Poly Color sävyteshampoot hävinneet?
Ostin viimeksi varmaan yli vuosi sitten kyseistä tuotetta. Minulla luontaisesti hyvin vaalea hiusväri on tummunut iän myötä likaisen vaaleaksi, ja sävyt 09 ja 11 auttoivat kirkastamaan väriä lähemmäs alkuperäistä. Nyt en löydä noita enää mistään! Eikö niitä enää valmisteta, ja jos ei, niin onko kenties jotain vastaavaa tuotetta tullut tilalle? En todellakaan halua mitään 8 astetta vaalentavaa hiusväriä, sillä sen jälkeen hiukseni lienevät valkoiset.
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Sama juttu huomattu. Niin iso harmi, että hyvä tuote lopetettu. Tietääkö kukaan, mikä voisi olla vastaavaa tavaraa, jossa mieto hapate? Missä vaalennusaineissa on mieto hapate?
Kotimainen biozell rial -vaalennusvoide tulee mieleen. Olen joskus tehnyt sillä vaaleita raitoja eikä se tuhonnut hiuksia, mutta ei myöskään vaalentanut voimakkasti. Veikkaan, että siinä on mieto hapete.
Vierailija kirjoitti:
Poistuneet vähin äänin markkinoilta. Sisälsivät liian suuria määriä syöpää aiheuttavia yhdisteitä.
Älä höpötä hulluja! Kaikilla firmoilla on aika ajoin halu uudistaa tuotevalikoimaansa. Poly Color on ollut myynnissä varmaan 50 vuotta.
Kaikki hyvät lopetetaan! Tummanvaalea oli minun värini. Paletteväreissä ei vastaavaa, on vain Chestnut Blonde, mikä kylläkin liian punertava.
Harmittaa niin.