Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Exän kanssa kun harrastin seksiä niin monesti miehen työntyminen sisälle otti vähän kipeää

Vierailija
10.03.2024 |

Mies kyllä hyväili sormin ja nuoli, olin kiihottunut ja kostunut. Miehen penis keskivertoa ehkä aavistuksen isompi. Ei se joka kerta ottanut kipeää, mutta aika monta kertaa kuitenkin. Siis se ensimmäinen työntö otti kipeää, ei muuten sitten. 

Nyt mulla on seksisuhde miehen kanssa jolla on isompi penis kuin exällä. Tämän miehen kanssa ei ole ottanut kertaakaan kipeää. Pari viime kertaa on menty vieläpä niin, että mies on halunnut heti panna mua takaapäin ja olen nojannut tuoliin seisaaltaan. Olen ollut jo valmiiksi kiihottunut eikä ole ollut miehellä vaikeuksia päästä mun sisälle eikä se ole ottanut kipeää. Toki mies on myös sitten välillä nuollut mua ja sitten taas ollaan pantu.

Siis mistä tällainen johtuu? Kyllä mä exää rakastin ja halusin häntä. Onko tämä seksisuhdemies sitten vain kiihottavampi mun mielestä ja siksi ei tunnu kipua kun olen valmiimpi hänelle?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mullakin oli ekassa suhteessani välillä vaikeuksia ottaa poikaystävää sisään. Varsinkin kun seksiä oli 7 kertaa parin tunnin aikana meillä kotona ennen kuin vanhemmat tulivat töistä. Käytettiin kaikki tilaisuudet hyväksi lukion tuntien loputtua. Pippeli oli iso ja mulla oli kiihkosta märkä pieni pimppi, joka oli "kipeä" joka kerran jälkeen. Nykyisessä suhteessa seksiä on vähemmän ja mies malttaa panorytmissä enemmän. Mutta kyllä mä uskon, että ikäkin vaikuttaa ja paikkojen "venyminen". Tuon sanottua nautin silloin nuorena kyllä siitä tunteesta, että mua oli pantu oikein kunnolla. Se stamina oli niin kuumaa, vaikka nyksä onkin ihana ja huomioiva.

Vierailija
2/16 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mullakin oli ekassa suhteessani välillä vaikeuksia ottaa poikaystävää sisään. Varsinkin kun seksiä oli 7 kertaa parin tunnin aikana meillä kotona ennen kuin vanhemmat tulivat töistä. Käytettiin kaikki tilaisuudet hyväksi lukion tuntien loputtua. Pippeli oli iso ja mulla oli kiihkosta märkä pieni pimppi, joka oli "kipeä" joka kerran jälkeen. Nykyisessä suhteessa seksiä on vähemmän ja mies malttaa panorytmissä enemmän. Mutta kyllä mä uskon, että ikäkin vaikuttaa ja paikkojen "venyminen". Tuon sanottua nautin silloin nuorena kyllä siitä tunteesta, että mua oli pantu oikein kunnolla. Se stamina oli niin kuumaa, vaikka nyksä onkin ihana ja huomioiva.

Niin tuttua ja kyllä se minuunkin vähän sattui varsinkin jälkeenpäin, mutta myös työntymisvaiheessa, koska niin monta kertaa sitä tehtiin. Toi on nuorena ihanaa, kun ei malteta millään lopettaa ja lonkatkin tuntui kipeiltä, koska niin paljon ja kauan levittelin jalkojani pojalle. Nykysuhteessani olen tyytyväinen vähempään määrällisesti, mutta laatu on parantunut. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei ollut nyt tällaisesta kyse. Ihan olen 40+ ikäinen nainen. Kun tapasin exän niin mulla oli yksi lapsi. Se kipu oli siinä kohtaa kun mies työntyi ensimmäisen kerran sisälle. Vakkaripanon kanssa tätä ei ole ollut. Alapää kyllä muuten hellä kunnon panemisen jälkeen, mutta ei se eka eikä muutkaan työnnöt kipeää ota.

Ap

Vierailija
4/16 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei ollut nyt tällaisesta kyse. Ihan olen 40+ ikäinen nainen. Kun tapasin exän niin mulla oli yksi lapsi. Se kipu oli siinä kohtaa kun mies työntyi ensimmäisen kerran sisälle. Vakkaripanon kanssa tätä ei ole ollut. Al

Olisiko exän kulli ollut leveämpi tai kovempi, tai molemmat  ja sattunut siksi.

