Lue keskustelun säännöt.
Oulaskankaan sairaalassa synnyttäneet!
17.01.2007 |
Haluaisin lähettää siskolleni, joka on vasta synnyttänyt, kukkia. Onko Oulaskankaan sairaalassa kukkien myyntiä, vai miten onnistuisi parhaiten?
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla