Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Roskiksia penkovat? Mitä olette löytäneet?

Vierailija
07.03.2024 |

Kokemuksia?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paula täsä Turusta, löysin naapurin ruusuverhot ja laitoin omaan olohuoneen ikkunaan.

Vierailija
2/3 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

löysin elämänkumppanin roskiksesta..nyt asutaan samassa pöntössä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivoustyössä olen ottanut tavarat talteen ennen roskikseen heittoa. Joulukoristeita paketeissaan, kravatit paketeissa, kenkiä, kyniä, taulukehyksiä, maljakkoja. Piti siis tyhjät toimistot siivota. Entiset muutti pois ja se roju mikä jäi, tai "roju" heille, ei mulle. Parhaat kerättiin, loput roskiin ja tilat puhtaaksi uusille työntekijöille. Sit ois myös pitäny heittää rullakollinen käyttämättömiä hehkulamppuja roskiin. No kantelin niitä vanhemmalleni. Sillä oli sit hehkulamppuja ainaki 15 vuodeks. Yöllä oli jäätelökone sulanu, kaikki roskissa. Kyllä siellä oli suht kylmänä osa, niin työkavereitten kanssa syötiin jätskit. Näistä ajoista menny n. 20 vuotta. Kehykset mulla on edelleen seinillä, joihin laitoin omia kuvia.

Juu ja on viherkasveja pelastettu toimistoista. Pieni bambuvarsi ( ehkä 20cm) olis pitäny heittää roskiin. Tuossa se komeine varsineen kattoon osuu olohuoneessani. Liki puuksi voisi sanoa. Ja muitakin viherkasveja pelastettu. Hyvin voivat.