Nalkuttaako teidän puolisot? Jos niin onko se aiheellista vai turhaa märehtemistä?
En haluaisi olla se nalkuttava vaimo, mutta jos en säännöllisin väliajoin (kuussa 1-2 kertaa) sano asiasta, mitään kotitöitä ei tule tehtyä.
Mies valittaa kun sanon että voisi esimerkiksi joskus myös laittaa tiskit koneeseen tai edes ruokapöydästä tiskipöydälle. Kun pyydän tätä, nalkutan. Tai oikeastaan aina nalkutan tästä
Koitin selittää että jos hän joskus tekisi sen omatoimisesti, silloin mun ei siitä tarvitsisi edes sanoa...
Kommentit (4)
En nalkuta. Mies kyllä tietää, että minun kamelin selkäni katkeaa jossain vaiheessa. Mutta en huomauta asioista montaa kertaa.
Lisäksi olen valinnut taisteluni. Keittiön siivouksen voin hoitaa, mutta olen valinnut, missä minun rajani menevät.
eksäni nalkutti. Se oli todella rasittavaa. Kun ei itse jotain huomas, niin ei vain huomaa.
Minusta asiasta sanominen ei ole nalkuttamista. Nalkuttaminen on oman pahan olon purkamista niin, että se on verhottu johonkin konkreettiseen. Esimerkiksi: "Mikset sinä ikinä pese vessaa?", vaikkei se todellisuudessa pidä paikkaansa.
ei kukaan täällä nalkuta keskustelemme