***Lokahaaveet 17.1***
Huomenta!
Ajattelin aloittaa pinoa, kun en sellaista tälle päivälle nähnyt..
Luulen että ovis alkaa olla ohi, ja kummastuttaa, kun ne suurimmat oireet(limat) tuli jo päiviä sitten, vaikka sen ois pitäny olla vasta nyt..??
Hmm..en tiiä, mut toivottavasti nyt osuttiin pupuiluissa oikeeseen aikaan, niin me kuin te muutkin:) Päästäis valloittaa odotuspuoli.
Nyt vaan ootellaan oireita:) Tiiän jo etukäteen että alan miettimään ja spekuloimaan joka nippausta ja jomotusta yms. No, yritän olla miettimättä.
Anteeks omanapainen viesti, koitan tulla uudelleen kommentoimaan teidänkin juttuja..
Kommentit (15)
Onnea vaan kaikille testailuun ja muuhun!
Saa nähdä oonko liian stressaantunut kaikesta tullakseni raskaaksi.
Mä haluaisin uuden työn ja pitäisi ottaa itseään niskasta kiinni syömisen ja liikunnan suhteen.
Meillä on nyt yritykset menossa joka toinen päivä ainakin 10 päivän ajan, sillä kierto on aikas epäsäännöllinen. Tylsää vaan, kun ei sitten tiedä milloin vois testaillakaan.
Yritänpä ens kerralla kirjoitella jotain vähän aurinkoisempaa!
Jaahas... se on keskiviikko. Pahus kun tää viikko on (jostain kumman syystä =)) edennyt hitaasti!
ON: Rintoja alkoi eilen kuumottamaan ja nyt rintaliivit tuntuu todella epämukavilta. Jotkin pumpulit taitaisi olla kova sana noiden nänniän päälle, jos vaikka pehmentäs tunnelmaa =D =D. Selkää ja mahaa juimii välillä vasemmalta, outoa. Repäisykipuja tulee yhä jos liikkuu liian äkisti. Lämpö on pysytellyt kivasti koholla. Ja outo juttu oli myös se että huomasin eilen vollottavani telkkariohjelman takia. Niin ja sen takia että jätin pojan tarhaan aamulla... Jännää!!! Tänään meen apteekkiin hakeen testin (tuhlasin siis se edellisen toissapäivänä, turhaan) ja se olis tarkoitus tehdä lauantaina tai sunnuntaina.
Tari: Toivon sulle todella kovasti plussaa!!! Sä todella ansaitset sen 2 viivaa siihen testiin!!!!
Jaaha täytyy hakee junjori tarhasta! Käyn ilalla lukemassa kuulumisia. Ihanaa päivän jatkoa kaikille, aurinkokin paistaa taas. UIpeeta!!!
Täälläpä sitä töissä näivetytään jälleen ja ulkona olis niiiiiin ihana auringonpaiste...
Viime yönä taas hikoilin kuin porsas ja pissalla pitää oikeasti käydä väh. tunnin välein (paitsi yöllä vain kerran pari). Onkohan tämä jotain kuvitelmaa mahdollisista raskausoireista kun niin kovasti haluaisin raskautua?
Eppuliina: kyllä nuo sun oireet kuulostais ihan siltä kuin olis tärpännyt :-)
Tari: toivottavasti sulle tulis jo se plussa... olis jo korkea aika
Muillekin kovasti plussaonnea ja ovissäteitä!!!!!
Nyt on pakko jatkaa töitä...
Ykä kp 18/26 yk 3
minä taidan suoraan siirtyä haaveilemaan lokavauvaa vuodelle 2008
:o(
Mulla ei vuoto lopu ja joudun taas huomenna jollekkin kuurille joka estää raskauden niin tässä menee taas reilu kuukausi että on edes mahdollista raskautua pupuilusta huolimatta.
No eihän tässä jäniksen selässä olla kun on jo 4 ennestään mutta harmittaa silti vietävästi.... :o(
Ei auta. Tätä samaa p**kaa ollu jo 14kk
Niiloakseli apeana kp 12/29-39
Terve kaikille lokalaisille! Olen viettänyt hiljaiseloa jonkin aikaa, mutta nyt sain aikaiseksi kirjoitella.
Tari73: Onpas jännää!!! On se kumma kuinka ne kaappiin ostetut testit polttelevat ( nimi. kokemusta on). Mullakin on kaapissa yksi acon10 ja voin vannoa, että välillä lääkekaapista kuuluu:" testaa, testaa, testaa..." ;) Voimia odottamiseen! Plussa kyllä sulle kuuluisi.
Eppuliina: Hyvältä kuulostaa sinun oireet! Peukutuksia sinullekin! Meillä näkyy olevan sama päivä lasketun ajan toiveena, toivottavasti toiveesta tulee tosi.
Gingstialle jaksamista tylsyyteen! Se on kuule pieni asia, mikä sen tylsyyden voi taas iloksi muuttaa.
