Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kohduntähystys ja PAS onnistuuko samaan kiertoon?

16.01.2007 |

Eli olennainen tulikin tossa otsikossa kysyttyä. Tilanne siis, helmikuun alkupäivinä ois aika kohduntähystykseen ja kun kierto on heitelly välillä 27-35 niin en lähde veikkaamaan ton hetkistä KPtä. Mutta samaan kiertoon saatas tehtyä PAS kun ois negaan päättyneestä IVFn tuoresiirrosta tullut se kolmas kierto joka täällä päin vaaditaan.

Eli onko kellekään tehty kyseisiä toimenpiteitä samaan kiertoon vai odotanko PASin kans maaliskuun kiertoa?

Kiitos etukäteen.

P.s lääkäri ei määrännyt tähystystä, vaan vaadin itse kiertoteitse päästä jotta ois kaikki mahdollinen selvitetty miksi alkiot ei kiinnity!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
16.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta haluaisin kysyä tehdäänkö sinulle PAS luonnolliseen vai lääkkeelliseen kiertoon? Olen itse helmikuussa menossa PAS:iin ja kiertoni vaihtelee välillä 28-34. Ovulaatiotestien mukaan en ole ovuloinut kuin kerran vuoden sisällä, mutta lääkäri oli silti sitä mieltä, että kun kierto on noinkin säännöllinen niin tehdään luonnolliseen kiertoon, koska heillä kuulemma lääkkeettömänä tehdyt pas:it onnistuvat keskimäärin paremmin. Itseäni vähän epäilyttää, kun ei todellakaan ole noista oviksista ollut tietoa. Tai sitten en ole varma voinko luottaa ovistesteihin. Oviksen jälkeinen hormonimääritys minulle ei ole tehty kuin yhden kerran aivan tutkimuksien alkuvaiheessa.

Vierailija
2/5 |
16.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullehan tuo hysteroskopia on tehty ja olettaisin että ei samaan kiertoon tehdä passia, itse en ainakaan edes haluaisi vaan antaisin tilanteen rauhoittua ennen pas yritystä.

Oys:ko vaatii kolme kiertoa ivf:n jälkeen? Väestöliiton puolella ois voinu siirtää heti seuraavaankin kiertoon jos ois halunnu....

Tsemiä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
17.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla otettiin ensin koepala kohdun limakalvolta ja se antoi olettaa, että voisi olla polyyppi tms. kyseessä (oli jotain muutoksia). Niinpä sitten sain ajan kohduntähystykseen. PAS:sia ei tehty ennen kuin selvisi mikä oli kyseessä (ei sitten löytynytkään mitään!). Näin ajattelisin, ettei olisi järkevää tehdä samaan kiertoon jos tosissaan olisikin joku ongelma ja saako tähystyksen tuloksen ennen kuin siirron aika olisi.

Vierailija
4/5 |
17.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

TOPPIS Meilläkin kaikki (2) PASsit on tehty luomukiertoon kun meilläkin on ihan (?) säännöllinen kierto. Tulevissa PASseissa aion ostaa alkutestipäiville halvimpia ovistestejä ja " tärppipäiville" ostan niitä digitaalisia joissa tulee kuulemma selkee + kun ovis on käsillä. Tämä sen vuoksi kun minäkään en oikeen luota noihin ovistestitaitoihini ;)

WAIMO Kyllä tosiaankin OYS vaatii kahdet normaalit menkat tuoresiirron ja PASsin väliin, elikkäs kolmanteen kiertoon sais yrittää.

olikos se NAPANDERI mulla ei missään PAPAseulonnassa löytynyt mitään elikkäs tulos normaali vaan halusin itse tähystykseen jotta saisin mielenrauhan siltä rintamalta ettei siellä ole mitään hormonaalisesti aktiivista polyyppia tms joka EI ultrassa näy. Eli hieman syytä etsin miksi alkiot ei kiinnity. Mä en oo vielä OYSsiin ollutkaan yhteydessä PASsista vaan voin vaikka odottaa maaliskuun kiertoa johan tähän odotteluun onkin tottunut....

Kiitoksia vastanneille ja tsemppiä hoitoihin sekä Waimolle vauva-arkeen :)

Vierailija
5/5 |
17.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

TOPPIS tarkennuksena tohon kierron säännöllisyyteen, meillä kierto 27-35 elikkäs aikalailla sama tilanne kuin teillä...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yksi