Millaisia ruokia syötte töissä?
Kommentit (7)
Teen etätöitä kotoa, joten puolenpäivän aikaan teen itselleni ruokaisan salaatin, jossa aina jotain proteiinilähdettä. Tänään se oli Nizzan salaatti, jossa perunaa, papuja, tonnikalaa, kananmunia, oliiveja. Joskus vaan revin salaatinlehtiä lautaselle, pilkon vähän kurkkua ja tomaattia, sitten paistan päälle jonkun broilerin minuuttifileen, ja oliiviölykastike sekaan.
Minulla on eväsboksi tai keittopurkki mukana. Teen edellisenä iltana eväät valmiiksi. Lämmitän töissä mikrolla.
Meillä tarjotaan työnantajan maksamana somalialaisia perinneruokia. Kamelia, vuohenlihaa ja bantuja.
No mun tauot on käytännössä aina 12 min alkavat sekä päättyvät työpisteelle, joten todellisuudessa taukoaikaa on 10 min. Vessakäynti vie siitä 3min joten "ruokailuun" jää n. 7min aikaa. Sellaisessa ajassa en pysty lämmintä ruokaa ahmimaan, joten yleensä syön pähkinöitä ja kotona valmiiksi pilkottuja hedelmiä tai hedelmäsmoothieta. Syön ruokaa sitten kotona. Työvuorot on 6 tai 7 tuntisia.
Mitä keittiö nyt tekeekään. Itseasiassa syön ilmaiseksi edellisen päivän ruokaa, koska mun homma on heittää ne kaapista bioon anyway, jos on vielä jäänyt. Asiakkaille niitä ei enää kolmantena päivänä tarjottaisikaan.
-yökkö
Yleensä pari hampurilaista päivän aikana. Yleisin mäkin tuplajuusto. Juomana vesi ja kahvi