En muista muita nimimerkkejä, mutta kaikille piinailijoille hermoja, ovislaisille suotuisia tuulia makuuhuoneeseen ja tädin yllättämille lohtuhalit.
ON: Kirjoittelin eilen tuonne 3-kuumeilijoihin, että outo juttu, mutta ei jännitä tädin tulo yhtään. Mitään oireita raskautumisesta ei ole, joten mieli on varmaan jo asennoitunut tuleviin menkkoihin ja vauvahaaveiden siirtymiseen. Yritystä kyllä on tässäkin kierrossa ollut, joten luultavasti ei ole vain tärpännyt. Etuvarustus on kyllä mennyt aremmaksi kuin alkukierrossa, mutta niin kai se aina menee tässä vaiheessa. Tiedän kyllä, että tädin tullessa v...tuttaa rankasti. Mutta eihän sitä tiedä, vaikka kp lähestyessä maaliaan alkaiskin piinailut ja täpinöissään täällä vapisen ;) Tulis joku oire niin olis hauskempaa...
Mutta nyt täytyy alkaa ruokaa laittamaan, kirjoitellaan!
Tirrukka kp 24/~30 yk 2
Olimme yhtäaikaa linjoilla...
Voi räkä! Onpa harmillinen juttu :( En osaa oikein mitään sanoa, virtuaalinen halaus Sinulle!
Tirrukka
Tuossa äsken mietin, miten harmillista on, kun tääl näkyy oikeestaan yllättävän paljon pitkään yrittäneitä..Sitä kun itse kukin yrityksen alussa aattelee et hetihän se tietysti tärppää, mut ei se aina meekkään niin:(
Kovasti voimia ja tsemppiä tän pinon pitkään yrittäneille! Ei tässä itse viiti mistään valittaa.
En tiedä muistako mua mutta kirjoiteltiin molemmat aikoinaan huhtihippusissa 05. Mun niminerkki oli silloin iira05, en saanut sitä jostain syystä enään toimimaan niin nyt siis tämä iiran. Itse odotan kesäkuussa syntyväksi pikkukakkosta ja se huhtihippunen katselee parhaillaan Teletappeja ;-). iso mies jo..
Huomasin vaan sattumalta nimimerkkisi, että ei muuta kun Plussaonnea!
t.Iira
Virtuaalihalauksesi säikäytti tädin joka on nyt ilmeisesti lähtenyt!!! KIITOS siitä! :o) Vielä en uskalla olettaa että lähti lopullisesti mutta toivossa on hyvä elää.
Innolla odotan ovista jo vaikka vuoto loppui ihan hetki sitten....
Niiloakseli
Olemme olleet vuodesta 2004 keväästä ilman ehkäisyä todeten, että saa tulla lapsi milloin tahansa. En kuitenkaan ole raskautunut. Yritän muutaman kuukauden vielä vaikka tikuttamalla ja jos ei onnistu, niin menemme tutkimuksiin.
Missä vaiheessa teette raskaustestin? Teettekö, kun kuukautiset ovat myöhässä vai jo sitä ennen?
Olen ihmeen rauhallinen kaiken tämän suhteen tällä hetkellä. Kaikesta huolimatta. Tuntuu ihan ihmeelliseltä, ettei piinaa. No, katsotaan sitten loppukuusta.
Kp 17/28-32
Tuo on ihan totta mitä Milenna mainitsi siitä, että kuinka alussa kuvittelee lapsen saamisen niin helpoksi. Itse ainakin vielä vuosi sitten suunnittelin kalenterin kanssa tyyliin " ei vielä tuossa, eikä tuossa, mutta tossa voisi sitten tehdä lapsen" . Joopa joo. Ei ihan mennyt niin. No, ei yritystä nyt vieläkään niin kovin paljon ole takana, mutta nyt tuntuu siltä ettei olisi haitannut vaikka olisi aloittanut aiemminkin...
Unelma72: kyselit missä vaiheessa kukakin tekee raskaustestiä. Itse olen tehnyt vain pari kertaa. Kun kierto on 28-31, kannattaisi tietty odottaa sinne kp 31 asti, mutta olen tehnyt testin jopa kp 27, kun kai se teoriassa voisi silloin jo näkyä. Mutta vaikea sanoa, kun on siis saldona vain negatiivisia tuloksia joka tapauksessa...
Tsemppiä piinapäiviin ja kärsivällisyyttä kaikille testihetkeä odotteleville!
lapsen " tekeminen" ei todellakaan ole aina niin läpihuuto juttu. Itsekkin kakkosta ja nelosta piti " tehdä" 1v4kk molempia ja nytkin näyttää melko hankalalta tämä " tekeminen" elokuusta ollaan oltu ilman ehkäisyä ja kroppa ollut sekaisin 14kk eikä helpotusta näy :o( Itse en vielä kauheasti kehtaa valittaa kun ystäväni taistelee viidettä vuotta lapsettomuuden ja pieleen menneiden hoitojen kanssa. Siihen verrattuna 1v4kk on todella vähän. Niinhän se kuitenkin on että omat ongelmat on isoja kun ne on omia.
