Maailma ei pyörisi ilman duunareita
Kommentit (68)
Maailma pyörisi ehkä paremmin ilman ihmisiä.
Duunareita ei olisi mikäli älykkäämmät eivät järjestäisi niille töitä ja palkkaa
Maailma ei myöskään pyöri ilman mehiläisiä.
Duunareita ei olisi ilman yrittäjiä.
Suurin osa yrittäjistä ei tuottaisi mitään ilman työntekijöitä ja jos joku yrittäjä kokee olevansa älykkäämpi kuin kaikki hänen työntekijänsä, niin paskat työntekijät hän on silloin valinnut. Sillä yrityksellä saakin mennä sitten huonosti.
Duunarit vain pyörisivät ilman työnjohtoa.
Kukaan meistä ei ole tärkeä. Ole nöyrä, et omista maailmaa.
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla toisinpäin. Muistatko koronan? Kun työntekijät jäivät kotiin alkoi kapitalistilla paniikki. Se kertoi kaiken tarpeellisen. Samoin kuin tämä itku lakosta. Miksi lakko haittaa? Nythän työnantaja saa itse tehdä ne työt ja saa kaiken mitä pystyy tuottamaan itselleen. Mutta niin kun olet huomannut työnantajat eivät tuota muuta kuin pahaaoloa.
Ei tietenkään.Työt jäis tekemättä ilman duunareita.
Ei niin, Satonenkaan ei saisi hampurilaistaan ja kuolisi nälkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla toisinpäin. Muistatko koronan? Kun työntekijät jäivät kotiin alkoi kapitalistilla paniikki. Se kertoi kaiken tarpeellisen. Samoin kuin tämä itku lakosta. Miksi lakko haittaa? Nythän työnantaja saa itse tehdä ne työt ja saa kaiken mitä pystyy tuottamaan itselleen. Mutta niin kun olet huomannut työnantajat eivät tuota muuta kuin pahaaoloa.
Juuri näin. Nyt pääsevät herrat sitten oikeasti tekemään kaiken itse eikä vain hokemaan sitä. Jos ja kun duunarit on vain rasittava kuluerä, jotka eivät osaa ja pysty mihinkään, niin nyt saavat kyvyillään pöyhkeilevät vain omalla ahkeruudella ja muilla omilla ansioilla tulosta tehneet omistajat ja johtajat tosiaan tehdä niin.
Jos ne työntekijät on suurin ongelma jollekin yrittäjälle, niin työntekijöitä ei kannata palkata ollenkaan ja se yrittäjä tekee itse kaiken. Ongelman ratkaisu.
Ja muutenkin, semmoiset yritykset joutaa kaatumaan joilla ei ole edellytyksiä maksaa asiallista palkkaa työntekijöilleen. Kyllä se tyhjiö täyttyy samantien. Uusia yrityksiä on jonossa asti tulossa siihen tyhjiöön.
Siis miten lyhytnäköistä ja typerää porukkaa täällä pyörii. Ovatko kanssakansalaiseni todellakin näin saatanan tyhmiä?
Duunarit tarvitsevat yrittäjiä ja yrittäjät tarvitsevat duunareita. Tämä aivan luonnollinen ja järkevä symbioosi jossa kysyntä ja tarjonta kohtaavat. Tässä vastakkainasettelussa ei ole mitään järkeä, täysin hölmöläisten hommaa.
Vierailija kirjoitti:
Duunareita ei olisi mikäli älykkäämmät eivät järjestäisi niille töitä ja palkkaa.
SUomessa suurin osa teollisuudesta on alun perin valtion perustamia, ei "elonmuskien".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi hyvänen aika tätä luku- ja kirjoitustaidottoman VKK-apukoululaisen järjenjuoksua. Ryssssssän kätyriyden ja piikkikammon vielä ymmärtää, mutta että työnteostakaan ei mitään tunnu tajuavan. No jos ei ole työkykyinen niin kai se sitten on niin.
Suomalainen duunari käyttää ite Kiinassa orjatyönä tehtyä tietokonetta ja kännykkää ja valittaa sit et työstä pitää saada kunnon palkka.
Vierailija kirjoitti:
Jos ne työntekijät on suurin ongelma jollekin yrittäjälle, niin työntekijöitä ei kannata palkata ollenkaan ja se yrittäjä tekee itse kaiken. Ongelman ratkaisu.
Ja muutenkin, semmoiset yritykset joutaa kaatumaan joilla ei ole edellytyksiä maksaa asiallista palkkaa työntekijöilleen. Kyllä se tyhjiö täyttyy samantien. Uusia yrityksiä on jonossa asti tulossa siihen tyhjiöön.
Missä se jono on suomalaisessa vaate- tai huonekaluteollisuudessa?
Kaikki lopettaneet tai tuotanto ulkoistettu kehitysmaihin. Syy: työntekijöiden asiattomat palkkavaatimukset verrattuna matalan kustannustason maihin.
Nythän puunjalostusteollisuus on vahvasti samalla polulla, ja samasta syystä.
Vierailija kirjoitti:
Duunareita ei olisi mikäli älykkäämmät eivät järjestäisi niille töitä ja palkkaa
Tämä. Siksi kannatan ehdottomasti hallituksen toimia.
Meitä fiksujakin tässä maassa on, niin olkaa onnellisia että joku teille tyhmille järjestää töitä. Alkaisitte vaan ryyppäämään ilman meitä.
Okei, mihin se duunari menee töihin jos joku ei ole neuvotellut esim sopimusta tuotteen toimittamisesta?
Neuvostoliitto ei pyörinyt duunareiden ollessa yliedustettuja. Fact!