Minkä ikäisenä kiinnostuit?
Täällä on ketju miesten seksuaalisesta heräämisestä. Kysyisin naisten kokemuksista. Milloin toinen sukupuoli alkoi kiinnostaa ja miten se ilmeni? Ihan niitä niitä alkutuntemuksia kyselen?
Kommentit (7)
Lapsena unnutin ja hinkkasin itseäni pöydänkulmiin. Parin vuoden päästä tajusin, mikä tuntuu parhaimmalta omalta kosketukselta. En tajunnut mitään pojista, luulin, että sillä vaan pissitään. Viitosluokalla yks tyttö näytti Lumialla videota, joka oli kuvattu salaa jossain kadunkulmassa. Nuoripari hinkkasi paikkojaan yhteen. Kuvanlaatu oli huono, mutta jotain näkyi. Silloin tajusin. Halusin sormet pimpille välituntisin ja menin vessaan. Ekan kerran pussasin poikaa kuutosella ja seksiä oli rippikoulun aikana, piilossa leiripaikan lähellä.
Tämä mielenkiintoinen keskustelu, auttaa ymmärtämään tuon 8 vuotiaan tyttären elämää. Miehenä asiat usein arvailujen varassa.
Vierailija kirjoitti:
Tämä mielenkiintoinen keskustelu, auttaa ymmärtämään tuon 8 vuotiaan tyttären elämää. Miehenä asiat usein arvailujen varassa.
Ainakin itse olin rehellinen kuvaukseni kanssa. Toisaalta täällä näkee paljon liioittelua, kärjistämistä ja valehtelua. Jopa tällaisissa aiheissa. Kaipa ne kaikkein räikeimmät paistaa tekstistä läpi.
T. eka vastaaja.
13 vuotiaana minulla oli jo tyttöystävä ja pussailtiin usein. 14 vuotiaana sitten tyttöystävä halusi hieroa kaluani ja minä sain hieroa sen pillua. Sitten joskus kesällä pantiin ekan kerran teltassa juhannuksena. Sitten tyttöystävä halusi lähes joka päivä seksiä ja piti aina keksiä joku paikka missä pannaan. Vuokrattiin usein uimahallista perhepukukoppi jossa oli myös sauna ja pantiin siellä saunan lauteilla.
Lol. En muista aikaa et ei olis kiinnostanut 😂😂
Vierailija kirjoitti:
13 vuotiaana minulla oli jo tyttöystävä ja pussailtiin usein. 14 vuotiaana sitten tyttöystävä halusi hieroa kaluani ja minä sain hieroa sen pillua. Sitten joskus kesällä pantiin ekan kerran teltassa juhannuksena. Sitten tyttöystävä halusi lähes joka päivä seksiä ja piti aina keksiä joku paikka missä pannaan. Vuokrattiin usein uimahallista perhepukukoppi jossa oli myös sauna ja pantiin siellä saunan lauteilla.
Hieno naisen kuvaama kokemus.
Eskarissa pussailin yhden pojan kaa salaa, ei seksuaalisessa mielessä, mutta se tuntui hyvältä ja tykkäsin härnätä häntä, koska hän oli niin tosissaan. Katselin isosiskoa ja sen poikaystävää suutelemassa sängyllä. Olisinko ollut 9 ja ajattelin pussata sitä ihanan kamalaa poikaa meidän luokalla. Mietin, että se tuntuisi yhtä hyvältä kuin silloin ihan skidinä. Ehkä silloin tajusin jotain. Nettiä ei ollut. 12-vuotiaana mulla oli "poikaystävä". Se ihanan kamala poika, jonka kanssa pidettiin kädestä ja jotenkin vaan ihastelin kovaa pippeliä pojan housuissa painumassa vartaloani vasten suudellessa nurkalla. Silloin tajusin kaiken ihan yhdistelemällä omia kosteita tuntemuksia ja pojan eleitä ennen kuin äiti ehti kertoa mitään aiheesta. Elikkä 12-vuotiaana tapahtui lopullinen "herääminen".