Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minä työssäkäyväkö olen hallituksen vihollinen?

Vierailija
07.03.2024 |

Olen työssäkäyvä, korkeakoulutettu, palkkani perusteella alempaa keskiluokkaan kuuluva, kiltisti veroja maksava palkansaaja. Teen työtä 40-50 h viikossa ilman ylityökorvausta. Sairauspäiviä muutama vuodessa, yleensä teen sairaanakin töitä, koska pakko, kun niitä töitä ei kukaan muukaan tee. Ainoa tuki mitä saan on lapsilisä. Palkkani riittää juuri ja juuri elämiseen. Jos alv ja sähkönhinta vielä nousee, tulee niukat ajat.

Kuulun ammattiliittoon, koska tunnen, etten muualta saa tarvittaessa tukea ja että liitto on ainoa taho, joka pitää puoliani tässä maassa. Minustako on nyt tullut hallituksen vihollinen? Olenko minä mafiaa ja kiristäjän hallitusta? Olenko yhtä suuri taloudellinen uhka kuin Venäjä? Minäkö vaadin liikaa?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Duunarit uuniin vaan.

Vierailija
2/5 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mainonta ja sisältö voidaan yksilöidä profiilin perusteella. Toimintaasi tässä palvelussa voidaan käyttää sinua koskevan profiilin luomiseen tai parantamiseen yksilöityä mainontaa ja sisältöä varten. Mainosten ja sisällön tehokkuutta voidaan mitata. Raportit voidaan luoda oman ja muiden toiminnan perusteella. Toimintasi tässä palvelussa voi auttaa kehittämään ja parantamaan tuotteita ja palveluita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei työnantaja ole hyvää tuottavaa työntekijää mihinkään irtisanomassa. Tulee niin harvoin oltua saikulla, että vuosien ajan olen jo luullut, että ensimmäinen saikkupäivä olisi jo ollut "palkaton". 

Vierailija
4/5 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei työnantaja ole hyvää tuottavaa työntekijää mihinkään irtisanomassa. Tulee niin harvoin oltua saikulla, että vuosien ajan olen jo luullut, että ensimmäinen saikkupäivä olisi jo ollut "palkaton". 

No paljon et sitten tiedä.

Vierailija
5/5 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä juuri näin. Kehtaatkin on työssäkäyvä. Palkka pois ja töihin!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi seitsemän