Nainen! Jos heräisit aamulla MIEHENÄ kuinka viettäisit päivän?
Kommentit (35)
Menisin töihin hengailemaan, jauhamaan paskaa ja muuten vaan notkumaan, täydellä palkalla luonnollisesti ja kukaan ei kyseenalaistaisi tätä toimintaa. Työt teettäisin pienipalkkaisilla naisilla. Ns. töiden jälkeen rötväisin sohvalla ottamatta osaa kotitöihin, odotellen lämmintä ruokaa pöytään. Siinähän se normimiehen päivä olikin.
Kauhistelisin. Kurkkisin otsa hiessä housuihini ensi alkuun.
Sitten voisin ehkä ottaa miehenmallia Jeesuksesta. Muista ei oikein kunnon roolimalliksi ole.
No aivothan ei toimisi jatkuvan panetuksen vuoksi, joten vetäisin käteen. 🤭
Siis panettaisiko minua jatkuvasti?
Menisin iskemään naisia ja testaamaan panemista.
vttuilisin naisille, saisivat kerrankin kuulla kunniansa. Ja sanoinsin että menkääpääs muualle voimaantumaan tiukoilla pepuillanne. Minähän en teitä kehu.
Menisin autokaupoille! Koittaisin, miltä miehen o tuntuu. Lähtisin punttisalille ja katsoisin, paljonko rautaa nousee!
Menisin vessaan ja vääntäisin hieman
💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩
Avaisin kaljan ja sen jälkeen alkaisin vasta ihmettelemään mitäköhän ihmettä sitä seuraavaksi...
Vierailija kirjoitti:
Menisin iskemään naisia ja testaamaan panemista.
Sama.
Sitten kun siihen kyllästyisi, voisi mennä takaisin töihin ja kokeilla lopettavatko miehet yrittämästä nakittaa mulle sihteerihommia.
Kyllä se pitäisi kerran käteen vetää. Muuten ei ole mitään mielenkiintoista mitä haluaisin "kokeilla" miehenä, joten päivä menisi normaalisti.
Vierailija kirjoitti:
😱 Apua!
Vierailija kirjoitti:
Menisin töihin hengailemaan, jauhamaan paskaa ja muuten vaan notkumaan, täydellä palkalla luonnollisesti ja kukaan ei kyseenalaistaisi tätä toimintaa. Työt teettäisin pienipalkkaisilla naisilla. Ns. töiden jälkeen rötväisin sohvalla ottamatta osaa kotitöihin, odotellen lämmintä ruokaa pöytään. Siinähän se normimiehen päivä olikin.
Ahaa,no parempi kun teet ne pienet hommasi naisena, kun noin katkerana ei olisi edes menkkoja.
Vierailija kirjoitti:
Ostaisin vaimolle kukkia.
Olisiko vaimosi siis iloinen, että entisestä naisesta on tullut mies?
Vierailija kirjoitti:
Jep, hyvin pitkälti.
Ostaisin vaimolle kukkia.