Vierailija
5/16 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei ollut nyt tällaisesta kyse. Ihan olen 40+ ikäinen nainen. Kun tapasin exän niin mulla oli yksi lapsi. Se kipu oli siinä kohtaa kun mies työntyi ensimmäisen kerran sisälle. Vakkaripanon kanssa tätä ei ole ollut. Al

pitäiskö sun mennä töihin tai jos jo olet hankkia harrastus. sun pohdinta tästä mitättömästä aiheesta järjetöntä!!

Kun mies työntyi ensimmäisen kerran .... voi jessus.

Vierailija
6/16 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Olen ollut jo valmiiksi kiihottunut"

Siis etkö aiemmassa suhteessa ollut kiihottunut ennen yhdyntää? Ei naiseen tule yhtyä, ellei kiihottumista ole jo tapahtunut, siinä se syy, miksi on sattunut.

Vierailija
7/16 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen huomannut usean naisen kokemuksella, että jos nainen ei ole aidosti kiihottunut (vaikka olisi märkä) niin kohdunsuun alue toimii vaan eri tavalla. Kiihottuneelle sieltä tulee orgasmi ja toiselle taas kipua.

Oon miettinyt että se on jokin rakastamis/huumantumis/luottamus hormoni, joka avaa viimeisetkin sopukat valmistaututumaan sperman vastaanottoon. Sit jos on jotain epäilyksiä tai liikaa itsekontrollia, niin tuo ei vaan tapahdu.

Vierailija
8/16 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei ollut nyt tällaisesta kyse. Ihan olen 40+ ikäinen nainen. Kun tapasin exän niin mulla oli yksi lapsi. Se kipu oli siinä kohtaa kun mies työntyi ensimmäisen kerran s

Ei ollut leveämpi tai kovempi. 

Ap

Vierailija
9/16 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Olen ollut jo valmiiksi kiihottunut"

Siis etkö aiemmassa suhteessa ollut kiihottunut ennen yhdyntää? Ei naiseen tule yhtyä, ellei kiihottumista ole jo tapahtunut, siinä se syy, miksi on sattunut.

No olin tietenkin. En mä olisi seksiin suostunut jos en olisi sitä halunnut itsekin. Tämän toisen miehen kanssa vain tuntuu niin erilaiselta.

Ap

Vierailija
10/16 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

lopettakaa!! tämä ap on sellainen, että pyörittää tätä samaa loputtomiin!! lukekaa se aloitus tarkkaan, niin jos teillä yhtään älliä, niin tajuatte, että siinä ei ole järjen hiventä!!!

Vierailija
11/16 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

just niin, en mäkään pyörittele mielessäni, että yhden ex kanssa vähän satui munan päähän aina se eka työntö sisään ja sit ei enää sattunut. mikä tätä ap v...u vaivaa?!?! ja puuhuu jostain v...n ex:stä. tän ap jutut saa mut hulluksi!!!!

Vierailija
12/16 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan vaan exä tuuppasi varomatta menemään ja nyksä painaa varovammin valmiuttasi tunnustellen.

Vierailija
13/16 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

just niin, en mäkään pyörittele mielessäni, että yhden ex kanssa vähän satui munan päähän aina se eka työntö sisään ja sit ei enää sattunut. mikä tätä ap v...u vaivaa?!?! ja puuhuu jostain v...n ex:stä. tän ap jutut saa mut hulluksi!!!!

No älä lue idiootti. 

Vierailija
14/16 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

lopettakaa!! tämä ap on sellainen, että pyörittää tätä samaa loputtomiin!! lukekaa se aloitus tarkkaan, niin jos teillä yhtään älliä, niin tajuatte, että siinä ei ole järjen hiventä!!!

Siis mikä sulla on hätänä? En mä ole tätä pyörittänyt loputtomiin ja joku muu tämän eilen nosti. Yhden ainoan aloituksen olen tästä asiasta. 

Sä tässä sen sijaan sekoilet usean viestin verran. Ei ole mun ongelma jos et osaa olla avaamatta tätä aloitusta. 

Ap

Vierailija
15/16 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan vaan exä tuuppasi varomatta menemään ja nyksä painaa varovammin valmiuttasi tunnustellen.

No ei tuupannut exä varomatta. 

Ap

Vierailija
16/16 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei tuupannut exä varomatta. 

Ap

lopeta ap jo kommentointi tähän aiheeseen! joo, kaikille tuli selväksi, että ex:än eka työntö aina sattui. pitäiskö kaikkien mennä yleislakkoon, että voitais pohtia tätä tärkeää asiaa!?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kahdeksan