Huomaatko, jos joku ihminen tuijottaa sinua vaikka et katso hänneen?
Musta luulaan että olen hullu, mutta vaistoan sen. S.
Kommentit (12)
Kyllä olen huomannut. Tosin enhän voi tietää onko joskus jäänyt huomaamatta🤔
En huomaa tuollaista.
Miten tuollainen pitäs muka huomata.
En ole seurueissa, juhlissa, konserteissa, teattereissa, ravintolossa syömässä, tuntosarvet pörhöllään, että mitähän noi muut tekee ja mitä ne kattelee ja miten ne toimii ja on.
Selvähän se, että kaikissa paikoissa ihmiset silmäilevät toisiaan, toisia pitempään, toisia vain vilkaisevat.
Niin teen itsekin. Ja kun nostan katseeni ruokalautasesta, ohjelmalehtisestä tai muusta, saatan huomata, että joku katselee minua, joskus tiiviistikin.
Mutta se on kuitenkin aina ohimenevä tilanne.
Miksi muka joku juuri sinua tuijottelisi ap. Kertoile syitä. Taidat olla sekaisin kuin seinäkello.
Vierailija kirjoitti:
Miksi muka joku juuri sinua tuijottelisi ap. Kertoile syitä. Taidat olla sekaisin kuin seinäkello.
No ei tuota usein tapahdu, mutta jos tapahtuu, vaistoan sen.
Taas mt-tapaukset linjoilla joukolla. Pahaa luulosairautta, kun luulee ihmisten tuijottelevan juuri itseään.
Se on pelkkää sattumaa, että kun käännyt kattekemaan jotain ihmistö, niin hänkin saattaa katsoa sinua samaan aikaan.
Silmät kiinnikö muiden pitäis kulkea, etteivät vaan vahingossakaan katsois ap:ta ja kumppaneita?
Aistitko myös jos joku ajattelee sinua ja runkkaa?
Se on itse aiheutettua :). Jos käännyt katsomaan jotain ihmistä on aivan luonnollista, että hän vastaa katseeseen, jopa ennen kuin huomaat.
Vierailija kirjoitti:
Huomaan sen persesilmällä.
Sinulla on hyvä näkö. Itse näen enää lähelle, kauaksi on turha edes yrittää. Nuorempana ei ollut tätä ongelmaa. Pitänee hankkia (perse)silmälasit... Tai lasisilmä 👁
Mä katsoiin yhtä naista silmiin ja ihastuin mutta hän olikin sitten yllätys yllätys varattu. Elämässä mikä näyttää liiian hyvältä ollakseen totta harvoiin on totta.
Huomaan.se ahdistaa