Persujen kannatus suorastaan raketoi
Kommentit (76)
Riikan jytky plompsahti pönttöön.
Vierailija kirjoitti:
Persulilla näyttää menneen tunteisiin, kannatti tulla kurkkamaan mitä tänne kuuluu😂
Kutsutko sinä aamusta iltaan luuhaamista kurkkaamaan tulemiseksi? Vau.
Puoluejohto kääntyi omiaan vastaa ja nyt on maksun aika.
Je suis Teuvo Hakkarainen
Vierailija kirjoitti:
Se on kiva että te vassarit olette löytäneet Teuvo Hakkaraisesta oman hengenheimolaisenne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on kiva että te vassarit olette löytäneet Teuvo Hakkaraisesta oman hengenheimolaisenne.
Olet muuten kieltänyt Hakkaraisen ennen kukonlaulua useamman kerran kuin Piertari kielsi Jeesuksen.
Minkälainen romahdus nähdään palstapersujen keskuudessa, kun seuraavat tulokset on alle 15 %:ssa? Nyt on jo aika kovaa ajoa.
Vierailija kirjoitti:
Minkälainen romahdus nähdään palstapersujen keskuudessa, kun seuraavat tulokset on alle 15 %:ssa? Nyt on jo aika kovaa ajoa.
Eivät usko tulosta. Vaan jankuttavat vihervassari yle wääää wäää wäää
Neljässä viikossa 2 prosenttiyksikön pudotus on kyllä valtava.
Vierailija kirjoitti:
Neljässä viikossa 2 prosenttiyksikön pudotus on kyllä valtava.
Persujen ydinkannattajakunta havahtui vihdoin siihen, että asumistuet laskevat ihan pian, samalla kun vuokrat ja ruoan hinta vain nousevat.
Vierailija kirjoitti:
Rääkkylässä vasta raketoikin.
Tyypillinen persu. Mitä muuta niiltä voi edes odottaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet muuten kieltänyt Hakkaraisen ennen kukonlaulua useamman kerran kuin Piertari kielsi Jeesuksen.
Minä olen kieltänyt Hakkaraisen jo paljon ennen kukonlaulua. Mutta tosiaan on hyvä että te vassarit nyt otatte Teuvon hellään huomaanne ja huomaatte hänen kuuluvat teidän kaltaisiinne.
PS.Kuin Kokoomus , mutta mulqummin.
Vierailija kirjoitti:
Arvostan puolueita jotka tekevät vaikeita päätöksiä, vaikka se tarkoittaakin tyhmemmän väestön äänien menettämistä.
Suomen etu on puolueen etua tärkeämpää. Vasemmiston populisteilla tietysti vaikeaa ymmärtää.
Tämä. Vassarien minä minä minä porukka itkee kun täysihoitoa heikennetään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arvostan puolueita jotka tekevät vaikeita päätöksiä, vaikka se tarkoittaakin tyhmemmän väestön äänien menettämistä.
Suomen etu on puolueen etua tärkeämpää. Vasemmiston populisteilla tietysti vaikeaa ymmärtää.
Ei ole olemassa mitään Suomen etua. Se kuoli ja kuopattiin jo kauan sitten ja jäljelle jäi OMA ETU. Sitä pitää pystyä ajamaan ja eikä muulla ole merkitystä. Ahneella on usein kuitenkin p..kainen loppu.
Demarien puolueohjelma? Sannulin mallin mukaan mennään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Persulilla näyttää menneen tunteisiin, kannatti tulla kurkkamaan mitä tänne kuuluu😂
Kutsutko sinä aamusta iltaan luuhaamista kurkkaamaan tulemiseksi? Vau.
Miten omasta 👀 puolestasi 24/7, jos vaikka joku kirjoittaisi negatiiviseen sävyyn mesimäyristä. Varo, ettei ala paranoiaa pukkaamaan. Kohta luulet, että kaikki palstalaiset ovat yksi ja sama henkilö, koska ne käyttävät isoja alkukirjaimia ja välimerkkejä samalla tavalla. Tsihihih 🤭 *piilotirsk*
Persujen kannatus raketoi siihen malliin, että kohta persut pääsevät Unescon maailmanperintökohteeksi.