Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mainitse jokin tapahtunut tai mielessäsi ja toiveissasi oleva seksuaalinen teko tai asia, josta et voi tai halua kertoa kumppanillesi.

Vierailija
12.03.2024 |

Kerro sitten ikäsi, sukupuolesi, onko toive/halu vai oikeasti tapahtunut asia ja jos haluat haasta itsesi pohtimaan, miksi et voi tai halua kertoa tästä kumppanillesi.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä sellaista ole, vaikka koko ikä oltu yhdessä, tai siitä johtuen.

Vierailija
2/5 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänen siskonsa on usein seksiunissani ja päiväunissani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tietää, että olin villi sinkkuaikoina, mutta ei, että kuinka villi. Panin joskus kolmen miehen kanssa samana päivänä ja hän oli yksi niistä (emme seurustelleet vielä silloin). En kerro hänelle, koska hän loukkaantuisi, vaikka en sinänsä mitään väärää tehnytkään. 

Olen 41v nainen. 

Vierailija
4/5 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa tasoa kuin edellisellä, paitsi olen mies, ikää 47.

Olen tosin tavannut nykyisen vasta muutettuani töiden perässä uudelle paikkakunnalle, joten ei hän tiedä juuri mitään menneisyydestäni.

Ennen tapaamista lähes joka vapaalla eri hoito, joskus useampiakin. Eihän se hänelle kuulu, mutta jo seurustelun alkuaikoina sanoi, ettei arvosta yhtään miehiä, jotka harrastavat/ovat harrastaneet kukasta kukkaan hyppelyä. Miksipä sitä sitten olisi kertonut, ja nyt takana jo yli 20 vuotta yhdessä (ja uskollisena).

Vierailija
5/5 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen työnnellyt kumimunaa perseeseeni, mutta en uskalla kertoa tätä vaimolleni.

Olen myös imenyt Jelly Jortikkaa enkä tätäkään ole uskaltanut kertoa vaimolle.

t. Pate Corner

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän viisi