Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla on käänteinen anoreksia. Näen itseni todella hoikkana ja muodottomana

Vierailija
06.03.2024 |

Vaikka en sellainen kai olekaan enää. Onko outoa?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun pään on myös vaikea uskoa että olen isompi mitä itse kuvittelen. Peilistä näytön yleensä ihan hyvältä. Vaaka vaan kertoo että ylipainoa on 10kg. Aina ennen ole ollut oikeasti ihan hoikka, eikö tämä ylipaino näytä yleensä pahalta. Kuitenkin on päiviä kun todellisuus iskee ja näen kuinka ällö kroppa nykyään on. Näitä päiviä onneksi on vähemmän.

Vierailija
2/4 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun pään on myös vaikea uskoa että olen isompi mitä itse kuvittelen. Peilistä näytön yleensä ihan hyvältä. Vaaka vaan kertoo että ylipainoa on 10kg. Aina ennen ole ollut oikeasti ihan hoikka, eikö tämä ylipaino näytä yleensä pahalta. Kuitenkin on päiviä kun todellisuus iskee ja näen kuinka ällö kroppa nykyään on. Näitä päiviä onneksi on vähemmän.

Itseään on jotenkin vaikea hahmottaa varsinkin jos ei ole vieressä toista ihmistä johon verrata.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin aina ollut hoikka, kunnes pari vuotta sitten lihoin ylipainoiseksi. Aloin tuolloin ottaa kuvia itsestäni, että pysyn kärryillä vähän, ja oon jatkanut sitä edelleen laihdutettuani takaisin tavallisiin mittoihini. Saman tavallaan hoitaa puntari.

Vierailija
4/4 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin aina ollut hoikka, kunnes pari vuotta sitten lihoin ylipainoiseksi. Aloin tuolloin ottaa kuvia itsestäni, että pysyn kärryillä vähän, ja oon jatkanut sitä edelleen laihdutettuani takaisin tavallisiin mittoihini. Saman tavallaan hoitaa puntari.

Niin siis mulla oli sama, että en nähnyt itseäni oikein. En silloin kun lihoin, enkä silloin kun aloin laihtua takaisin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yhdeksän