Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miks meillä ei onnistu noin hyvin :(

16.01.2007 |

Minäkin innostuin kokeilemaan tätä juttua. Poika on 6,5kk ja kertakäyttövaipoilla. Ajattelin, että miksei tätä voisi kertistenkin kanssa kokeilla - tarrateippi tarttuu kyllä kiinni uudestaan jos vaippa on pysynyt kuivana.

Vaan kun ei poika tee pottaan mitään! Potkii vaan innoissaan jaloillaan ja kikattaa. Istun itse lattialle potan taakse ja pidän poikaa kainaloiden alta masun ympäri kiinni. Pitkät tovit on istuskeltu ja lauleskeltu, mutta mitään ei irtoa! Ei ennen eikä jälkeen unien, eikä vaikka odottaisi jonkin aikaa. Pah.

Sitten kun on otettu ilmakylvyt ja laitettu vaippa ja vaatteet takaisin, kuluu muutama tovi ja johan turahtaa vaippaan. Pöh. Olisko sitten niin että kertakäyttövaipassa ei pissi haittaa ja sen takia ei hoksaa pottaan tehdä. Lavuaarille ja hoitoalustalle kyllä tekee suht usein pissat, ja onhan sekin hyvä. Pientä treeniä meiltä kyllä vaaditaan vielä! :) Ja ne kestovaipatkin aion ihan tosissaan ottaa nyt käyttöön. Eilen jo yritin, mutta ne olemassa olevat on auttamattomasti liian pieniä, pitää hakea nyt kaverilta kokeilulainaan isompia kamppeita.

Minullakin on vain tämä yksi lapsi ja olen laiska kotitöiden tekijä, vauvan päiväunien aikaan teen sen mitä teen. Joten vauvan hereillä ollessa olisi kyllä aikaa kaikenlaiseen kokeiluun. Nykyään poika on niin helppohoitoinen jo ja lähes aina ihanan hyväntuulinen, että oma pää ja kroppa alkaa toipua 6kk univajeesta. Jaksan ihan eri tavalla miettiä asioita ja paneutua esim. kestovaippailun pähkäilemiseen. Tai tämän pottailun.

Tsemppiä kaikille jotka tätä pottailua kokeilevat! Kirjoitelkaa edistymisestänne, minua ainakin kiinnostaa! :)

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
16.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoh hoijaa, ja juuri pääsin sanomasta että alkaa jo oma pää toimia... :)

Ei siis ollut tosiaan tarkoitus aloittaa uutta juttua tällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla