Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Arvaa paljonko olen laihtunut viimeksi kuluneiden 6 kk aikana?

Vierailija
16.01.2007 |

Tai no kerron itse: 21 kg. Aika paljon.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
16.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin tunnustettakoon että sain toisen lapseni 6 kk sitten eli imetys on kyllä avittanut tätä urakkaa eli mistään perinteisestä laihdutuskuurista ei ole ollut kyse. ;)

Vierailija
2/5 |
17.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja siitä maksimipainosta olen laihtunut noin 20kg! Eli samoissa mennään! :) Vuoden vaihteen jälkeen olen kyllä vähentänyt syömisiänikin rutkasti, alan olla kohta ihan asiallisessa painossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
17.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munkin kuopus itse asiassa jo 6,5 kk. Synnyttämään mennessä painoin 75 kg, synnäriltä lähtiessä n. 73 (vaikka vauva yli nelikiloinen!). Pikkuhiljaa on paino tippunut ihan yrittämättä kun olen kovasti imetellyt enkä ole ehtinyt liikaa istua pöydän ääressä. =) Ja aloitin kyllä säännöllisen kuntoilun jo vauvan ollessa 4 viikon ikäinen.

ap

Vierailija
4/5 |
17.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se kumma, että en osaa ottaa itseäni niskasta kiinni.. =(

Onnea teille!!!

Vierailija
5/5 |
17.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli parhaimmillaan painoa 85kg, nyt 65kg ja tuosta kun saisi vielä muutaman kilon pois pysyvästi, niin tyytyväinen olisin. Tänään tosin vähän repsahti kun mies lähti työmatkalle ja minä kävin ipanoitten kanssa nälkäisenä kaupassa... Mukaan lähti liikaa herkkuja ja iltapalaksi paistoin meille lettuja - ne eivät mitään dieettilettuja olleet. Mä kans imetän monta kertaa päivässä, mutta urheilu ja liikunta ovat vähän taka-alalla kun liikunnat ovat lähinnä ipanoitten tahtiin liikkumista, seuraava lapsi on 3v.

Vielä kun saisi kuontalon kuntoon jonakin nättinä päivänä niin alkaisi olo olla mainio. Ja kun tuo 6,5kk alkaisi nukkua vähän paremmin kuin kahden tunnin pätkissä! Sunnuntaina tuli eka hammas läpi ja ennen joulua alkanut sinnikäs nuhakin loppui, joten ehkä se tästä! :)

Pärjäillään kaikki!!!