).( täti päätti sitte paukkia takaisin kesken Body-stepp tunnin ja huomenna odottaa lekuri ja mulla tekisi mieli hakata päätä jo seinään :o( kesken tunnin kun huomasin asian mulla teki mieli heittää painot seinään ja lähtä kotia!
Niiloakseli
Tari: Vitsi mäkin täällä jo oottelen lauantaita sun puolestas! jos siis silloin meinasit testailla. kyllä nuo sun oireet on pakko tarkoittaa just sitä että lokakuun baby olis teille tulossa! huisin jänskää!
eppuliina: aika lupaavalta kuulostaa noi sunkin oireet! Mulla ei oo koskaan ennen menkkoja rinnoissa mitään tuntemuksia niinku joillain saataa olla. kun aloin oottaa esikoista, arvasin jo siitä rintojen kipeytymisestä/turpoamisesta että voisin olla raskaana. samaan aikaan kun tää tapahtu, olin tuntevinani kiinnittymiskipuja, eli aika ajoissa noi oireet mullekin silloin tuli.
Yrjölunni: myös toi jatkuva vessassa ramppaus alkoi mulla viime raskaudessa ihan alussa, ennen oletettuja menkkoja tosiaan, joten hyvältä vaikuttas sielläkin!
Niiloakseli: mua harmittaa totisesti sun puolestas! nyt paljon tsemppiä sinne että saisit vuodot loppumaan ja pikkuviitosta alulle!
(.) MUlla vasta kp 8 menossa ja ihmettelen miksi vatsaa turvottaa ja mua väsyttää ihan kamalasti! menkkaturvotus just vasta loppui ja ovikseenkin pitäs olla viel aikaa, outoa. olen varmaan tulossa kipeäksi. Tänään on ollu vähän huono päivä muutenkin, kohtasin eräässä virastossa todella epämiellyttävän ihmisen joka sai mut uhkailullaan pahalle mielelle. onneksi nyt alkaa jo vähän mieli paranee. mutta kyllä jotkut sais muutaman kerran miettiä onko ne ihan oikeassa ammatissa...
testailusta joku kyseli. esikoisesta testasin ekan kerran varmaan kp25/28. haalea oli viiva apteekin omassa silloin. testasin sit muistaakseni kp28/28 uudestaan ja edelleen se oli tosi haalea. sit viel yhen testin tein joskus ihan viikon päästä ja sekin oli tosi haalea, mutta ihan terve tyttö oli lopputulos! nyt ajattelin taas testata jos aihetta on, jo ennen menkkojen alkamispäivää... olen niin malttamaton...
jaa-a, pitäskö houkutella miestä tuonne makkariin päin... eihän sitä tiedä koska se ovis paukkaa päälle...
plussasäteitä paljon kaikille!
sannuska
Nyt vaan pinoudun ihan illasta, heh. Joo täällä täti kylässä, ei ihmeitä... Koitan tän kierron huilia eli unohtaa kp:t ja muut tikuttelut... eli koitan olla stressaamatta.
Hain apua kunnalliselta puolelta mieheni kanssa, sain oma lääkärillä diagnoosin: sekundaarinen lapsettomuus-tuomiona odotellaan. Kuulemma 2v pitää olla edellisestä lapsesta kulunut aikaa, ennen kuin tehdään mitään... joo turhauttavaa. Mutta siis varasin lisäajan perhesuunnittelupuolelle, joskos siellä pääsis ees puhumaan tätä tuskaa pois. ja kaikille tidoksi, tosiaan olen maailman onnellisin kahdesta pojastani! Meille siis vaan olisi ne lisäkaverit enenmmän kuin tervetulleita. Mutta katotaan jos tää stressaamattomuus ja päivän päälle itsensä tulkitseminen johtaisi johonkin...
Käykö kukaan jossain hoidoissa, mitä siellä on odotettavissa??
Kaikille kaikkea hyvää!
PLUSSATUULA toivottaen Shani@
Milennalle peukut pystyssä et odotuspuolelle siirryt sitten.
Omaa napaa: Eilen sit tuli käytyä jo apteekista testi hakemassa,ja nyt sit kun malttais lauantaille odottaa sitä testin tekoa ihan rauhassa. Masun nippailut jatkuvat, samoin selkä kivut ja tämä hemmetin tunne edelleen plussasta,joka on vainonnut ihan sieltä kp 9 asti. Rintoja kutittaa edelleen myös ja ovat välillä kipeätkin. Mutta ei auta muu kuin odottaa lauantaille vielä.
Kaikille piinailijoille paljon peukkuja ja hermoja odottaa sitä testipäivää.
Tari kp 21/25 yk 25 dpo 12