Miksi kampaajat tarjoavat värjäystä ja leikkausta mutta leikkaus
On tyyliin viisi napsausta hiuksista? Eihän se ole mikään leikkaus?
Taas pitää etsiä uusi kampaaja. Värjäys ok mutta leikkaus on se viisi napsausta.
Mietin että yrittääkö kampaaja päästä todella helpolla? Vai mistä kyse? Miksi näin?
Kommentit (3)
Olen muutaman vuoden sisällä käynyt ainakin kahdellakymmenelläviidellä eri kampaajalla Tikkurilassa ja lähitienoilla, useimmilla vain yhden kerran huonon leikkaamisen vuoksi.
Muutamilla paremmin leikkaavilla jopa vuoden tai yli, aina muuttuu se hyväkin leikkaaja huolimattomaksi napsijaksi ja taas on vaihto edessä.
Missä on ammattiylpeys, kun ei viitsitä tehdä hyvää työtä, vaikka osataan. Olen epäillyt kohdallani vanhaa ikääni, ajatellaan ettei eläkeläinen tarvitse laadukasta palvelua. Maksan kuitenkin täyden hinnan. Lyhyet hiukset tarvitsevat hyvän leikkauksen.
Vierailija kirjoitti:
Olen muutaman vuoden sisällä käynyt ainakin kahdellakymmenelläviidellä eri kampaajalla Tikkurilassa ja lähitienoilla, useimmilla vain yhden kerran huonon leikkaamisen vuoksi.
Muutamilla paremmin leikkaavilla jopa vuoden tai yli, aina muuttuu se hyväkin leikkaaja huolimattomaksi napsijaksi ja taas on vaihto edessä.
Missä on ammattiylpeys, kun ei viitsitä tehdä hyvää työtä, vaikka osataan. Olen epäillyt kohdallani vanhaa ikääni, ajatellaan ettei eläkeläinen tarvitse laadukasta palvelua. Maksan kuitenkin täyden hinnan. Lyhyet hiukset tarvitsevat hyvän leikkauksen.
Eihän tuo kuulosta edes uskottavalta että muutaman vuoden sisällä yli kaksikymmentä eri jos kuitenkin niillä onnistuneimmilla vuodenkin samalla.
Mutta voisi sitä arvioida kriittisesti että millaisena sinne menee ja mitä kertoo haluavansa kuin myös että minkäikäisen kampaajan valitsee.
Itse olet sitä kinunnut, eivät ne tyrkytä jos ei ensin tee aloitusta siihen suuntaan.