…
Kommentit (5)
Tuon kuvan henkilöhän on elävä esimerkki, että raskaana voi olla olematta valtavan kokoinen ja turvoksissa. Sehän se useimpia harmittaa, eikä se, että jotain kuvia jää muistoksi.
Tuleeko hänestäkin heti synnytyksen jälkeen neuvoja jakeleva superäiti, kuten siitä Hintikasta?
Masentavaa kun en itse edes ole raskaana ja olen enemmän turvoksissa ja lihavampi. Toki myös painan varmasti enemmän. Joo, tiedän kyllä, että pitäisi laihduttaa, mutta se on vaikeaa kun on pahoja ongelmia syömisen kanssa ja yritän hoitaa ahdistustani syömällä. Syöminen on se oma riippuvuutta aiheuttava juttu.
Hate to break it for all of you but... Puhakka on biologinen mies, joten hän ei voi olla raskaana. Muiden naisina esiintyvien biologisten miesten tavoin, Puhakka käyttää silikonista kuukumpua.
Abre los ojos amigos.
Mä en todellakaan halua katsella kenenkään "katso ihoni räjähtää ihan just ja painan vähintään sata kiloa tän mahani kanssa" kuvia, joten en varmasti avaa linkkiä, mutta ihmettelen miksi ihmeessä ihmiset suostuu valokuvattaviksi raskaana ollessa? Eikö se tunnu hirveältä ajatuksenakin, että itsestä jää muistiin kuvia ajalta, jolloin on ollut valtavan kokoinen, turvoksissa jne?