Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies! Minkä ikäisenä aloit katsella naisia sillä silmällä?

Vierailija
08.03.2024 |

Minkä ikäisenä kiinnostuit seksuaalisesti naisista? Ja millaisia naisia katsoit sillä silmällä? 

Kommentit (57)

Vierailija
1/57 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin varmaan 6-7 vuotias kun aloin katsella. T:  m 52 v 

Vierailija
2/57 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

12

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/57 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milläs silmällä?

Vierailija
4/57 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasemmalla vauvana.

Vierailija
5/57 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä 14 tai 15. Hoikkia ja hyväpeppuisia naisia.

Vierailija
6/57 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan eskari-ikäisenä ihastuneeni yhteen tyttöön, mutta ei voi sanoa että olisin yleisesti alkanut silloin katsomaan tyttöjä ns sillä silmällä.

Luulen, että se tapahtui noin 10-12v ja todenteolla kun murrosikä alkoi n. 13-vuotiaana.

Vierailija
7/57 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekalla luokalla, mutta silloin vain pussausmielessä ja muutenkin.  Koskaan oikein välittänyt muista poika luokkakavareista. Olin toki kavereiden kanssa, muttei se ollut koko totuus. Viihdyin koulussa vain tyttöjen takia.  Tyttöjä ei  ollut omassa pihapiirin kavereissa.

Vierailija
8/57 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

12-13v seksuaalisesti. Kaikki kiihotti.

Vierailija
9/57 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan pentuna sairaalassa, että hoitsut olivat nättejä. Kyllähän pojat aina pitävät isoista tytöistä.

Vierailija
10/57 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä noin tokaluokan tienoilla, vaikka ihan kaikki asian hienoudet ja tavat eivät olleet tiedossa. Tumputettua tuli kuin viimeistä päivää ja tiedossa oli että tyttöjen pöksyihin pitäisi päästä, mutta ei oikein sen tarkemmin että mitä sitten olisi tapahtunut jos olisin oikeasti päässyt.

Vierailija
11/57 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 5 sekuntia vanhana. Huomasin heti kätilön isot tissit!

Uppo-Ernesti

Vierailija
12/57 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olikin hankala kysymys. Olen ihan varma että olin valtavan kiinnostunut samanikäisten tyttöjen pimpeistä viimeistään 6-vuotiaana mutta aikuiset naiset olivat vain ..no, aikuisia eivätkä siinä mielessä kiinnostavia.

En oikeastaan osaa sanoa missä vaiheessa "aikuiset" eli tässä tapauksessa minua paljon vanhemmat naisellisia muotoja jo saaneet teinitytöt ja sitä vanhemmat alkoivat kiinnostaa mutta ainakin niin nuorena ettei minulta tullut vielä edes spermaa runkatessa vaikka sainkin jo orgasmeja.

Ehkä 10-11-vuotiaana mutta oman ikäluokan tytöt olivat tuossa iässä vielä ihastuksen pääasiallisina kohteina.

Vierailija
13/57 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

10v

Vierailija
14/57 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halasin tyttöä,olin kai 8.v.tunsin lämmön ja kolme milliä pitkä pänis  tunsi myös.

Vierailija
15/57 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedoksi vaan olut loppuu meikäläisellä,et viitsisi hake six pakin,minä maksan.??

Vierailija
16/57 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin tytsin kanssa 5 v kun jäätiin kiinni pilden nuolemisesta. Tytön äiti oli aika yllättyneen näkönen. Tuli koivuniemen herraa molemmille! 

Ei vaikuttanut harrastuksen jatkoon!

Vierailija
17/57 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan nelivuotiaana kerhossa pussailleeni erään Hennan kanssa. Muistan nuuhkineeni hänen vakosamettitakkiaan. Joten jotain minussa heräsi silloin. Seksuaalisesti kiinnostuin ehkä kolmannella luokalla eli n. 9-vuotiaana. En oikein tiennyt täysin vielä, mitä se tarkoittaa. Olin kuullut rakastelemisesta. Tämä oli siis aikaa ennen nykyistä nettiä 90-luvun alussa. Makoilimme saman Hennan kanssa päällekkäin ja pussasimme. Tunsin erektion housuissani, mutta en käsittänyt vielä juttua. Se tuntui vaan todella hyvältä painaa sillä tavalla herkkää kohoumaa uudestaan ja uudestaan tyttöä vasten vaatteiden päälle. Hänkin tykkäsi siitä joten win-win ajattelin tärisemässä kovassa orkussani. En vielä silloin ejakuloinut kunnolla ainakaan. Halusin kyllä riisua tyttöä, se muistan myös. Joten jotain oli taas herännyt. Nopeasti sitten salaisuudet alkoivat selvitä. Jatkettiin tuota samaa ja muita kosketteluja yläasteella, jolloin lisäksi harrastimme seksiä. Vastaus: n. 9-10 vuotiaana.

Vierailija
18/57 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus 12-13v suunnilleen. 

Vierailija
19/57 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tokan luokan ope aiheutti seksifantasiat. Eli 8-vuotiaana. Eli reilu puolivuosisataa asia ollut mielen päällä.

Vierailija
20/57 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

11-12 vuotiaana alkoi seisoskeleen kun mietin tyttöjen perseitä ja tissejä. 14 vuotiaana sain sitten ekaa kertaa 15 vuotiasta tyttöä kotibileissä. Voi luoja kun sain työntää kullin tytön pilluun, muutama työntö ja tuntui kun tuli että varpaankynnetkin lähtee lentoon. Tämän tytön kanssa sitten koin suihinoton ja sain nuolla pillua. Touhusimme parisenvuotta ja sitten lähdimme omille teille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kolme