Selibaatti
Vasten tahtoani olen ollut selibaatissa käytännössä yli 12 vuotta. Ei vaan löydy mistään naista, jonka kanssa harrastaisi seksiä. Olen 6- kymppinen, terve, raitis, urheilullinen koulutettu mies. Minulla on harrastuksia, joissa tapaan naisia. Joko he ovat lähellä ikääni ja varattuja tai sitten hyvin nuoria. En ole peräkammarin poika, ihan terveellä järjellä varustettu halukas ja kai kyvykäskin mies.Vielä! Tänäänkin pakko todeta jäi aamun salitreeni väliin kun mielessä pyörii koko ajan kurja tilanteeni joka vie mielen matalaksi. En käy baareissa, koska en juo ja mitä siellä tekisinkään yksinäisenä? Onko vinkkiä esim. naisilta? Asun Etelä-Suomessa.
Kommentit (18)
Pistä elämäntilanteesi ajan tasalle ja sopiva vaihde silmään. Ei kun baanalle, nyt on se aika vuodesta.
T. Nainen 51v.
Vierailija kirjoitti:
Pistä elämäntilanteesi ajan tasalle ja sopiva vaihde silmään. Ei kun baanalle, nyt on se aika vuodesta.
T. Nainen 51v.
Näin olen tehnytkin. Harrastusteni kautta olen ollut ns. esillä. Aktiivisesti katsellut ja muutamaa naista jututtanutkin. Eivät olleet vapaita, aina tyssää siihen! Asuinpaikkakuntani ei suosi baarikärpäsiä. Lähiössä oletettavasti vain ylipainoisia juoppoja. Kesällä istuvat näiden terasseilla. Siitä voi nähdä porukan, ei ole minun paikkani. Risteily tai Lapin hiihtokeskuksissa on säpinää. Lappi liian kallis, risteilyä harkitsen. Kerran kävin ja oli hyvä meno.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Nainen 51v.
Näin olen tehnytkin. Harrastusteni kautta olen ollut ns. esillä. Aktiivisesti katsellut ja muutamaa naista jututtanutkin. Eivät olleet vapaita, aina tyssää siihen! Asuinpaikkakuntani ei suosi baarikärpäsiä. Lähiössä oletettavasti vain ylipainoisia juoppoja. Kesällä istuvat näiden terasseilla. Siitä voi nähdä porukan, ei ole minun paikkani. Risteily tai Lapin hiihtokeskuksissa on säpinää. Lappi liian kallis, risteilyä harkitsen. Kerran kävin ja oli hyvä meno.
Siellä on nyt paras säpinä. Sinne vaan rohkeasti. Pidä hauskaa ja silmät auki!👀
Ap: tässä yksi ikäluokkasi kohtalotoveri ja muiltakin osin kuin selibaatin. Ei tämä helppoa ole. Usein tuntuu että juuri varatut ovat niitä jotka helposti tulevat juttuun, joka tietysti jää sille tasolle. Vapaat taas etsivät sitä mr perfektiä, mikä en ole. Ravintolatouhut ei hirveästi nappaa myöskään.
S. 55 v E-Suomi
Vierailija kirjoitti:
Ap: tässä yksi ikäluokkasi kohtalotoveri ja muiltakin osin kuin selibaatin. Ei tämä helppoa ole. Usein tuntuu että juuri varatut ovat niitä jotka helposti tulevat juttuun, joka tietysti jää sille tasolle. Vapaat taas etsivät sitä mr perfektiä, mikä en ole. Ravintolatouhut ei hirveästi nappaa myöskään.
S. 55 v E-Suomi
Juurikin niin. Koska nämä varatut voivat huoletta jutella miesten kanssa. Tietäen ettei asia johda eroottiselle linjalle mistä nämä naiset eivät tykkää! Ollaan vaan kavereita ja siinä kaikki. Ikään kuin tahallaan kiusaavat meitä miehiä jotka etsivät seuraa. Vapaat tosiaan heillä omat kuviot mistä lie miehensä iskevät?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
S. 55 v E-Suomi
Juurikin niin. Koska nämä varatut voivat huoletta jutella miesten kanssa. Tietäen ettei asia johda eroottiselle linjalle mistä nämä naiset eivät tykkää! Ollaan vaan kavereita ja siinä kaikki. Ikään kuin tahallaan kiusaavat meitä miehiä jotka etsivät seuraa. Vapaat tosiaan heillä omat kuviot mistä lie miehensä iskevät?
Tai haluavat tosiaan vain jutella, ihmisten kesken. Miksei varattu saisi tehdä niin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
S. 55 v E-Suomi
Tai haluavat tosiaan vain jutella, ihmisten kesken. Miksei varattu saisi tehdä niin?
Toki saa jutella en ole niin tiukkapipo. Mutta itseään kun ajattelee (ketä muuta pitäisi ensin ajatella?) tuntuu vaan niin turhauttavalta kun mikään ei johda mihinkään. Ei koskaan! Helppoahan teidän varattujen naisten on kun kotona mies odottaa ja seksiä tarjolla kun haluaa. Kun selibaatti kestää vuosia on vitsit vähissä terveemmälläkin miehellä. Usko pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
S. 55 v E-Suomi
En ole varattu, mutta sinä vaikutat hiukan tasapainottomalta ihmiseltä. Ei millään pahalla.
