Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muuttakaa itseänne, omaa ajattelumaailmaa ja tapaa suhtautua asioihin, tehkää oma sisäinen työ, palsta muuttuu myös sitä kautta

Vierailija
10.03.2024 |

positiivisemmaksi ja järkevämmäksi mistä ihmiset voivat oikeasti saada hyvää tietoa ja taitoa elämään. 

Se kaikki lähtee itsestä. Käsitelkää omat traumat, miettikää miksi te suivaannutte samantien jos joku sanoo jotain "väärää" teidän omaan korvaan jne. 

Älkää lähtekö vihaan mukaan, älkää yrittäkö taistella vihaa vastaan vihalla. Se tuhoaa teidät itsenne. 

Te olette kaikki arvokkaita ihmisiä. Te ymmärrätte sen kyllä jos te olette valmiita oppimaan itsestänne ja omista kokemuksistanne. 

T mies 

<3

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

jep

Vierailija
2/13 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Mutta törkeää käytöstä ja toimintaa sekä siihen kannustamista saa ja pitääkin kritisoida. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ap. Itseään ei voi muuttaa, voi vaan näyttää sen totuuden itsestään.

Vierailija
4/13 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma ajattelutapa ja suhtauminen asioihin on minun asioita enkä aio muuttaa itseäni mitenkään. Minä näen asiat niin kuin asiat näen ja se ei muuta mielipidettäni eikä suhtautumista mihinkään.

Vierailija
5/13 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri näin

6/13 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiitos.

Vierailija
7/13 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten omaa ajatusmaailmaansa ja sen taustalla olevaa perusluonnetta pystyy muuttamaan? Minua inhottaa olla tällainen turhanmurehtija. Vaikka miten päätän olla positiivinen ihminen, pikkupiru pääni sisällä muistuttaa, että aina voin sairastua, vaimo lähteä, pomo antaa potkut jne.

Miten minä oppisin olemaan murehtimatta ja uskomaan, että elämä kantaa? Ei ole auttanut edes onnistumisenkokemukset ja menestys niin ihmissuhde-, kuin talousrintamallakaan.

Vierailija
8/13 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma ajattelutapa ja suhtauminen asioihin on minun asioita enkä aio muuttaa itseäni mitenkään. Minä näen asiat niin kuin asiat näen ja se ei muuta mielipidettäni eikä suhtautumista mihinkään.

Kommenttisi kertoo ehdottomuudesta ja mustavalkoisuudesta.

Vierailija
9/13 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten omaa ajatusmaailmaansa ja sen taustalla olevaa perusluonnetta pystyy muuttamaan? Minua inhottaa olla tällainen turhanmurehtija. Vaikka miten päätän olla positiivinen ihminen, pikkupiru pääni sisällä muistuttaa, että aina voin sairastua, vaimo lähteä, pomo antaa potkut jne.

Miten minä oppisin olemaan murehtimatta ja uskomaan, että elämä kantaa? Ei ole auttanut edes onnistumisenkokemukset ja menestys niin ihmissuhde-, kuin talousrintamallakaan.

Voit treenata mieltäsi ajattelemaan positiivisemmin. Aina kun huomaat itsesi ajattelevan jotain negatiivista niin pakota itsesi keksimään jokin positiivisempi ajatus tilalle. Kun mietit vaikka, että voit sairastua, niin korvaat ajatuksen sillä, että on todennäköisempää ettet sairastu ja mietit vaikka voitko muuttaa elintapojasi niin että sairastuminen on epätodennäköisempää. Alkuun tuntuu vaikealta ajatella positiivisesti kun on koko elämänsä negaillut, mutta kyllä se alkaa sujumaan helpommin kuin olet tietoinen ajatustesi suhteen.

Vierailija
10/13 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei ap. Itseään ei voi muuttaa, voi vaan näyttää sen totuuden itsestään.

Vain itsensä voi muuttaa, ei ketään muuta.

Vierailija
11/13 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nettihakuun The Tao Te Ching by Lao Tzu, translated by Stephen Mitchell, on mainio selkokielinen versio. Filosofinen ja elämänkatsomuksellinen teos.

Vierailija
12/13 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nettihakuun The Tao Te Ching by Lao Tzu, translated by Stephen Mitchell, on mainio selkokielinen versio. Filosofinen ja elämänkatsomuksellinen teos.

https://www.google.fi/search?hl=fi&as_q=Tao+Te+Ching+Stephen+Mitchell&a…

Vierailija
13/13 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hassumpi kirjoitus Ap.