Johan tuossa kirjoitin, että selibaatti on jättänyt jälkensä minuun ja kovasti onkin. Tämä kaikki vie hirveästi energiaa jonka voisin käyttää paremminkin. Esim. sen naisen tyytyväisenä pitämiseen. Tarkennatko minulle miten tasapainottomuuteni huomasit kirjoituksestani?
Vierailija kirjoitti:
Johan tuossa kirjoitin, että selibaatti on jättänyt jälkensä minuun ja kovasti onkin. Tämä kaikki vie hirveästi energiaa jonka voisin käyttää paremminkin. Esim. sen naisen tyytyväisenä pitämiseen. Tarkennatko minulle miten tasapainottomuuteni huomasit kirjoituksestani?
En rupea tässä enemmän analysoimaan, mutta kyllä sen huomaa tyylistä ja sisällöstä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En rupea tässä enemmän analysoimaan, mutta kyllä sen huomaa tyylistä ja sisällöstä.
Minäkin analysoin tuossa juuri sinusta vaikka mitä mutta jätän ne sanomatta, ettet vaan pahoita mieltäsi.
Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin analysoin tuossa juuri sinusta vaikka mitä mutta jätän ne sanomatta, ettet vaan pahoita mieltäsi.
Eri
Juu juu.
Ap Ei pelkästään seksi vaan ehkä vielä tärkeämpänä, vakavampana naisen läheisyyden, kosketuksen, naisen tuoksun ja hellyyden puute. Se on raastavaa! Vaikea välillä salilla olla kun näkee tiukkoihin trikoisiin pukeutuneita hyväkroppaisia naisia. Ja kun tietää, että ei koskaan saa koskea. Pitäisi vielä olla tuijottamatta ettei aiheutta paheksuntaa ja säilyy kunnioitus toisia kohtaan. Siis mistä ihmeestä ihimiset löytyvät seksikumppani ja miten he menettelevät? En ymmärrä.
Aina kyllä löytyisi seksikumppani, ravintoloissa kun milloin käyn, mutta kun en kaipaa pelkkää yhden yön seksiä. Pelkästään toisen ihmisen läheisyys, kosketus, hyvänä pitäminen puuttuu ja se on raastavaa. Mieluusti sitten seksiä, kun ollaan vakavalla mielellä suhteeseen lähtemässä, joten seksittä jää myös, kun ei näille miehille riittää vain se yksi yö. Eikä sellaiseen kiinnosta lähteä.
Niin. niin varmasti..(mielenkiintoista).
Emme aina tarvitse neuvoja. Joskus tarvitsemme vain käden, josta pidämme kiinni, korvan kuunnellaksemme, ja sydämen, joka ymmärtää. Joskus tarvitsemme vain aivot. Niin, tai jotain..?!
Menet laivalle risteilylle, ja jatkat heti perään uudelle risteilylle, kunnes tärppää. Menet baariin alkuillasta, juot vissykolaa pienellä sateenvarjolla ja tarjoat sopiville naisille juomia. Ihme on jos ei tärppää viikon sisään.
Vierailija kirjoitti:
Menet laivalle risteilylle, ja jatkat heti perään uudelle risteilylle, kunnes tärppää. Menet baariin alkuillasta, juot vissykolaa pienellä sateenvarjolla ja tarjoat sopiville naisille juomia. Ihme on jos ei tärppää viikon sisään.
Okei, laiva on varmaan minun ainut paikka saada seksiseuraa. Kun en maissa baareissa käy ja Tinder on yhtä tyhjän kanssa. Laivalla naiset ovat yleensä porukoissa ja istuvat pöydissään. Vasta loppuillasta kokemukseni mukaan baatitiskillä on tungosta. Varmaan kannattaa estottomasti avata sanallinen arkkunsa. Saada jotenkin keskustelu käyntiin. Jos ei luonnistaa niin sitten seuraavan kanssa. Pakit vaan minua lannistaa. Pitää jotenkin saada vire pysymään pakkienkin jälkeen. Mitä ne naiset sinne laivalle muuta tulee kuin etsimään miesseuraa. Kuka yhdeksi yöksi, kuka loppuelämäkseen. Sen kun iskostaa mieleensä niin hyvä tulee.
Mitä valitat jos et käy baareissa ja ravintoloissa. Ei siellä tarvitse yksin olla, eikä ole mikään pakko juoda alkoholia, eikä varsinkaan kannata, jos on naisia pokaamassa. Olet jo sitä ikäpolvea, että kyllä tuo olisi jo pitänyt tietää. Silloin kuin itsekin olin ravintoloissa ja discoissa naisia pokaamassa, jätettiin juomiset pariin kaljaan ja oltiin aina selvinpäin.
Sun pitää saada itsesi tarjolle, ei kukaan hae sinua kotoa.